Cumartesi sabahı her zamanki gibi Lily ile Petunia kalkmış annelerine kahvaltıyı hazırlamada yardım ediyorlardı .
İkisi de bu işi severdi . Beraber yaptıkları her işe bir şekilde eğlence katarlardı . Sohbetleri olsun , arada yaptıkları sakarlıklar olsun .
Petunia
"Bence çatallar ile bıçakların yerini değiştirelim . Daha hoş gözükür " dedi .
Petunia böyle şeylere çok dikkat ederdi . Böyle bir de huyu vardı . Her şey mükemmel olsun isterdi . Lily içinse pek bir şey farketmiyordu . Onun derdi bir an önce yemek yiyebilmekteydi . Tamam o kadar da yemezdi ama her insan kahvaltı zamanı aç olurdu canım !
On beş dakika içerisinde sofra hazırlanmış ve kahvaltı edilmeye başlanmıştı .
Herkes mutlu bir ifadeyle yemeğini yerken birden kapı zili çalmasıyla tüm Evans ailesi irkildi .
Bay Evans
"Birini bekliyor muyduk ? " diye sordu .
Bayan Evans ve Lily ile Petunia başlarını "Hayır" anlamında salladılar .
Bu saatte Evans ailesini kimse ziyarete gelmezdi . Hatta bu saatte çoğu aileye gelmezdi . Çünkü saat sabahın dokuzu idi ve bugün cumartesi idi . Niye bir kimse güzelim uykusunu bırakıp ziyarete gelsindi ki ?
Bayan Evans kalkıp kapıyı açtı ve karşısında daha önce hiç görmediği bir adamla karşılaştı .
Adam nazik bir ses tonuyla
"Bayan Lily Evans'ı arıyordum " dedi .
Lily bunu duyar duymaz kapıya koştu ve
"Benim " diye atladı .
Bayan Evans ise yüzündeki şaşkınlık ifadesini bir kenara bırakıp
"Bayım sizi daha tanımıyoruz bile ve ayrıca kızımı niye arıyorsunuz ?" Diye sordu .
Karşısındaki adam ise hala nazik ses tonuyla
"Pardon . Size kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Barry Martin . Kızınızı arama sebebini de içeride daha rahat konuşabiliriz sanırım " dedi .
Bay Evans'da kapıda bekleyen eşinin yanına gelmiş neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordu .
Bayan Evans , Bay Martin'i içeri davet etti ve hep beraber salona geçtiler .
Salonda oluşan kısa bir süre sessizlikten sonra Bay Martin söze başladı .
"Şimdi bu diyeceklerim size çok olağandışı gelebilir . Saçma diyip bir kenara da atabilirsiniz ama diyeceklerim gerçekten doğru . Ben Sihir Bakanlığından geliyorum "
Bay ve Bayan Evans o kadar şaşkındılar ki . Sihir Bakanlığı diye bir bakanlık mı vardı canım ? Muhtemelen karşılarındaki adamın psikolojik bir rahatsızlığı vardı ve kendi evrenini yaratıyordu işte .
Bay Martin çantasından bir zarf çıkardı ve bu zarfı Lily'e verdi .
Lily mektubu eline aldı ve biraz inceledi . Mektubun üstünde kocaman bir "H" mührü vardı . Ayrıca mektubun kenarında kendi adresleri ve "Hogwarts" yazıyordu . Hogwarts neresiydi ki ? Asıl bu adam kimdi ?
Bay Martin zarfı Lily'e verdikten sonra konuşmaya devam etti .
"Bayan Lily Evans elinizde tuttuğunuz zarf Hogwarts Cadıcılık ve Büyücülük Okuluna kabul mektubunuz . Siz bir cadısınız . Evet bu şu an size çok saçma geliyor olabilir ama doğru . Hogwarts'a giderek de cadıcılık ile ile ilgili dersler alabilir ve güçlü bir cadı olabilirsiniz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts'ın Belalıları - Çapulcular
FanfictionBir insan hem yakışıklı , hem zeki , hem de karizmatik olamaz der mugglelar . Fakat bu söz büyücülerde pek etkili olmuyordu belli ki Zaten hem yakışıklı , hem zeki , hem karizmatik olmak yeterince zorken Hogwarts'ın belalılarından olmak daha da bir...