1

6.2K 207 3
                                    

"Anna!" Zakričal som na svoju mladú sekretárku.

"Potrebujem si v meste zariadiť pár vecí. Všetky stretnutia mi preložte na zajtra."

"Ale pane, to nejde ve-" nenechal som ju dohovoriť. Som predsa riaditeľ! So mnou tu nikto nebude zametať! Navyše nie nikto podomnou. Vlastne zabudol som. Podomnou sú všetci.

"Mňa to nezaujíma! Povedal som preložiť tak to preložíte." Posledné slová som pvedal už s kľudom.

"Iste pane." Povedala potichu a zmizla. Dobre spravila. Kurevsky pokazený deň! Človek by si pomyslel, že ja taký mladý 24 ročný šéf, jednej s najväčších a najúspešnejších firiem v USA si na všetko najmä ľudí. Popravde som si ich aj najal. Lenže všetci to sú len bezcharakterný, vygumovaný debili! Ani jeden schopný a potom mám viac roboty ako bez nich.

Vyšiel som z budovy a mieril si to ku svojmu šoférovi.

"Dobrý deň, pán Styles." Pozdravil ma vodič.

"Charles." Kívol som na neho hlavou. Nadiktoval som mu adresu a spokojne sa usadil.

***

"Pán Styles, chápete snáď, že sa to rýchlejšie ako to konca týždňa nedá." Áno to hovoria všetci a keď im pohrozím vyhadzovom na druhý deň je všetko hotové. Už to je únavné. Takto si u mňa tí ľudia dobré meno nespravia. A navyše za takýto prístup im nezvýšim ani plat.

"Myslím že dá. Takže ak to do zajtra nebude hotové, radšej mi už ani nevolajte." Zamračil som sa. Pán predomnou pomaly kívol hlavou. Pochopil, že má smolu. Keďže som na dnes hotový moja cesta je jednoznačná. Nejaký poriadny klub.

***
"Styles osobne." Uchechtol sa barman. Ako keby bol prekvapený. Pretočil som očami a hodil som sa na barovú stoličku.

"Drž hubu Malik a radšej nalievaj." Zavrčal som na neho. Znova sa uchechtol a bral do rúk flašu.

"Zlý deň pán riaditeľ?" Pokračuj ešte chvíľu a jednu ti prijebem.

"Kurva zlý deň." Zavrčal som na neho. Prekrútil očami ale pochopil, že má radšej držať hubu. Zayn je vlastne jeden z mála ľudí, ktorým by som niečo zveril. Aj keď pri pohladne na Zayna si hneď prvé vybavíte mafiána a kriminálnika je to celkom v pohode chalan. Ale lezie mi na nervy.

"Viež Zayn, keby si mal aspoň dokončenú výšku, robil by si mi sekretárku." Povedal som pokojne a odpil si s pohára. Samozrejme, že som to nemyslel vážne. Zaynovi by som papiere v živote do rúk nedal. Vlastne ani neviem či vie čítať.

Pozrel sa na mňa s vážnosťou v tvári.
"A sukňa by bola povinná?" Spýtal sa a ja som mal čo robiť aby som sa nesmial.

"Áno Zayn bohužial bola. Je to v zmluve. Veď vieš primeráne oblečenie. Žiande roztrhané jeansy. Sukne, šaty, kostýmiky."

To už nevedržal a začal sa smiať. "Žeriem ťa Styles." Zasmial som sa a venoval sa svojmu výhľadu na nejkú lacnú kurvu. Bola by škoda to nevyužiť.

***

Na druhý deň ráno som sa do práce neponáhlal, aj keď som vedel, že dnes budem vyťažený a pravdepodobne viac ako normalne.

Pri vstupe do budovy sa na mňa všetci usmievali. Ako inak falošne. Nie nie. Toto na mňa neplatí. Prevrátil som očami a vstúpil do výťahu. V hlave som si premietal, čo všetko ma dnes čaká a načo sa vykašlem. Z premýšlania ma vyrušili dvere, ktoré sa otvorili a ja som rýchlim krokom mieril do mojej kancelárie.

Pri stole stálá Anna až s prehnane velkým úsmevom. Nebol však falošný, čo bolo divné. V rýchlosti mi zopakovala program a ja som mieril na svoje prvé stretnutie.

***

Pred obedovou prestávkou som konečne sedel v kancelárii a vybavoval posledné detaili novej zmluvy. Na dvere zaklopala Anna a bez povolenia vstúpila. Trochu som sa zamračil a asi si to uvedomila tak sa potichu ospravedlnila. Hneď ale nahodila šťastný úsmev. Divne som sa na ňu pozrel.

"Pane nerada vás ruším ale potrebujem vám oznámiť veľmi dôležitú vec." Nadvihol som obočie na naklonil hlavu v zmysle nech pokračuje.

"Asi o mesiac možno dva odchádzam na materskú dovolenku. Oznamujem vám to už teraz kvôli výberu novej asistentky. Samozrejme to všetko zariadim ak s tým súhlasíte." Povedala takmer na jeden dych a ja som zostal šokovaný. Tehotná? Musím priznať, že niekde vo vnútri mňa som jej gratuloval. Anna bola spolahlivá a nájsť za ňu náhradu nebude ľahké.

"Ehm. Gratulujem. Samozrejme s tým súhlasím. Ak vám to nebude vadiť spravili by sme výberové konanie čo najkôr. Mohli by ste novú asistentku zaučiť." Povedal som a ona prikívla.

"Samozrejme. Ďakujem." Poďakovala sa a otočila sa na odchod. Tesne pred dverami sa zastavila a otočila sa na mňa.

"Skoro som zabudla. Volala nejaká pani. Vraj s vami potrebuje nutne hovoriť. Nepovedala mi nič viac, ale vraj zavolá o chvíľu." Povedala a odišla. Nadvihol som obočie. To zas bude nejaká hovadina.

Začal mi zvoniť telefón a Anna na mňa zakričala, že ma prepojí.

"Styles." Ozval som sa ako prvý v telefóne. Správa, ktorú mi zdelila pani ma však zaskočila.

"Dobrý deň pán Styles. Ospravedlňujem sa za vyrušenie pri práci ale ide o vašu sestru."

***************

Ahoooj :)

Píšem nový príbeh. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Dajte vote aby som vedela či má zmysel pokračovať.

Ďakujem 😊


Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt