22

2.9K 139 2
                                    

"Ahoj Alex." Povedal som potichu. Bál som sa jej odpovede. Teda skôr toho divadla čo ma čaká.

"Č-čo tu robíš?" Strach v jej očiach bol viditeľný. Až teraz asi zbadala Rose, pretože jej pohľad akosi zmekol. Stále stála telom za dverami akoby sa bála, že jej niečo spravím. Rose tiež akosi spozornela. Pozrela sa na mňa a potom na ňu. Zrazu sa sladko usmiala a utekala k nej. Alex zrazu zmizla za dverami a ja som videl len Rose. Nasťahovala k nej ručičky.

"Aex." Rose sa dožadovala svojho až kým zrazu neprestala. Jej pohľad bol zvláštny. Alex som stále nevidel a Rose len z otvorenou pusou hľadela pred seba. Zrazu zdvihla ruky a ukázala smerom asi Alex.

"Babo?" Chvíľu bolo ticho a zrazu si Rose dala ruky na pusinku. Vyzerala komicky a ja som stále nevedel čo sa deje. Počkať?! Babo? Robí si srandu?!

Nemohol som to už vydržať a tak som dvere otvoril úplne. To čo som zbadal mi vyrazilo dych. Je snáď toto len zlý sen?

Alex, ktorá sa držala za už značne veľké tehotenské bruško zrazu zbledla a pozerala do zeme. Začala sa mi točiť hlava a bolo mi zle. Kurva. Kurva! Ona je tehotná a nejakým kokotom. Oprel som sa o stenu a zhlboka dýchal. To snáď nie je možné.

"Harry ja...-"

"Čo Harry?! Kurva Alex! Ty si tehotná! Nikto o tebe nič nevie a ty si zrazu tehotná! Preboha! Mňa s teba porazí! Kto je otcom toho decka?" Kričal som na ňu aj keď som nechcel. Pozrela sa na mňa ako na blázna a sadla si. Dala si hlavu do dlaní a začala plakať. Kurva! Toto som nechcel. Sadol som si vedla nej a hladkal ju po chrbte. Rozplakal som tehulku. Super.

"Alex. Kľud. Nemyslel som to tak. Prepáč. Hlavne neplač. Nerobí to dobre ani tebe ani malému." Sypal som prvé čo ma napadlo. Začala sa ukludňovať ale stále plakala.

"No tak. Budeš mať babo Alex. Ono bude mať teba a toho... no otca a-"

"Ty si otec ty idiot." Smrkla a stále plakala. Moje srdce sa dnes už niekoľký krát zastavilo. Nechápal som. Snáď viem ako sa robia deti nie?

"A-ale ako?" Zdvihla hlavu a smutne na mňa pozrela.

"T-ten v-večer. Po tom plese. Ne-nespal si so žiadnou kurvou ale so mnou." Hlas sa jej triasol a moje srdce zase vynechalo úder. Ale to znamená, že Lisa nie je tehotná so mnou. Kurva! Prečo má nenapadli testy otcovstva? Zvlášť pri takej kurve ako je ona.

"Boli sme opitý a-a ty si navrhol nech ideme k tebe. Racionálne rozmýšľanie sa dávno stratilo a ja som súhlasila. Viac si nepamätám. Až potom. Ráno. Zobudila som sa u teba v spálni. Ty si ešte spal a ja som spanikárila. Prišlo mi zle samej zo seba a tak som radšej utiekla. Keď si potom prišiel v pondelok s tým, že si spal s nejakou kurvou odľahlo mi. No zároveň nie. Preto som dala výpoveď. Nemohla som to už zniesť. Keď som zistila, že som tehotná musela som odísť."

Už neplakala. Tvrdo sa mi pozerala do očí. A ja som spracovával všetko čo mi povedala.

"T-takže to dieťa je moje?" Ešte stále vyvedený zmiery som sa opýtal. Je toto to čo som chcel? Čo som si tých 7 mesiacov predstavoval?
Alex smutne prikívla a neisto sa na mňa pozrela. Chápem. Pamätá si ma ako obyčajného idiota, ktorý nevedel čo skôr dojebať.  

