20

2.7K 123 0
                                    

Nebudem tu písať, čo sa dialo po tom ako mi to oznámila, pretože predpokladám, že si to viete predstaviť aj sami.

Bol som nehorázne naštvaný. Na seba aj na ňu. Ak som ešte niekedy dúfal, že sa Alex vráti späť, v ten deň moja nádej vyhasla.

Mal by som sa zachovať ako hajzel ale ak ma niečo Alex naučila bola to zodpovednosť. Všetko som pred tým bral ako samozrejmosť a nestaral sa. A tak som skončil. Alex odišla a mne od vtedy zostalo len prázdne miesto. Stratil som ju.

Naivne som si hovoril, že na to zabudnem a pôjdem ďalej ale ako sa ukázalo, Alex ma naučila viacerým veciam. A medzi to patrilo aj milovať.

Sám so si to odhováral ale bolo to zbytočné. Odišla a zlomila ma. Vedel som, že si za všetko môžem sám. A to bolo na tom najhoršie. Pocit, že som kvôli svojej sprostosti prišiel o človeka, ktorého som.... miloval.

A tu prichádzame k tej zodpovednosti. Výčitky svedomia mi to nedovolili a tak som si nakoniec dal sľub, že sa o Lisu postarám. Hneď prvé čo ma v tej chvíli napadlo bolo, že si to vymyslela.

Ale nie. Nevymyslela. Mne samému to doktorka do očí potvrdila. Lisa ma otravuje ešte viac a dokonca u mňa už aj polovične býva. Nemám to srdce poslať  tehotnú do piče. Vrchol však bol keď navrhla, že by sme Rosinu izby mohli prerobiť na modro pre nášho syna. Áno, bude to chlapec.

Akýkoľvek pud sebazáchovy by mi v tej chvíli nepomohol. Zarýpla do niečo  do čoho nemala. Do Rose. Absolútne ju nezaujímalo, že Rose plače alebo niečo. Ignorovala ju za čo som bol z jednej strany rád. I keď z tej druhej... ako môže byť tak bezcitná? Viem, že som na ňu vtedy navrieskal a  zmizol.

Po odchode Alex som si uvedomil mnohé veci. A jednu najdôležitejšiu. Rose je to najlepšie čo ma v živote stretlo. Možno aj ona bola jedným z dôvodov, prečo som Lisu neposlal do riti. Už kvôli tomu, že deti som mal vlastne rád kedy som spoznal Rose.

Ale i tak som sa snažil sám seba presvedčiť, že sa na to malé teším. Pravda bola, že nie.

Mnohé veci sa za posledné mesiace zmenili. Perrie mi to vytmavila na plnej čiare, keď sa jedného dňa objavila na prahu môjho bytu. Dostal som facku. Teda dve. Vykričala mi do tváre, že som kokot, že kvôli mne prišla o najlepšiu kamarátku, a že má zabije ak sa jaj Alex neozve.

Tu prichádzame k dalšej veci. Alex zmizla. Doslova sa vyparila. Perrie bola na nervy a z Perrie bol na nervy zasa Zayn. Aj ten mi vrazil. Perrie sa snažila zistiť kde Alex je, alebo sa jej aspoň dovolať. Ani jedno sa jej však nepodarilo. Až mi Zayn o pár dní neskôr prezradil, že sa ozvala. Nepovedal však nič viac. Perrie sa na mňa ani nepozrela a keď som sa z nej snažil dostať kde je, povedala, že nevie.

Jedna z Alexiných podmienok komunikovania bola aj tá, že sa nebude vypitovat ani zisťovať kde je a čo s ňou je. Vraj že jej bude musieť stačiť vedieť, že je v poriadku. A Perrie na to pristúpila.

O pár dní neskôr som dostal do zubov od Louisa. Tiež dve. Vraj aj za Eleanor.
Tiež mi to vytmavil.  Ani im vraj nič nechce povedať a vyzeralo to tak, že som jediný komu sq nezavolala. Ale vôbec som sa nedivil. 

A tak to je. Môj život.

Do Lisinho pôrodu zostávajú necelé 2 mesiace a ona je viac a viac protivnejšia. 

Rose, ktorá sa mimochodom naučila chodiť a dokonca už sem tam niečo žvatlá ako napríklad Harry aj keď v jej podaní Hai alebo Rosie teda Osí, teraz spí na mojej hrudi. Drží mi palec vo svojej stále maličkej ručičke a odfukuje. Zatiaľ čo na ňu hľadím, začne môj mobil zvoniť. Čo najrýchlejšie po ňom skočím aby nezobudil Rose a zdvihnem hovor.

"Prosím?"

"Harry?" Louis?

"Áno Louis?"

"Konečne to povedala. Vieme kde je."

●●●●●●

Ďakujem :)

❤❤

Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔Where stories live. Discover now