Psikoloğa Görünmek.

126 24 14
                                    

Gece bitti ve artık sabah oldu.Durumdan sıkılan Luke ve Jonathan,John'u okuldan sonra psikolağa götürüceklerdi; Luke uyanır:
-Jonathan,Jonahtan,dostum hadi uyan okul zamanı.
+Tamam Luke 5 dakika daha lütfen.
-Hadi dostum.John hadi artık sende uyan.
~Tamam dostum.

Üçüde uyanır ve hazırlanır ve okula giderler.

Saat 08:30 (Okulda)

Günaydın arkadaşlar.(Luke)
-Günaydın Adamım.

+Günaydın Marvis(John)
~Günaydın John Nasılsın ?
-İyiyim Sen Nasılsın ?
~Teşekkürler bende iyiyim.
Hoca sınıfa girer:
"Günaydın arkadaşlar buyrun oturabilirsiniz.Arkadaşlar bugün size önemli Amerikan bir yazarın hayatını anlatıcam.
Daniel Aaron:
Amerikalı yazar ve akademisyen. Kendisi Chicago, Illinois'de 4 Ağustos 1912'de doğmuştur. 1979 yılında Amerikan Ulusal Kütüphanesi başkanı olmuştur.Aynı yerde 1985 yılında başkanlık yapıp emekli olduktan sonrada yönetim kurulu üyesi olarak göreve devam etmiştir.
Kendi otobiyografisini The Americanist (2007) adıyla yayımlamıştır. Kendisi Smith Koleji'nde 1971-1980 yılları arasında akademisyenlik yapmıştır. Akademisyen, yazar ve kütüphaneci Daniel Aaron yaşlılığa bağlı sebeplerden Cambrigde, Massachusetts'de 30 Nisan 2016'da 103 yaşında ölmüştür.

Ders gittikçe ilerler artık dersin son dakikalarında:
"Çocuklar size grup ödevi vericem.Herkezden iki kişilik gruplar oluşturucam.Luke ve Jonathan beraber bir grup olsun.David ve Micheal siz ikiniz olun.Marvis ve John sizde ikiniz bir grup olun.Verdiğim yazarları araştırın.Haftaya bunları istiyorum.

12:30 (Okul Bitiş Saati)

İyi tatiller arkadaşlar.Ödevleri yapmayı unutmayın.

Marvis John'un yanına gelir ve:
-Hey John haftasonu odevi nerde yapıcaz
+Bizde yapalım Marvis ben haftasonu müsaitim.
-Tamam John Ben New York'taki otobüs durağına haftasonu saat 01:00 da gelirim beni ordan alırmısın?
+Tabikide Marvis.Haftasonu gorüşmek üzere.
-Görüşürüz John.

Okul biter ve John,Luke,Jonathan bir psikoloğa giderler.
-Merhaba Bay Jonhson
+Merhaba buyrun çocuklar
-Bay Jonhson biz arkadaşımız John'un bir hastalığı yüzünden size geldik.Ona yardımcı olur musunuz ?
+Tabiki de beni John ile yalnız bırakın siz dışarda bekleyin.
-Peki bay Jonhson.

Jonathan ve Luke dışarı çıkar ve doktorla John konuşmaya başlar:
-Evet John sorunun nedir ?
+Bay Jonhson ben çok garip şeyler yaşamaya başlıyorum.Hayatım hiç iyiye gitmiyor.
-Buyur John ben seni dinliyorum bana herşeyi anlat.
+Bay Jonhson geçen haftalarda bir bara gittik orda Annie adlı bir bayanla tanıştım.Çok güzel esmer siyah saçlı bir bayan,çok güzel sohbet ettik,dans ettik,içki içtik,sonra Annie benden onunla gelmemi istedi bende onunla gittim.Odada bana arkanı dön dedi bende döndüm sonra bir anda kafama bir darbe aldım.
-Hmm ilginç peki kafana Annie'mi vurdu
+Odada sadece ikimiz vardık.Ben arkadaşlarıma diyorum inanmiyolar.Polisler kamera kayıtlarına baktığında odada sadece beni görmüş.Sızıp bayılmışım.Yani dediklerine göre ben kendim bayılmışım.Ama öyle olmadı.O geceden sonra kabuslar görmeye başladım.Rüyamda Annie'le konuşuyorum.Tam ona yaklaştığımda uykudan uyaniyorum.
-Böyle hastalıkla bende ilk defa karşılaşıyorum John.Bugünlük sana bir kaç hap yazicam,mesai saatim bitti.Onları uyumadan önce yut,Haftaya tekrar geliyorsun gene konuşuyoruz.
+Peki bay Jonhson teşekkürler.İyi günler
-Sanada John teşekkürler.

John odadan çıkar ve;
-Dostum nasıl geçti ?
+Gayet iyiydi.Doktorun bugünlük mesai saati bitti bir kaç tane hap verdi.Haftaya tekrar geliyorsun dedi.Çıkışta onları alıp eve gidelim.
-Peki dostum hadi gidelim.

İlaçları alırlar ve eve gelirler...

-Çocuklar ben çok acıktım.Bir şeyler hazırlıyorum beraber yiyelim(Luke)
+Çok güzel olur dostum kurt gibi açım.(Jonathan)
~Ben odadayım yemek hazır olunca bana haber verirsiniz.
-Tamam John.

John odaya çıkar.Annie ile yaşadığı olayın hala etkisindedir.Her uyuduğunda kabus gören John bu durumdan çok rahatsızdır.Odaya gittiğinde beyninden korkutucu kahkahalar duymaya başlar.

-Neler oluyor ?
+John ben artık hep yanındayım.
-Annie sen misin ?
+John o psikoloğa gitmiceksin!
-Neler oluyor Annie ?

Dolaptan sesler gelmeye başladı.John yavaşça dolaba yaklaştı.Sesler gitgide yükselmeye başladı.John tam kapağı açtığı anda;
-İMDAAATT!!! Hayırrrrrrr

Jonathan ve Luke acele ile odaya koşar...
+John ne oldu neden bağırdın ?
-John o an dona kalır.Gözü sadece dolaptadır.
~Dostum John ne oldu söylesene ?
+Dostum korkmaya başlıyoruz ama !!!
-Dolap,Dolap'ta o Dolap'ta

Luke dolaba yavaşça yaklaşır.Ve kapağı açar.Kapağı açtığında dolap boştur...

-Yeter John sana ne oluyor böyle.Bizi korkutmaya başlıyorsun.
+Özür dilerim Luke.Ama olmuyor yapamıyorum.Annie hep yanımda beni delirtmeye çalışıyor.
~John üzme kendini herşey yolunda olucak bak psikolog haplar verdi onları yut artık yat uyu.
+Tamam dostum.He bu arada yarın sabah Marvis buraya gelicek ödevi yapıcaz.Ona göre evi biz gelmeden düzeltin.
~Tamam John o iş bizde hadi sana iyi geceler.
-İyi geceler John.
+İyi geceler arkadaşlar.

(Gece 12:00)

Marvis evde yarın sabah için anne ve babasından izin almaya aşşağıya indi:

-Hey anne,baba benim yarın bi arkadaşımla grup ödevim var.Yapmak için yarın John'lara gidebilir miyim?
-John'da kim kızım ?(Marvis'in babası Bay David)
+Baba üniversiteden bi arkadaşım.Çok sakin iyi biri...
-Peki kızım gitmeden önce adresi bir kağıda bırak dönüşte ben seni alırım.
+Peki baba.

~Hadi iyi geceler canım seni seviyorum.(Marvis'in annesi bayan Morgan)
+Bende seni seviyorum annecim.İyi geceler.

👑Arkadaşlar Değerli Yorumlarınızı Bekliyorum.Beğendiyseniz Oylamayı Unutmayın.Bir Sonraki Bölümde Görüşmek Üzere...👑

ANNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin