KARANTİNA!!!

77 23 10
                                    

Odanın etrafını sarı bantlarla kapattılar.Karantinaya alınmıştım.

-Baba çok korkuyorum.Baba bana bir şey olursa ?
+Korkma kızım sana hiç birşey olmayacak söz veriyorum ben yanındayım.

Baba bana bir şey olursa ?+Korkma kızım sana hiç birşey olmayacak söz veriyorum ben yanındayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Endişeli bir ses tonuyla;
-Tamam baba.

Bir anda annem eve geldi:
➤Neler oluyor Johnson
+Sakin ol karıcım kızımız karantinaya alındı
➤Nee ne diyosun sen Johnson!!! Kızım...
+Dur yanına gidemezsin.Sanada bulaşabilir.
➤Ne bulaşabilir kizimiza ne oldu ?
+Tifus salgınına yakalanmış ?
➤Hayır nasıl olur bu salgın en son 2.dünya savaşında oldu.Cok tehlikeli bir hastalık yakalanan 3 milyon kişi öldü Johnson.Kızımızda ölürse ?
+Böyle şeyler söyleme karıcım.Hersey duzelicek sakin olun.

Doktor içeriye girdi.Bir kaç iğne yaptılar.Ve;
➤Sakına sakın dışarı bir yerle felan çıkma sana rapor yazıcam okulda gitmemen lazım.
-Tamam doktor.Bana bişey olucak mi ?
➤Kader...

Doktor 1 haftalık rapor yazdı ben bir hafta bu odada ne yapicam böyle ?
Biterim.

+Kızım ben annen.
-Anne ben korkuyorum.Bana bir şey olursa anne
+ Kızım öyle konuşma sana bir şey olmucak.Sen yat hic bir yere kımıldama kal olduğun yerde.Bu hastalık çok bulaşıcı
-Offf anne çok kötüyüm
+Rahat ol kızım ben sana bir çorba yapicam kapıya birakicam alırsın.Tamam mı onu bir güzel iç.
-Tamam anne bana bilgisayarımıda getirirmisin aşşağıdan ?
+Tamam kızım.

Artık kesinlikle karantinaya alınmıştım.Hayatım bok olmaya başlıyordu git gide.Hemen bir John'la konuşmalıyım.Sosyal medyadan hemen John'a mesaj attım.

+Selam John
➤Selam Marvis nasıl gidiyor ?
+Çok kötü :-\
➤Neler oldu ?
+John odada karantinaya alındım.
➤Hmm bunu bekliyordum Marvis.Tifus çok kuvvetli bir virus çok tehlikeli.Dikkatli olmak lazım başkalarınada bulaşırsa kötü şeyler olabilir.
+Ya bana kötü şeyler olursa ?
➤Boyle deme Marvis biz yanındayız.Sen iyileşiceksin
+Sağol John

2:30 (John evindeyken)

Bu durum çok rahatsız ediciydi.Annie kendini artık Marvis'e göstermiş.Çok korkmaya başliyordum.Nasıl olabilirdi.Annie'nin amacı neydi ? Herşey aklımı bozmuşken birde bu olay başımıza gelmişti.Ve kesin suçlu Annie'ydi.Git gide herşey bok yoluna gidiyordu.Artık bir kabus gibiydi herşey.

Aşşağıya indim.Çocuklara haber verdim.

➤Çocuklar Marvis'e gitmemiz lazım bir geçmiş olsun demek için.
+Neden John ne oldu ki ?
➤Bir salgın'a yakalandı çok tehlikeli bir durumda ona gitmeliyiz.Ben gidiyorum geliyomusunuz?
+Tamam John tabiki de geliyoruz.Gel Jonathan.

Yola koyulduk hala Marvis in olayı aklımdan çıkmıyordu.Nasil olurda Annie'yi görebilirdi.Artık çok garip şeyler olabilir,Tanrı Marvis'i korusun bu çok kotu bir hastalıktı.Git gide endişeleniyordum.Sonunda eve geldik.Kapıyı çaldık.

ANNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin