Kabus...

57 22 12
                                    

Bulaşıklar bana kalmıştı.Yarım saat masayı toparlamakla geçti.Sonrasında odaya çıktım.Artık geç olmuştu.Gene Mark eliyahu dinleyerek uykuya dalmaya çalıştım.Yatarken hala Marvis'i düşünüyodum.

03:00 (John rüyadayken...)

Marvis gelmene çok sevindim bir daha gelmezsin diye düşünüyordum.
-Öyle şey olur mu John ne yaparım ben sensiz...
➤Buna çok sevindim :-D

Marvis bi anda dudaklarıma doğru yaklaştı.Ona karşı hislerim yüzünden hiç geri çekinmedim.Dudaklarımdaki zevk beni daha çok öpmeye zorluyordu.Gittikçe sevişmeye başladık.Marvis üstümü çıkarmaya başladı.

5:30 (John rüyadan uyanır...)

Hayııııır!!!

İnanılmaz bir rüyadan uyandım.Yüzüm gözüm ter olmuştu.Artpk Marvis beni o kadar etkilemiştiki rüyalarımda görmeye başladım.Cok değişik bir rüyaydı.
Yaşadığım anın zevkini iliklerime kadar hissetmiştim.Lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Okul saatine kadar uyuyamadım.Aklımda hep Marvis vardı o odada hala esir gibi kalıyordu.Kim bilir şuan ne yapıyordur.Okuldan sonra uğramayı düşünüyodum.Ciddi ciddi amına koydumun rüyası yüzünden en fazla 3 saat uyuyabildim.Okul vakti gelmişti.Hazırlanmaya başladım.Aşsağıya çocuklara bakmaya indim.Aşsağıya indiğimde Luke ve Jonathan yerinde yoktu.Nerede olabilirlerdi.Telefonlarıda evdeydi.

➤Nereye gitti bu pezevenkler!!!

Şimdi ne yapmalıydım.Sinirlenmeye başladım.Bir anda ev telefonu çalmaya başladı.Bilinmeyen numara arıyordu.

➤Alo ?
-John
➤Kiminle görüşüyorum ?
-John ben Luke acilen marvis'lere gel!
➤Neler oluyor Luke ?
-Çabuk gel.

Bu kadar telaşlı dediğine göre çok önemli bir olay olmalı hemen toparlandım.Yola koyuldum.

8:30 (Marvis'lerin evi)

-Bay Johnson nasıl oldu ?
+Çocuklar bir anda bağırdı.Terlemeye felan basladi.Çok endiselendik.Hemen doktor Hector'u çağırdık.Eğer doktor gelmese ölebilirdi bile.
-Ölmesinden Daha iyi bir an önce iyileşmesini bekliyoruz.

09:00 (John eve geldi)

Sonunda geldim.Cok merak ettim ne oldu acaba ? hemen kapıyı çaldım.Kapiyi Luke açtı;

-Neler oluyor Luke neden bu kadar telaşlıydın ?
+İçeri gel dostum.Önemli şeyler oldu.
-Selamlar bay Johnson
+Hoşgeldin John
-Neler oluyor neden bu kadar telaşlıydınız ?
+John kızım komaya girdi
-Ne bu nasıl oldu ?
+Eğer doctor hector gelmese Marvis ölebilirdi.
-Simdi nasıl durumda ?
+Hiç konuşamıyo odada kımıldamadan yatıyor.Bu hastalık kızımı çok kötü etti.Daha annesi de gelmedi.
-Efendim yanına çıkabilir miyim ?
+John bu çok tehlikeli bak kızım ne hallere geldi.Bu hastalığın sanada geçmemesi lazım.Mümkün olduğunca yaklaşmayın dedi doktor.
-Lutfen efendim gerekli elbiseyle girerim.
+Peki John ama lütfen çok fazla durma.

Elbiseyi giyinmeye geçtim.Acaba nasıl olmuştu.Cok merak ediyordum.Doktorun verdiği boklu pusurlü bu elbiseyi ne kadar giymek istemesemde mecburdum.Giyindim odaya çıktım.Odaya girdiğimde Marvis komada olduğu için uyuyordu.
Yanıbaşında oturdum.Oylece seyrettim.Ne hallere geldik hepsi benim yüzümden.Marvis'in elini tuttum.

-Ne olucak böyle Marvis ne hallere geldik.

Bir anda Marvis uyandı ve bana doğru baktı gözlerinin bebekleri kıpkırmızıydı.Kan çanağı gibiydi.Sinirli bir halde ustume doğru gelmeye başladı.Sonra bir anda tekme attı.Kanepenin oraya doğru uçtum.

-Hey Marvis ne oluyor ?
+Ben Annie John Marvis öldü artık.
-Annie hayır nolur ona birşey yapma.
+Artık çok geç sen benimsin John sana yaklaşarak hayatinin en büyük hatasını yaptı...

Bir anda Marvis yataktan havaya kalkmaya başladı.Hasiktir resmen gözümün önünde uçuyordu.Cok korkmaya başladım.

-Annie çık kızın bedeninden!!!

Bir kaç dakika havada öyle kaldıktan sonra bir anda hızlıca yatağın üstüne düştü.Doktorun bağladığı makineden sadece kulak acıtan bir ses gelmeye başladı.Galiba Marvis ölüyordu.

-Hayır Annie yapma bunu ne olur yapma!!!

Aşağıdan sesleri duyan bay Johnson ve çocuklar yukarıya geldi
~Hey neler oluyor john !!!
-Dostum makineden ses gelmiyor.Marvis'in kalbi durdu galiba hemen doktoru çağırın acilen!!!

Marvis'e kalp masajı uygulamaya basladim.Ard arda yapiyorum.Yilmadan defalarca yaptım.Bir turlu makinedeki ses değişmedi.Cok korkmaya başladım gittikçe.

-Hayir Marvis dayan ölemezsin.Nolur Marvis nolur...

Ağlamaya başladım.Marvis ölmemeliydi.Hala yılmadan kalp masajı uyguladim.Ama olmadı.Bir turlu kalbini çalistiramadim.Ne yapsam nafile.Doktor hemen geldi.

-Dışarı çıkın.Lutfen acilen dışarı çıkın.
+Tamam doktor.

Hemen dışarı çıktım.Bay Johnson;
~Doktor içeri gelmeliyim.
dedi hemen içeri daldı.Doktor herşeyi denedi kalp masajı yaptı elektro şok bile yaptı lakin bir faydası olmadı.Galiba Marvis ölmüştü.Bay Johnson Marvis'in başında ağlıyordu.
Doktor içerde bay Johnson ile konuşmaya çalışıyordu...
+ Başınız sağolsun.Malesef hastayı kaybettik.

Olamaz nasıl ama ya çok şoktaydim.
Çocuklarda ağlıyordu.Çok kötü bir durumdu.Hepsi Annie yüzündendi.

-Bay Johnson...
+Çocuklar beni lütfen yalnız bırakın herşey için teşekkür ederim.Lutfen gidebilirsiniz.
-Peki bay Johnson başınız sağolsun.
~Çocuklar bende kalmalıyım.
-Hayır John olmaz adam şuan çok kotü.Hadı gidiyoruz.

Çok kötü bir vaziyetti bu.Daha geçen beraber olduğun insan şimdi yok.Cok kotu birşey.Ama hepsi annie'nin suçu!!! Eve geldik.Direkt odama çıktım.Kapiyi kapadım.Marvisle yaşadığım anılar aklıma gelince içim kan ağlıyordu.Cok kötu bir durum.

-Annie nerdesin aşsağılık pislik her zaman çıkmayı bilirsin.Simdide ciksana ortaya !!! Hadisene ciksana şu dolaptan.

Bu olayın etkisi bir turlu geçmiyordu.Assagiya indim.Cocuklarla biraz konuşursam belki iyi gelebilirdi.

-Çocuklar napiyosunuz ?
+Ne yapalım işte hala aynı.Ben hala olayın etkisindeyim.
~Bende öyle.
-Dostum siz yemek yedinizmi ?
+Aç değiliz John sağol.
-Çocuklar böyle olursak düzelemeyiz.Biliyorum Marvis'in ölmesine en çok ben üzüldüm.Ckk kotu birşey daha geçen gün görüstuk.
+Ben yatiyorum.(Luke)
~Bende yatiyim John sende uyu artık.
-Çocuklar yarın okula gitmesek mi?
Ben yarın gitmicem.
+Peki dostum.Bu olayları biraz atlatalım.Yarin arthur hocayı arayıp söylerim ben.
-Peki ben odaya gidiyorum.Hadi iyi geceler.
+İyi geceler.
~İyi geceler John.

Odaya geçtim.Bu olayı nasıl unuturum bilmiyordum.Rüyalarimda Marvis'i görüyordum.Saat geç olmuştu.Bilgisayarimi aldım.Biraz müzik dinleyerek uyumaya çalıştım.

01:00 (John rüya görüyor)

-Nerdeyim ben ?
+John bana doğru gel.
-Marvis geliyorum Marvis.
+Gel John.Yaklaş
-Marvis senden özür diliyorum bunların sorumlusu benim.
+John böyle konuşma.Dısarida yaşıçağın bir hayat var.Biran önce düzelmeye bak.
-Marvis ben seni unutamıyorum.
+John artık alışman lazım.

👑Arkadaşlar hatalarım olabilir yorumda belirtiniz.Okuduktan sonra oylamayı unutmayın.Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.👑

ANNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin