Ve vzduchu je cítit kouř z cigaret a blížící se bouře...hrom...stahují se mračna, obloha stejně temna jako křídla co se mi roztahují na zádech...cítím jejich tíhu, odkapavaji kapky krve..krve mých nepřátel...božích bytosti co se mi postavili do cesty..a mezi mrtvými těly..vidím stát tebe..zaris jako měsíc mezi hvězdami.. Natahuji ruku..řetězy zacinkaji..kápě mi spadne z hlavy a odkryje úsměv..tak sladký a přitom smrtící..záblesk oči..a ty vis, ze už nikdy nebudeš moct dýchat...dotknu se tvé ruky..jako oheň te projede ma energie..a vše tvé znaky života vyhasnou..zahalim te svými křídly,srdce ti přestalo bit,oči se rozzarili temnotou..řetěz te spouta.. Spouta tvé tělo..tvou mysl...držím klíč od zámku...držím zbraň a mirim na tebe...hlaveň u tvého spánku... Vis ze jsi můj...ze mám tvou duši..tvé tělo..tvou mysl..a tvé srdce v mých rukách...v rukách co drtí vše co drží..tvá krev mi teče po dlaních...po vlasech...dodává me tváří barvu..mým rtum rudost..očím temnost..a mému tělu život. A ty se stavas pouze dalším jménem napsaným na zdi..zdi duši co jsou navždy uvězněny v pekle...na zdi jmen, kterém korunuje to me...vše napsána rudou krvi..krvi co teče na růží...modrou růží ležící na zemi...
ČTEŠ
Blue rose
Short StoryMnoho knížek a příběhů má jednu nevýhodu... Jsou pouze fantazie. Tyto příběhy mají psychický smysl.. Hledejte ho, a najdete ho i v realném světě