Niall's POV.
Amber moest even weg naar iets voor school of zo, een informatie avond. Ik stapte uit bed en liep naar mijn kast toe.
Gewoon een simpele jogging broek en een trui.Om even lief te doen vouwde ik Amber's spullen op en legde ze aan de kant. Ik liep naar de mini keuken en maakte een simpel ontbijt klaar. Ik checkte mijn Twitter en volgde een paar mensen.
Ik werd verstoord toen mijn telefoon ging.
'Hallo met Niall.'
'Niall!' Het was Louis. Zijn stem klonk bibberend. 'Amber is in een auto ongeluk terecht gekomen!'
Mijn hart stond stil. Dit kan niet!
'Kom zo snel mogelijk naar het ziekenhuis, wij komen er ook aan!'
Ik stapte in mijn auto en racete naar het ziekenhuis. Ik parkeerde mijn auto en liep naar binnen.
'Amber Tomlinson?' Vroeg ik aan de balie.
Ze lag in kamer 324. Snel rende ik naar de lift en drukte op het knopje. Er kwam een verpleger en een bed naast mij staan. Ik had niet de tijd daar op te wachten dus nam ik de trap, twee treden tegelijk. De kamer was helemaal aan het einde van de gang. Ik klopte op de deur en deed hem zachtjes open.
Daar lag Amber. Ze lag er zo vredig bij. Als je niet op alle apparaten en peipjes lette leek het net of ze sliep. Ik voelde de tranen over mijn wangen rollen. Ik liep naar de enge lege stoel, naast Amber. Ik pakte haar hand vast, maar geen teken van leven. Aan de andere kant van het bed zat Louis. Zijn ogen helemaal rood, vast en zeker van het huilen.
'Ze heeft beide benen gebroken, haar pols, schouder uit de kom en ze ligt in coma.' Verbrak Liam de stilte.
'Dit kan gewoon niet. Ze heeft nooit iets fout gedaan in haar leven.' Fluisterde Louis.
Ik keek de kamer rond. Alle jongens waren er. Naast Louis en Harry zaten twee meiden. Beide met bruin haar.
'Euhm, hoi ik ben Floor. Niet echt een fijne manier om kennis te maken vind je niet..' Zei het meisje naast Louis.
'En ik ben Noortje.' Zei degene naast Harry. Vast hun vriendinen.
Er kwam een verpleegster binnen en zei dat het bezoekuur voorbij was. Ik bleef nog heel even bij Amber. Ik veegde een pluk van haar blonde haar uit d'r gezicht. 'Hey babe... Ik denk dat je mij waarschijnlijk niet hoort maar toch. Ik weet zeker dat je snel beter en wakker word. Alles komt goed.' En ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Doei..'
De hele rit naar huis zei ik niks. Louis en Harry zaten zo veel te lachen en te praten met Floor en Noortje. Dat hadden ik en Amber moeten zijn...
JE LEEST
louis' sister
Fanfictionwaarin amber voor een tijdje bij haar broer louis gaat logeren {fanfictie #328} all rights reserved © oreonouis 2014 (ik was iets van 11 toen ik dit schreef dus carrot af you know)