- Amber's POV. -
Ik had voor vandaag wat simpels aan; rode trui, zwarte legging en een paar dikke sokken. Ik was op de bank wat aan het lezen. Een spannend en romantisch boek.
Ik werd gestoord door gebonk van beneden. Ik had geen idee dat daar ook een ruimte was. Dus besloot ik te gaan kijken.Ik deed de deur zachtjes open en bekeek de ruimte. Allemaal instrumenten. Het gebonk kwam van een drumstel. Niall bespeelde het. Een tijdje zat ik te luisteren hoe hij allemaal deuntjes drumde. Na een paar minuten stopte hij.
'Mooi.' Zei ik. Hij schrok en keek op. 'Bedankt..' Bloosde hij. Ik liep naar hem toe.
'Is het waar?' Vroeg ik.
'Is wat waar?'
'Dat je mij leuk vind?' Hij keek naar de grond.
'Want ik vind jou leuk..' Niall kreeg een grote glimlach op zijn gezicht.
'Kom je bij me zitten, terwijl ik wat speel?'
'Maar die kruk is toch veel te klein?'
'Dan kom je op m'n schoot.'
'Dan val ik er toch af?'
'Niet als je met je gezicht naar mij toe gaat'Ik twijfelde maar besloot het gewoon te doen. Niall rook heerlijk. Ik sloeg mijn armen om hem heen en hij begon te spelen.
Een tijdje was het stil. Niall begon meer te neuriën dan te drummen. Ik deed mee, met I miss you.
Toen begon hij zachtjes het te zingen. Het klonk gewoon geweldig met zijn accent!'Zing jij eens.'
'Nee, echt niet! Ik breek alle glazen!'
'Alsjeblieft, ik ga je niet uitlachen!'
'Een andere keer.'
Hij grinnikte. 'Oké dan.'
JE LEEST
louis' sister
Fanfictionwaarin amber voor een tijdje bij haar broer louis gaat logeren {fanfictie #328} all rights reserved © oreonouis 2014 (ik was iets van 11 toen ik dit schreef dus carrot af you know)