"Možno mi neuveríš, ale za tých 7 mesiacov som sa zmenil. Odišla si mi zo života a ja som od zúfalstva nevedel čo robiť. Celý čas som nevedel rozmýšľať nad ničím iným, ako nad tým, že som stratil niekoho koho som miloval. Nepozeraj tak na mňa. Je to pravda. Ty si odišla a ja som bol zúfalí. Uvedomil som si aký som bol kokot, že som ti to nepovedal a ty si odišla." Vysypal som všetko a ona zasa plakala. 

"Viem, že som kokot. Ale potrebujem aby si vedela ešte niečo. Nevedel som s kým som vtedy spal. Keď si dala výpoveď prišla za mnou Lisa. Tvrdila, že to bola ona  s kým som vtedy spal a že je tehotná. Skôr ako ma vyhodíš dovol mi to vysvetliť. Myslel som si že klame ale doktorka to potvrdila. Ale prisahám! Nikdy som s ňou nespal. Povedala, že to bola ona po tom plese. Ale teraz viem že klamala." Zo zúfalím  pohľadom som sa na ňu pozeral dúfajúc, že nebude naštvaná.

"Takže ona je s tebou tehotná?"

"Nie! Teda myslel som si že áno, pretože povedala, že to bola vtedy ona ale ja som s ňou nikdy nespal! Nenapadlo mi dať urobiť testy otcovstva." Len prikívla a potom sa rýchlo postavila. Nechápavo som sa na ňu pozeral ale potom som pochopil. Rose. Som to ja ale vzorný brat. Našťastie sedela na zemi a listovala si nejaký časopis. Alex si s ťažkosťou klakla k nej.

"Princezná. Ty si ale vyrástla." Usmiala sa na ňu a Rose sa postavila.  "Aex" Povedala a vrhla sa jej okolo krku. Bolo to pekné. Alex sa na mňa pozrela. "Ako to že si ma pamätá?"

"No...často si pozerá tvoje fotky. Ehm...Perrie mi nejaké priniesla." Zasa si sa ponížil Styles. Výborne.
Rose sa zasa chcela vyšplhať na ňu a ja som videl, že Alex nemá silu vstať ani sama. Pribehol som k Rose a vzal si ju na ruky. Zamračila sa na mňa a naťahovala k Alex ruky.

"Rose. Alex má v bruchu bábo, nemôže nosiť aj teba. Bábo. Bábo! Moje bábo!" Akoby mi udreli po hlave. Alex čaká moje dieťa! Tá stále len čupela a nechápavo na mňa pozerala.

"Ehm. Prepáč. Pomôžem ti." Vytiahol som ju na nohy a to sa Rose už pýtala dole. Vbehla do obývačky a schmatla prvé čo jej prišlo pod ruku. Nesúhlasne som sa zamračil. Takto som ju nevychoval.  Alex len pokrútila hlavou, že sa nič nedeje. No ja som aj tak jedným okom stále pozoroval to malé strašidlo. 

"Vyrástla. Je z nej ešte väčšia princezná ako pred tým." Usmiala sa smerom k Rose.

"Hej. Máme to v rodine." Povedal som a Alex sa začala smiať. "Príde ti niečo vtipné?" Nadvihol som obočie. So smiechom zakrútila hlavou a smiala sa ďalej. Zrazu jej však tvár strnula a chytila sa za brucho. S pocitom paniky som k nej rýchlo pristúpil a chytil ju za ruku.

"Čo sa deje?!"

"Len kope. Silno." Povedala a stále sa držala za brucho. "M-môžem?" Bál som sa opýtať. Ešte nikdy som nič také necítil. Lisa síce sem tam povedala, že kope ale nijak zvlášť ma to nezaujímalo. U Alex to však bolo iné. Vyslovene som túžil po tom aby mi do dovolila. Len sa usmiala a chytila moju ruku do tej jej. Priložila ju na to miesto a ja som čakal. A zrazu som to cítil. Moje dieťa.

"Vráť sa s nami."

●●●●●●●●●●●●●●

Ahojte :)

Čo vravíte na čakano nečakaný zvrat?

Ďakujem za prečítanie

❤❤

Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora