|9+| pre ďalšiu ❤😍
ALEX
"Harry" zamumlala som mu do pier a snažila sa odtiahnuť. Nesmieme to robiť! Odstrčila som ho od seba a pozrela sa na neho. Nemali by sme to robiť. Mali by to robiť ľudia čo sa majú radi. A to my nie sme. Preboha je to môj šéf! Bez ohladu na to, že je pekný, ja hladám vzťah nie užiť si a dovidenia. Navyše by som s ním musela potom tráviť čas v práci.
Pozeral sa na svoje nohy a ja som sa rýchlo postavila. Snažil sa ma zastaviť ale nepodarilo sa mu to.
Utiekla som.
HARRY
Pocit cítiť je pery na svojich bol pre mňa raj. Ale ako sa vraví, nič netrvá večne. Odstrčila ma od seba. Možno robím chybu ale záleží na tom keď sa mi to páči? Alex ma stále viac a viac priťahuje a ja sa bojím, že sa jedného dňa neovládnem. Nie žeby som k nej niečo cítil. Je to prosto fyzická príťažlivosť. A asi preto cítim vinu. Ona hľadá niekoho o koho sa večer oprie, kto sa bude správať romanticky a bohvie čo ešte. A to ja neviem.
Postavila sa a ako reflexom som sa ju snažil zachytiť. Bohužial sa mi vysmekla.
Utiekla.
O 3 mesiace neskôr
ALEXSú to už 3 mesiace, čo okolo seba len chodíme. Na pozdrav si nanajvýš kívneme hlavou a hovoríme spolu len z donútenia. Rose som naposledy videla pred mesiacom a pól myslím, keď jej opatrovateľka prišla Rose po dudlík, ktorý strčila Harrymu do saka. Bolo celkom komické sledovať Harryho udivený pohľad keď Rose začala z vrecka jeho saka vyťahovať dudlík.
Samozrejme Harry sa vyznamenal a ukázal mi aký naozaj je. Každý deň sa mu tu pred kanceláriou vrtela nejká iná rajda a mne to liezlo hore krkom. Zdvíhalo mi to žalúdok a priznám sa, že to aj trochu bolelo vidieť ako sa tam striedajú a to ich zavíjanie radšej ani nespomínam.
Stále však lepšie ako incident z pred týždňa.
Flashback
Obedová prestávka mi skončila a ja sa vracám do kancelárie. Nanešťastie mi Theo z dvojky hodil do rúk nejaké papiere vraj to je potrebné dať podpísať Stylesovi. S povzdichnutím teda mierim do jeho kancelárie. Je tam ticho tak odhadujem, že tam žiadna kurva nie je. Zaklopala som na dvere a vošla.
Pohlad, ktorý sa mi naskitol mi asi spôsobil zástavu srdca a papiere mi takmer zrúk popadali na zem. Blonďatá rajda, ktorá klačala pri Stylesovom, no veď tom, sa na mňa pozrela povyšeneckým pohladom a ďalej začala pohybovať jej rukou. Skoro som sa zadusila vlastnou slinou.
Harry sedel a asi nevedel koho vyhodiť skôr. Či mňa alebo ju a mal v očiach výraz akoby videl ducha. V duchu som si nadávala. Odvrátila som pohlad a hodila papiere na stôl.
"Treba ich podpísať." Povedala som a odišla.
End of flashback
Doteraz som s toho znechutená. A tá kurva? Asi o 2 minúty vyšla s kancelárie a tvárila sa, že jej patrí svet. A pri tom len vyfajčila Stylesovi. Nehladne na to, že to bola jeho zamestnankyňa, keďže som ju stretla predvčerom na chodbe s papiermi od firmy.
Človek by si myslel, že je to hajzel, ale on je aj kurevník. Za tie 3 mesiace som toľko krát pretočila očami, že naposledy som sa bála, že mi tak ostanú.
Dnes tu ešte žiadna nebola, čo som bola prekvapená, keďže sa blíži koniec pracovnej doby. Akonáhle mi skončila vyletela som zo stoličky a začala si baliť veci.
Do kancelárie však vtrhla nejaká baba, že ma potrebuje dole. S nechápavým výrazom som išla za ňou. Vysvetlila mi, že majú problém s papiermi čo im poslal pán Styles. Ukázala mi ich a mňa skoro trafilo. Tieto papiere cezo mňa na 100% nešli. Všetko bolo zlé. A keď hovorím zlé, myslím naozaj zlé. Podpisi boli povymieňané. Mal v tom chyby a absolutne nesúvislí text. Tató zmluva bola ku kontraktu, ktorý sa pripravuje už 2 mesiace.
S povzdychom som zobrala papiere, že mu ich zanesiem. S nadávaním na jeho osobu som vošla do mojej kancelárie a ľutovala samu seba, že s ním musím prehodiť pár slov. Zobrala som papiere a zaklopala na jeho dvere. Po tichom ďalej som vošla.
Všade bordel. Už sa ani nečudujem, že to má zle.
"Sú to zluvy k tomu novému kontraktu. Volali z dola. Je tam veľa povymieňaných vecí."
Očkom som na neho pozrela. Hladel na mňa a ani sa nehýbal. Jeho oči ma prepalovali pohladom a ja som sa z nich snažila vyčítať jeho náladu. Bol ticho asi 2 minúty a potom prehovoril.
"Čo tam je zle?" Nepretáčaj oči. Nepretáčaj oči. Chcela som povedať, že všetko ale nakoniec som si to rozmyslela. Ukázala som mu chyby a chystala sa na rýchli únik.
"Mohol by som ťa o niečo poprosiť?" Zastavili ma jeho slová medzi dverami. Znova.
---------
Ahoj :) Trošku kratšia. Viem, že som slúbila, že budú častejšie kapitoli ale keďže karma je sviňa chytila som angínu a od pondelka do štvrtka som vstala len keď som mala brať lieky 😥 ešte raz sa ospravedlňujem.
Dúfam, že sa vám nová časť páčila :) Ďakujem za komentáre k minulej časti :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔
Fanfic~~~ "Chcel som sa vás opýtať či máte skúsenosti s malými deťmi." "No ehm. Neviem síce načo vám to je ale povedzme, že áno. Pár krát som strážila bábätko mojej sestre." "Super. Takže pre vás mám prvú prácu." ~~~ Premýšlali ste aké by to bolo keby...