Yalan

228 13 1
                                    

Sabah'ın yedisiydi ve erkekler yatakhanesinde birinci sınıflarda Remus hariç herkes uyuyordu. Remus ilk başta hepsini uyandırmayı denemiş ama çabaları sonuç vermemişti ve böyle giderse kahvaltıyı kaçırmayı bırakın dersi de kaçıracaklardı .

Frank yavaş yavaş uyanmış ve bir yandan saate bakıyor bir yandan ise Remus'a bakıyordu

"Saat yedi ve herkes daha uyuyor mu ? "

"Uyandırmayı denedim ama şu an Hogwarts'ı trol bassa umurlarında olmaz "

Frank ise hafif sırıttı

"Hogwarts'ı trol bassa kaçar be bunlardan. Yani şu manzarayı görse kaçar herhalde"

Eh Frank haklıydı. Manzaranın pek iç açıcı göründüğü söylenemezdi . James'in yarısı yerde yarısı yataktaydı . Sirius'un başının olması gereken yerde ayakları , ayaklarının olması gereken yerde ise kafası vardı . Peter kafasının altındaki yastığı çekmiş bir oyuncak ayı misali ona sarılıyordu . Gerçi salyalı oyuncak ayı olurdu . Çünkü yastık salya ile dolmuştu .

Remus içindeki muzipliğin uyandığını hissetti . Aklına gelen parlak fikirlede gülümsedi . Belki biraz acımasızcaydı ama eğlenceliydi .

Frank James'in başında onu dürtüp duruyordu . James ise sadece "Dahaa erkennnn..." diye mırıldanıyordu .

"Frank nasıl bu kadar sabırlısın ? " Remus bunu sormuştu . Çünkü Frank'ın sabrına cidden hayran kalmıştı . Bir de James'in inadına .

"Frank hiç bildiğin bir büyü var mı ?"

"Pek değil . Sadece Depulso'yu biliyorum ki bazen yapabiliyorum . Noldu ki ? "

Aslında Frank birkaç büyü bilseydi iş gayet eğlenceli olurdu . Depulso'da insanlar üzerinde kullanılmazdı . Aslında güzel bir itme büyüsüydü .

"Aslında bende yapmadım ama evde annemi yaparken görmüştüm . Tek umudum bu büyü . Merak ediyorum da uyku iksiri falan mı içtiler ? Her neyse . Aguamenti ! "

James'in suratına suyun çarpmasıyla yerinden sıçraması bir oldu .

"Bir uyutmadınız insanı be ! Saat kim bilir kaçtır daha ben biraz daha uyuyayım "

Frank James'i tam yatağa dönecekken yakasından tutup geri çevirdi .

"Saat yedi oldu aptal . Hatta yedi buçuğa geliyordur . Kahvaltıyı zaten kaçırdık . Diğerlerini uyandırmamıza yardım ette en azından ilk günden Profesör Mcgonagall'dan azar işitmeyelim "

James'in uyandırma yöntemi Remus'dan daha vahşiydi . Sirius'u ayağından tutup yere çekmiş ve Sirius birden düşünce "Ben bir şey yapmadım anne " diye sayıklamıştı .

James yaptığına pişman olsa da bir şey farkettirmedi . Peter'ın ise iğrene iğrene elindeki salyalı yastığı aldı ve hafifçe kafasına vurdu . Peter birden ayağa dikilip elindeki yorganı asaymış misali tutarak

"Kim beni öldürmek istiyor ? " diye sorsa da Peter dışında herkes kahkaha atıyordu .

Hızlıca merdivenleri çıkıp dolana dolana sonunda biçim değiştirme sınıfına geldiler . Karınları da kazınıyordu ve bu duruma Peter'ın "Açımmm"feryatları da hiç yardımcı olmuyordu

Sınıfa geldiklerinde onlar dışında herkes sınıfa gelmiş hatta derse konsantre olmaya çalışıyorlardı .

"Tamam . Yırttık. Daha profesör gelmemiş " diye kendini bir sıraya attı Sirius .

Peter ise esneye esneye sıraya geçerken karşılarında kedi formundan dönen Profesör Mcgonagall'ı bulmaları o an kendilerinin yere mıhlanmalarına  yetmişti .

Hogwarts'ın Belalıları - ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin