4.

3.6K 153 5
                                    

- Niall's POV. -

Niet te geloven! Die Tristan komt gewoon even naar buiten en begint Amber te zoenen! Ik kan het niet aan zien en trek Tristan van haar af. 'Wat denk jij wel niet!?' Zeg ik tegen hem. 'Wat? Bang dat ik je vriendinnetje weer steel?' Zegt hij met een uitdagende toon. Ik grom en haal mijn vuist naar achter.

'Niall stop!' Roept Amber die mijn arm tegenhoud. 'Hij kan je toch niet zo maar zoenen?!' Ze knikt. 'Ja dat is waar, maar dan hoef je hem nog niet te slaan!' Ik kijk naar Tristan, maar die is weg? 'Oh fijn, hij is weg! En jij gaat mee naar huis!'


- Thuis Amber's POV. -


'Am, je kan niet zo maar een jongen zoenen!' Zegt Louis tegen me. Ik zit op de bank en alle jongens staan of zitten om mij heen. 'Ik zeg het nog een keer. HIJ zoende MIJ! En ik stond tegen een muur aan dus ik kon niet weg!' Ik stormde langs de jongens, de trap op en naar mijn kamer.

Mijn schoenen schop ik uit en kijk in de spiegel. Mijn haar zit vreselijk in de war en mijn smokey eyes zijn totaal uitgelopen door tranen. Ach, het boeit me nu even niks.

'Mag ik binnen komen?' Hoor ik Liam zeggen vanaf de gang. Ik zeg niks. De deur gaat langzaam open en hij verschijnt. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om mij heen. Even durf ik niks te doen. Maar dan leg ik mijn hoofd op zijn schouder.

'Gaat het?' Verbreekt hij de stilte. Ik snik en er komt een vreemde:'Ja.' uit. 'B-Ben jij eigenlijk boos op me?' Vraag ik hem. 'Nee, ik geloof jou.' Ik glimlach en geef hem een kusje op zijn wang. We kijken elkaar aan. We komen langzaam dichterbij... 'Nee.' En ik ga naar achter. 'Sorry, ik kan dit niet... Je bent heel erg lief en zo. Maar ik beschouw je meer als een hele lieve beste vriend..'

Hij kijkt naar de grond. Ik heb hem toch niet gekwetst?.. 'Ik snap het,' Oh gelukkig! 'en volgens mij vind Niall je leuk.' Ik kijk hem ongelovig aan. 'Nee joh.' Of zal het toch?

louis' sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu