Diagon Yolu

319 13 3
                                    

Evans ailesi hala kızlarının normal bir okula gitmesini istese de Lily kararını vermişti . Büyücülük okuluna gidecekti ve bu konu hakkında eğitim alacaktı .

Lily , elinde tuttuğu zarfı açarak içinden okumaya başladı .

Sayın Lily Evans ,
Hogwarts Cadıcılık ve Büyücülük Okulu'nda yerinizin ayrılmış olduğunu size bildirmekten mutluluk duymaktayız . Gerekli kitap ve gereçlerin listesi ilişikte sunulmuştur.

Ders yılı 1 Eylül'de başlamaktadır . Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan önce göndermenizi dileriz .

Sevgilerimizle

Minerva Mcgonagall
Müdür yardımcısı

Lily okumayı bitirdiğinde diğer bir kağıtta bulunan araç gereçlere bir göz attı . Bunları Londra'da bulması imkansızdı . Kazan , asa ve daha önce hiç adlarını duymadığı kitaplar ...

"İyi de Bay Martin , bu araç gereçlerini Londra'da bulabilecek miyiz ? " diye sordu Lily .

Bay Martin gülümseyerek

"Nereye gideceğini biliyorsanız evet . Fakat ilk başta Gringotts'a gitmeniz lazım . Büyücü dünyasında muggle paraları geçmez " diye cevap verdi .

Bay Evans ise anlamadığını belli eden bakışlarını  Bay Martine dikmişti

"Muggle mı ? O nedir ? "

"Ah büyücü olmayanlara taktığımız bir ad "

"Peki o zaman gidelim şu Gringotts'a"

                                                                                       ...

"Anne,baba bakın mektubumda geldi . Hadi Diagon Yolu'na gidelim . Daha şimdi okulda yasak da olsa süpürgelere falan bakacağım . Sonuçta geleceğin Quidditch oyuncularındanım "

Euphemia oğlunun bu hallerine güldü . Kendisi de Hogwarts'a başlayacağı günü hatırlıyor ve ister istemez kıkırdıyordu.

"O kadar güveniyorsun yani kendine " dedi Euphemia imalı bir ses tonuyla

"Her zaman "

Fleamont ise koltuğa oturmuş Euphemia ve James'i izliyordu . En sonunda ayağa kalkarak

"Madem öyle hadi Diagon Yolu'na geleceğin Quidditch oyuncusu "

"Hey ! Ben ciddiydim ! Hatta şuraya da yazıyorum . Bu sene olamaz ama en fazla 3 sene içerisinde Gryffidor Quidditch takımına girmezsem bana da James Potter demesinler "

Fleamont bunun üstüne bir kahkaha atarak

"Tamam şampiyon sakin ol . Ayrıca Gryffindor'a gireceğine inanıyorsun yani "

"Ee ... Yiğittir Gryffindor'da kalan çocuklar "

                                                                                  ...

"Hadi Sirius ! Bellatrix ve Narcissa ağaç olmuştur Diagon Yolu'nda ! "

"Geldim anne . Ayrıca Narcissa'nın ve Bellatrix'in bu durumdan rahatsız olacağını pek sanmıyorum . Onlar Rodolphus ve Lucius'la bizsiz mutlulardır "

"Ne güzel işte . Sen de onları örnek alda ailemize layık birilerini bul . Sakın bir bulanık falan getirme ailemize . Yoksa çok kötü olur "

Yok bulanıklarla arkadaş olma . Yok Slytherin dışında başka binalardan olan kişilerle arkadaşlık kurma . Sirius bazen cidden bu durumdan beziyordu .

Hogwarts'ın Belalıları - ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin