5

3.9K 192 8
                                    

|5+|pre ďalšiu :)

HARRY

Držal som ju na rukách. Úprimne mám pocit, že sa celý trasiem. Za iných okolností by som asi dieťa do rúk nezobral. Ale keby ste sa pozreli do jej modrých očí pochopili by ste, aké je to návikové. Zdvihol som zrak k Alex. Vyzerala smiešne, pretože to vyzeralo tak, že aj ona sa jednu dobu snaží prísť na to na čo to je.

Začala mi všetko ukazovať a popisovať  a ja už teraz viem, že je to márne. Zobrala mi z rúk Rose a začala ju prebalovať. Nie toto ja robiť nebudem.  E-é. Alex spravila nejakú divnú grimasu a Rose sa začala smiať. Obaja sme sa na ňu rýchlo pozreli. Preboha naozaj sa mi zdá zlatá?

Alex sa usmievala a Rose tiež. Harold už len ty. Ozvalo sa mi v hlave. No iste. Ja svojími úsmevmi šetrím.

***

Rose rýchlo zaspala a Alex sa už chystala domov. Zdvihla sa od postielky a za pochodu mi vysvetlovala ešte pár vecí. Už teraz si to nepamätám.

"Vidíme sa v piatok. Zajtra máš volno. A ešte raz ďakujem za pomoc." Vďačne som sa na ňu pozrel.

"Ďakujem. A nemáš zač." Usmiala sa a odchádzala. Ja som sa vrátil do izby Rose a postavil sa k postielke. Spala. Musím povedať, že sa na mňa celkom podobala. Teda len pusou. Nechápem ako mi ju mohli len tak dať. Žiadna kontrola tu nebola aby skontrolovali aké podmienky bude mať. Absolutne nič. Bolo im jedno čo s ňou bude hlavne, že sa jej zbavia. Odfrkol som si, ale asi príliž nahlas pretože Rose sa zobudila. Super. Čo teraz.

Začala plakať a ja som sa k nej zohol. Zdvihol som ju na ruky a ona stále plakala. Ako náhle zaregistrovala, že ju niekto zdvihol, pozrela sa mojim smerom. Prestala plakať a pozerala na mňa. Usmiala sa pritisla sa ku mne. Opatrne som ju začal hladiť po hlavičke.

"Som tu Rose. A budem tu stále."

***

ALEX

Ráno som sa zobudila sko inak s dobrou náladou. Mám volno, čo znamená odpočinok. Skontrolovala som mobil. Mala som dve správy.

Šéf: Kontrolná otázka. Mlieko pre Rose bolo napravo? Alebo nalavo? Pretože ak napravo, tak som jej dal detský puder.

Preboha! Pozrela som sa na čas odoslania. 6:37 teraz je 8:16.

Šéf: Žije. Takže asi mlieko.

Buchla som si rukov do čela. Preboha nieviem či to bol dobrý nápad nechávať ho tam samého s Rose. Keďže povedal, že nemá opatrovateľku podla všetkého ide s ním Rose do práce. Škoda, že mám voľno. Čo to trepem. Voľno je úžasné.

Postavila som sa s postele a zamierila si to do kuchyne. Postavila som vodu na čaj a  hodila sa na gauč.

HARRY

Snažím sa už asi 15 minút Rose narvať do tej sedačky. Bože tie popruhy zachvíľu odtrhnem. Rose sa na mojom výraze očividne zabáva, pretože odkedy sa tu nad tým rozčulujem ani nemukla a ksichtí sa jak keby to vážne bol púder a nie mlieko.

Konečne sa mi to podarilo zapnúť a ja som sedačku pripevnil na predné sedadlo v aute. Pri firme dom bol do 20 minút. Po ceste som si na semafóroch a v kolónach príjemne "pokecal" s Rose. Bolo to síce ako by som sa rozprával sám ale sedela tam takže sa to neráta ako bláznovstvo.

Keď som vošiel do firmy s detskou sedačkou v ruke bolo vidieť nefalšované zdesenie, prekvapenie a pochybnosť. Prevrátil som očami a mieril si to k výťahu. Našťastie bol prázdny.

Keď ma zbadala Anna zostala stáť ako obarená.

"Vy máte odkedy dcéru pán Styles?" Opýtala sa s vypúlenými očami.

"Nemám dcéru." Uchechtol som sa a jej oči sa trošku zmenšili.

"A toto ste kde našiel? Len tak na ulici?" Spýtala sa znova s údivom.

"Je to moja sestra a keďže už-" Zastavil som sa. Toto ona nepotrebuje vedieť. "Keďže som dal na dnes Alex volno tak príde až zajtra. Všetky potrebné veci sú zapísané v zložke." Povedal som a zavrel dvere od mojej kancelárie. Rose som položil na gauč a zatial ju nechal tak ako je. Zaspala takže mám aspoň chvíľu klud.

***

Čo hovoríte na Harryho a jeho šikovnosť?

Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora