3.

3.8K 144 0
                                    

- Amber's POV. -

We zijn thuis en het is rond 4 uur. Ik zit op mijn kamer. 'Amber?' Hoor ik iemand vanaf de gang. 'Kom binnen.' Het is Louis. 'Hey Am, heb je zin om vanavond naar een feest te gaan met mij en de jongens?' 'Ja graag! Leuk!' Glimlach ik. 'Ga je dan maar klaar maken!' Zegt hij en gaat weg.

Ik haal uit mijn kast een zwart strapless jurkje. De bovenkant is zwart met hele lichte streepjes, om mijn taille een wit riempje en de onderkant is van tule.
Ik ben niet zo'n tuttig iemand dus ik kies om er zwarte Converse onder te doen.
In de badkamer begin ik aan mijn make-up. Ik besluit om eens wild te gaan en smokey-eyes te maken. Als ik na honderd keer het over te doen klaar ben doe ik nog wat rouge en lipgloss op. Mijn haar krul ik met een krultang en zet een plukje naar achteren vast met een wit strikje.

Ik loop naar beneden en alle jongens zijn al klaar. Al hun monden gaan open. Ik voel mijn wangen gloeien en giechel. 'Jullie zien er ook goed uit hoor.' Zeg ik en loop langs hun om een handtasje te pakken. Waar ik mijn mobiel, wat geld en een spiegeltje in doe.

Allemaal zeggen ze nog steeds niks maar staren me aan. 'Hallo? Gaan we nou?' Grinnik ik. 'Ja komt u maar dame.' Zegt Louis en steekt zijn arm uit. Ik steek mijn arm in de zijne.

Als we er eindelijk zijn is de zaal al vol. Ik blijf een beetje ongemakkelijk staan want ik ken hier niemand. Ineens komt er een jongen naar mij toe. 'Hoi, wil je dansen?' Ik knik en loop met hem mee. De jongen heeft bruin haar wat hij wild naar achter heeft gedaan. Zijn ogen zo bruin als chocolade. Blijkbaar stond ik te staren want hij glimlacht heel lief naar me. Ik voel dat ik bloos.

Dan komt er ineens een schuifel nummer. Ik sta even ongemakkelijk maar de jongen, waar ik nog steeds niet van weet, pakt mij al vast. Ik leun tegen zijn borst aan terwijl we langzaam heen en weer bewegen. 'Hoe heet je eigenlijk, schoonheid?' Ik krijg kippenvel als hij het in mijn oor fluistert. 'A-Amber.' Stotter ik. 'Mooie naam, ik heet Tristan.' Tristan, mooie naam. Klinkt een beetje mysterieus.

'Amber?' Er tikt iemand op mijn schouder. Ik maak mij los uit Tristan's greep en kijk achter mij. 'Hey Niall.' Hij wenkt dat ik mee moet komen. Ik geef Tristan een klein kusje op zijn wang. 'Ik moet even weg.' 'Goedenavond schoonheid.' Ik grinnik. Niall pakt mijn pols en trekt me mee naar buiten.

Hij laat mij los bij een muurtje van de club. 'Wat is er?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Wat doe je bij die gast? Je kent hem niet eens!' Ik schrik van zijn toon. 'Nou en.' Zeg ik zacht. Niall haalt zijn hand door zijn haar en kijkt om zich heen. 'Nou en? Je wilt niet met die gast te maken hebben!' Ik schrik zo dat ik tegen de muur aan knal.

Ineens komt Tristan naar ons toe gelopen. 'Alles goed hier?' Vraagt hij. Tijd om te antwoorden heb ik niet. Hij pakt mij vast en zet zijn lippen op de mijne?

louis' sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu