Uzun bir süre duşta kaldım.Çok rahatlamıştım.Üstümu giyindim odama çıktım.Biraz ders çalışmam lazımdı.Defterimi çıkardım.Kalem almak için cekmeceyi açtığımda önüme önceden kullandığım not defteri çıktı.Sayfalarini yavaşça ilerletmeye başladım.Hatırlayın bu lanet olası annie'nin fotoğraflarını çizdiğim defter.Safyalarda çizdiğim resimlerden başka çizilmiş şeylerde vardı.Bu nasıl olabilirdi.İlerlediğim sayfalarda git gide birşey anlatılmaya çalışılıyodu.Once bir ev var sonra ev bir anda yanmaya başlıyordu.Sonlara doğru ev bitmiş ve icindeki insanlar kül olmuştu.Bu defteri benden başka bilen olmamalı nasıl olabilirdi.Aklima bazı dusunceler gelmeye başladı.Bunu öğrenmek için nasıl yollar kullanabilirdim.Herneyse dedim genede defteri çözene kadar kimse ellemesin diye yatağımın altına ansiklopedilerin yanına koydum.Kafam dağılmadan derse başladım.Acaba okulda çok fazla ders isledilermi ? Bunu merak ediyordum.Bide olayları neden gelemediğimizi anlatmak icin Hemen sınıf hocamız bay arthur'u aradım...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
-İyi akşamlar hocam nasılsınız ?
+İyi akşamlar John iyiyim teşekkürler sen nasılsın
-Bende iyiyim hocam sağolun.Hocam biliyosunuz malum olaylardan dolayı okulu aksatmış olduk biraz.Pek ders işledinizmi yani geride kaldık mı ?
+Sorun yok John.Pek ders işlenmedi.Bu olaylar üzücü biliyorum.Ama artık gelmeyi aksatmayin.Sinavlariniz yaklaşıyor.
-Peki hocam.Tekrardan iyi akşamlar.
+Sanada John.Bay Arthur'un dediğine göre pek fazla geride kalmamıştık.Biraz müzik açıp dersime çalışmaya devam ettim.Yeterjnce çalışmıştım ki odaya Luke daldi ;
-John ben markete gidiyorum evdeki herşey bitmiş geliyomusun ?
+Oohh çok iyi olur Luke.Gittikçe sıkılmaya başladım.Haydi gidelim.Aşşağıya indik.Gerekli listeyi hazırladık.
-Hey Jonathan sen gelmiyormusun ?
+Ben gelmicem yorgunum.Biraz uzanmak istiyorum.
-Tamam hadi görüşürüz.Market şehir merkezindeydi.Merkez bize çok uzak kalıyordu.Bir taksi çağırdık.Yola koyulduk.Markete geldik.Gerekli malzemeleri aldık.Geri dönerken Marvis'in mezarının olduğu yerin yanından geçiyorduk.Marvisin annesi ve babası orda mezarın basinda öylece bekliyorlardı.Neyse biraz kotu olmuştum.Ama oradan ayrıldık.
02:00 (Marketten döndüler)
-Off be çok yoruldum lan
+Aynen ya Heyy Jonathan ?
-Jonathan nerdesin adamım
+Dur ben bi odaya bakıyımOdaya çıktım.Bir de baktım Jonathan odada birşeyle uğraşıyodu.Elinde birşey vardi sesimi çıkarmadan yaklaştım.Bu nasıl olur yatağın altindaki defter elindeydi.
+Hey sen burda ne yapıyorsun ?
-John geldiniz mi ? Bilekliğimi kaybettim senin odana kadar aradım heryeri bulamadım.Bu defterde ilginç geldi.Merak ettim dostum.
+Her merak ettiğini böyle inceleyemezsin ama Jonathan biraz dusun önce bana sor sonra bak özel şeyler olabilir...
-Ozur dilerim John bir an düşünmeden davrandım.Neyse al defterini bilekliğimi bulursan bana haber ver olur mu ?
+Olur tabiki de
-Tamam ben aşsağıdayım.
+Tamam.Jonathan odadan çıktı.Defteri aldım.İcine bakıyordum.Birde ne goruyum ? Jonathan içine birşeyler çizmiş...
Resimde küvetin içinde ölü bi insan kanlı bir halde resmen kan gölüne dönmüş içi ?!!!
Anlayamadım Jonathan neden böyle birşey çizebilirdiki ? Ben genede birşey soylemicem.Neyse şimdilik iyi bir yere saklıyım.Bugun Jonathan da farklı birşeyler var gibiydi zaten defteri giysi dolabındaki hirkanin cebine koydum.Oradan bulma şansı zordu.Baya bir süre araması lazımdı.Herneyse üstünü değiştirmem lazımdı biraz terledimde :-) ondan sonra aşağıya inip biraz Jonathan'ı gözetlicem.Bakalım ne kadar göze batıyor ? Hazırdım.Aşsagiya indim.Luke mutfakta birşeylerle uğraşıyordu.Jonathanda garip müzik açmış uzanmış öyle koltuğa sonra dedim ki;-Beyler neler yapıyorsunuz
+ John gelip biraz bana yardım eder misin(Luke)
-Olur Luke hemen geliyorum.Ee yemek olarak ne yapıcaz ?
+Ben makarna düşünüyorum.
-Ohoo dostum o kadar şey aldık ve sadece bir makarnamı ? Bak onun yerine şöyle güzelce bir lazanya yapalım yanınada makarna yaparız hem malzemeler israf olmaz.
+Şimdi kim uğraşacak lazanyayla ?
-Tamam gene iyisin bugün iyi tarafına bastın ben yaparım.Sende makarnayı yap.
+Bak bu olur işte hadi o zaman başlayalım.Lazanya yapmayı çok iyi bilirdim ve en sevdiğim şeylerden birisidir.O üstünden akan tereyağlar,o içindeki salça çok güzel bir şey ya herneyse lafi daha çok uzatmadan yapmaya başladık.Akşamki yemek çok güzel olucak gibi duruyordu.Tavayi ocağa koydum.İçine güzelce yağı attım kenarda soğanları ve sarimsakları doğramaya başladım.Ufak ufak doğrayinca daha güzel oluyo.
-Aa lan Luke kıymayı unuttuk dolapta yoksa bitti yemek !!
+Dur bakıyım hemen sakin ol varmış.Ama baya dönmüş
-He Tamam güzel sen şu ısıt tavadakiler kavurana kadar o çözülür.
+TamamKaynamasini beklerken biraz koltuğa geçtim oturdum.
-Hey John şimdiden bittim galiba(Luke)
+Sen beni tanımamışsın ben başladığım işi bitirmeden bırakmam ;-)
-Vaaay hadi bakalım.Tadida güzel olursa ziyafet var.
+Aynen.
-Bu Jonathanda sabahtan beri mal gibi yatiyo kalksana lan artık ?!!!!
+Bırak uyusun yemek saati kaldırırız.Da bu sayıklıyo galiba
-Ne sayıklıyo aman BoşverJonathan sayıklamaya başlamıştı.Dinlemeye çalıştım.Tamam yapicam lütfen bırak hayır!!!
Her zamanki sayıklamalar gibi aynı Neyse bunlar endişe edicek gibi değil her zamanki gibi aynı sayıklamalar. Yaptığım lazanya hazır gibiydi.Luke'de makarnayı bitirmişti.Oda çok güzel bir spaghetti yapmış.Her neyse yavaş yavaş masayı kurmaya başladım.Luke de yardim ediyordu.Sonra Jonathan'in yanına giderek-Hey Jonathan artık kalk da bize yardım et.Cok uyudun hadi dostum
+Ya uff bırakında az uyuyalım !!
-Hadi hadi
+Of Tamam ya...Biraz sitem etsede sonunda kalktı.Elini yüzünü yıkamaya yukarı çıktı.Bizde o ara masayı hazırlamayı bitirdik.Jonathanda geldi.Oturduk ve yemeğe başladık.
-Bu yemekler çok güzel olmuş çocuklar elinize sağlık(Jonathan)
+Sağol Jonathan lazanya nasıl olmuş ?
-Gayet güzel olmuş.Kaşar'ı kenarlarından akıyo süper birşey ^_^
~İnsan bizede birşeyler der makarnayi ben yaptım.
-Iııı şey oda iyi olmuş.
~Tamam Tamam inandik.
+Jonathan sen rüyada baya sayikladın.Ne gördüğünü hatırlıyo musun ?
-Dostum rüyamda Marvis'i gordum.Bu bir rüya biliyorum.Ama bana Annie'yi öldür yoksa mezarında rahat yatamam diyerek yaklaşmaya başladı.Tabi oda bilmiyor Annie'nin yalan birşey olduğunu ama sonuçta bir rüya boşverin.Yemeği yemeye bakın.İnanamıyorum.Marvis bunu nasıl istemişti.Hala mi Annie ? Her yerde adı hep geçiyor.Mezarimda rahat yatamam demiş.Neden bunu istiyordu.Bu bir rüya biliyorum ama gerçek olabilir mi dedikleri acaba ?
Herneyse bunları daha sonra düşünürüm.-Ohooo John ben neden makarna yaptim ki sen lazanyaya doydun ?
+Öyle deme Luke şimdi ondanda yicem bak koyuyorum.
-Bi zahmet o kadar emek ettik :-)Cidden öyleydi yemezsem ayıp olucakti.Lazanyayla doğmadan önce makarnadanda biraz yemeye başladım.Ondanda bir tabak yeyince artık karnim baya şişmişti.
-Çok guzel bir yemekti çocuklar ilk defa bu kadar doyduğumu hatırlıyorum.
+Aynen bende öyle
~Lazanya fevkalade olmus.Makarna boşa gitti ama neyse :-)
-Bu kadar takma Luke dolapta dursun tekrardan yeriz
+Aynen dostum herneyse ben doydum ellerinize sağlık.
-Afiyet olsun Jonathan.
~Afiyet olsun.
-Bende cidden artık doydum.Artik şu bulaşığı toplayalim.
~Aynen hadi yavaş yavaş taşı tezgaha
-Tamam.Bulaşığıda Luke'ye bıraktım.Sonunda yoruldum.Odaya çıktım...
---------------------------------------------------------
"Arkadaşlar her bölüm Annie'yi hikayeye katamıyorum biliyorum.Ama daha bu bölümler hikayenin sade geçmesi gereken bölümler.Emin olun yakın zamanda diğer bölümlerde Annie dahada çok hikayeye damga vuracak.Lütfen anlayış gösterin.İyiki varsınız takipte
kalın 😘.👑"Arkadaşlar bu bölüm biraz geç geldi.Bazı aksiliklerden dolayı kusura bakmayın.Desteklerinizi esirgemeyin.Okuduktan sonra sol alt köşeye bir kez tıklamayı unutmayın.Sizleri çok seviyorum 💎 bir sonraki bölümde görüşmek üzere"👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANNİE
Mystery / Thriller"Artık hayatını bir kabustan ibaret sayacak olan gencin bilinç altındaki misafir"... ANNİE