5.

3.6K 142 5
                                    

Amber's POV - ochtend

Ik heb net mijn har gewassen en tanden gepoetst. Nu moet ik beslissen wat ik aan doe. Uiteindelijk kies ik voor een zwarte skinny, een rood shirtje en witte Converse. Mijn blonde haren doe ik in een staart en doe daarna wat make-up op.

Zo loop ik naar beneden waar alle jongens al zitten. 'Goedemorgen.' Zeg ik en ga aan tafel zitten.
Als ontbijt eet ik was muesli en een banaan.

'Amber, heb je zin om straks met ons te gaan zwemmen?' Vraagt Louis. Ik knik vrolijk. 'Wij gaan ons alvast omkleden.' Harry en Liam lopen naar boven. Even later Zayn en Louis ook.

'Sorry..' Ik kijk op en zie Niall naast mij staan. 'Het... Het geeft niet. Je wilde me alleen maar beschermen, ik snap het.' Hij glimlacht. 'Ik ga even mijn bikini aan doen.' En loop naar boven.

Ik trek een blauw met witte bikini aan en ga voor de spiegel staan. Oh ja... Toen ik een jaar of 12 was, heb ik mijzelf gesneden... En niet zo'n klein beetje ook..

Niall's POV

De jongens en ik zijn al in het zwembad in de tuin. Dan gaat de deur open en komt Amber naar buiten. 'Hey Am-..!' Iedereen kijkt haar geschokt aan! Haar buik, armen en bovenbenen zitten vol.. Littekens?!

'Alsjeblieft, vraag er niet naar.' Zegt ze en springt in het zwembad.
Ineens voel ik iemand aan mijn benen trekken. 'Aah!' Ik word onder water getrokken!
Proestend kom ik boven water. 'Wie was dat?!' Roep ik. Ik hoor Zayn lachend lachend achter mij. 'ZAAYUUUM!'

louis' sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu