1. Întâlnirea

285 18 8
                                    

Buna! Eu sunt Lara si am 19 ani!
Acum ma pregatesc sa merg la lansarea ep.- ului Mia.
Imi aleg o pereche de blugi, o camasa albastra inchis si o pereche de cisme negre cu toc.Ma duc la baie sa.mi fac un dus rapid iar apoi ma imbrac in haine mele. Ma grabesc in camera mea unde ma machez cat mai natural si imi las parul castaniu si ondulat desfacut. Apoi imi iau geaca mea neagra mai lunga si geanta si pornesc spre Allive unde va avea loc lansarea.


Dupa 20 de minute ajung. Cand intru toti se uita la mine si eu confuza incep sa rosesc. Vad niste prietene si incep sa ma indrept spre ele.
-Buna fetelor!! Zic eu
-Buna Lara! zic Bianca, Alexa, Andreea, Valentina, Andrada si Iulia in acelasi timp.
-Bai, voi stiti de ce se uitau toti asa la mine?
-Pt ca arati super-mega-extra super!!
-Aww.... Ma faci sa rosesc. zic eu -Unde or fi baieti de nu au aparut?
- Uite.i acolo. zice Valentina aratand spre un grup unde se zareau si băieții. Ai trecut si pe langa ei si tot nu i.ai vazut!
-Stiu! Stiu! Sunt chioara! zic eu murind de ras.

Dupa vreo cateva minute baietii vin spre noi si ne intreaba cum ne simtim.
-Super bineee! zicem noi urland ca nebune desi nici nu incepuse.ra sa cante
-Ne bucuram. zice Sorin zambitor.
O vad pe Alexa cum imi face un semn si eu aprob dand din cap.
-Baieti, vreti sa facem impreuna cateva poze?
-Desigur. zice Cale si incepem sa ne facem poze.

Dupa incep sa mai vorbesc cu (,) Cale. Tipul asta e e super de treaba si sincer il ador si admir.
Am mai vorbit cu el despre multe lucruri pana cand trebuia sa pregateasca sa urce pe scena. Nu au trecut 5 secunde de cand a plecat Cale ca a aparut un tip ciudat imbracat in negru.

-Tu esti Lara Smith? ma intreaba tipul
- Da... ii raspund eu
-Seful ma trimis sa.ti dau asta, imi zice acesta intinzandu.mi un colet si eu il accept, apoi el pleaca. Deschid coletul si in el am vazut o rochie neagra si un bilet in care scria:
,,Vino in parc imbracata in rochie daca nu, Cale o pateste!
Semnat al tau anonim"

Am ramas socata dupa ce am citit mesajul. Dupa nici o secunda primesc un mesaj.
- Sper ca ai inteles tot! Ne intalnim la 10: 10 in parc! Inteles?!
-Si daca nu vreau sa vin?!
-Atunci Cale al tau va avea de superit.
-Si vrei sa te cred?!
-Atunci fa ce vrei da' pana la urma o sa vezi de ce sunt in stare.

Dupa ce am citit ultimul mesaj mi.am inchis telefonul dezinteresata de ce mi.a scris anonimul ala si l.am bagat in geanta. Am luat pachetul si m.am dus la fete care vorbeau cu baietii. Am mai vorbit putin cu ele si baieti si apoi am plecat acasa.

Fiind obosita m.am pus direct in pat si m.am uitat la ceas. Era 10 fara 25 de minute. M.am gandit la mesajele anonimului si am inceput sa ma pregatesc pt ,,intalnirea" noastra. Eu chiar nu as vrea sa pateasca ceva Cale. E foarte important pt. mn si nu mi.as ierta.o daca ar pati ceva.

Asa ca incep sa ma imbrac in rochia de la anonim care imi venea perfect, o pereche de tenesi negri😁. M.am machiat din nou si mi.am prins parul intr.un coc simplu. Mi.am luat geaca mea neagra si am plecat. Dupa vreo 15 minute ajung in parc si ma asez pe o banca.

Astept 1 minut, 2, 3.... 10 minute si anonimul ala nu mai vine si eu inghet aici!!!
Vad ca nu mai vine si ma gandesc sa plec. Nu fac nici doi pasi, ca simt cum doua brate puternice imi prind talia. Ma intorc speriata si ma dau in spate cativa pasi speriata cand dau sa cad. Inchid ochii si astept sa simt cum ma izbesc de pamant dar sunt prinsa de acea misterioasa persoana. Cand deschid ochii dau de niste ochi caprui foarte frumosi.

Il imping si ma mai dau o data in spate 2 pasi. El rade si zice:
-Vad ca ai venit ca sa.ti salvezi iubirea. Am dreptate? zice si se apropie de mine.
-Hmm....... Poate. Dc? Ai vreo problema cu asta.
-Poate........imi sopteste la ureche apoi ma ia in brate si ma saruta pe obraz dulce.
-Ce naiba a fost asta?
-A fost un sarut de ramas- bun. De ce? Prefera.i sa te sarut alt undeva? zice cu o voce perversa.


-Nu. Si nici nu as avea de gand sa vreau! tip la el
-Ok! Ok! Stai linistita! imi zice el incercand sa ma linisteasca. Eu trebuie sa plec ca am treaba. Pa iubire!!! zice el luandu.ma in brate iar apoi scoate un trandafir galben de nu stiu unde si mi.l da.
-Mersi! zic eu uimita si putin rusinata. Sa sti ca nu trebuia!
-Ba logic ca da! As face orice pt o fata minunata ca tine. Mi.as da chiar si viata numai sa te stiu pe tine bine! zice el si vad in lumina lunii cum ii curge o lacrima. I.o sterg zicandu.i la ureche:
-Chiar nu merit! Sincer! Dar totusi multumesc! Acm fugi ca ai treaba! Pa! si il sarut scurt pe obraz. El zambeste si pleaca. Si la fel si eu acasa unde ma schimb in pijamalele mele si adorm cu gandul la anonim si ,,intalnirea" noastra.........


Hei, sunt tot eu! 😂
Am revenit cu o noua carte! Cartea este făcută de mine împreuna cu mai o fata! Sper sa va placa!❤️❤️

Anonimul (SHOT)Where stories live. Discover now