19

2.7K 118 1
                                    

HARRY

"Lisa!? Kurva čo tu robíš?" Sadla si vedla mňa a okamžite ma začala oblapávať. Tak strašne som to neznášal. Lepila sa na mňa ako lepidlo a mne to šlo poriadne na nervy.

"Ale Harrynko. Na tom večierku si taký nepríjemný nebol. Práve naopak." Presladene sa na mňa usmiala a posunula svoju ruku vyššie. Čo to kurva povedala?!

"Ty si bola na tom večierku?" Bože dúfam, že povie nie. Prosím len nech som sa nevyspal s ňou.

"Harry. Chápem, že si bol v podnapitom stave ale ty si to vážne nepamätáš? Veľmi pekne si ma privítal. Dokonca si mi aj pochválil šaty." Zasa sa na mňa presladene usmiala a nalepila sa na mňa najviac ako to šlo. Bolo mi až zle. Z nej aj zo samého seba.

"Takže sme sa spolu vyspali?" Spýtal som sa jej narovinu aby som sám sebe mohol vraziť. Šťastne sa usmiala a prikívla. Bože môžem ja byť väčší kokot? "Podvediem" Alex s touto flundrou a Alex o tom vie, keďže ma poslala dopiče. Mám chuť hodiť ten pohár o stenu a ju odhodiť tiež.

•••

Značne posilnený alkoholom som sa vrátil domov. Lisa sa na mňa stále vešala a ja som už nemal silu odhodiť ju od seba. Tak som proste vstal a odišiel.

Hodil som kľúče na stôl a potácal sa hore schodmi. S Rosinej izby práve vychádzala Maria.

"Pán Styles. Rose práve zaspala. Ak už nič nepotrebujete pôjdem." Povedala. Bolo mi jasné, že vie, že som opitý.

"Jasné. Ďakujem." S ťažkosťou som povedal. Len prikývla a odišla. Zamieril som k Rose. Otvoril som dvere a hneď som ju zbadal. Rozvalená po celej postieľke spala ako zabitá. Prišiel som k nej a pohladil ju po líci.

"Vyzerá to, že sme na to zase sami dvaja." Pošepkal som jej. Pomrvila sa ale ďalej spala.

I keď som bol stále naštvaný na to, že mi ju proste podstčili, bol som rád, že je teraz tu.

•••

O 2 mesiace neskôr

Firma stále funguje tam ako má. Akurát zostala prázdna jedna kancelária. Po Alex som nikoho neprial. Veci som síce zvládal s ťažkosťami a vždy keď som mohol hodil som to niekomu inému, ale nikoho iného som proste nechcel.

Lisa sa asi nezmierila s tým, že ju proste vo svojom živote nechcem a vždy keď môže dolieza. Ako na zavolanie sa otvorili dvere od kancelárie, v ktorých stála ona. Pretočil som očami.

"Lisa zmyzni nemám na teba čas. Koľko krát som ti povedal aby si na nechala napokoji?" Vyletel som na ňu hneď ako sa chystala niečo povedať. Ona sa však slizko usmiala a sadla si na môj stôl. Keby nebola žena zhodím ju.

"Harry nemal by si po mne takto vrčať. Zvlášť nie teraz." Pohladila ma po paži a ja som sa s nechuťou odtiahol.

"O čom to kurva hovoríš?"

"Pamätáš si tú noc po plese nie?" Nepamätám.

"Prečo sa tváriš tak kyslo? Mal by si sa radovať. Budeš otec Harry."

●●●●●●●●●

Ahojte :)

Ospravedlňujem sa, že časť nebola tak dlho ale jednoducho neboli nápady.

Chcem tým povedať, že príbeh sa budem snažiť dokončiť čo najskôr a pravdepodobne to bude už čoskoro.

Ďakujem za prečítanie:)

Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang