|9+| pre ďalšiu ❤😊
ALEX
Nezostávalo mi nič iné ako sa otočiť opäť tvárou v tvár k nemu. Hladel na mňa s prenikavým a nádejným pohladom v jeho veľkých očiach. Vždy zostanem pri jeho očiach. Stále netušiac čo odomňa asi chce som sa na neho zvedavo pozrela.
"Rose.. no ona bude mať rok. A chcel som ťa pozvať na jej veľkú párty." Nesmej sa. Nesmej sa.
"Uhm- jas-hahaha-né. Sorry." To už som to nevydržala a začala sa smiať. Predstava Rose v byte plnom ľudí sa mi nepáčila ale bolo to smiešne. Harry len nadvihol obočie.
"Prečo sa hneď všetci začnete smiať. Aj tak tam budete len traja. Možno."
"Traja?" "No ty, Zayn a on pravdepodobne dovleče aj tú drzaňu." Nie je treba rozmýšlať kto je drzaňa.
Rozmýšlala som nad tým čo mu na to povedať. Je pravda, že som Rose dlho nevidela. A sú to predsa jej narodeniny. Nenechám sa predsa Harrym obmedzovať. Za toto si môže sám."Dobre. Kedy to je?" Spýtala som sa na rovinu. "Zajtra o 6. U mňa." "Takže house party. Budeme piť detský čaj? Alebo sunar?" Uchechtla som sa. Nenechala som ho odpovedať a zasa som zmizla s kancelárie.
Ach Harold.
________
HARRY
Po konci pracovnej doby som skočil do baru pozvať aj Zayna. Bolo mi jasné, že privedie aj drzaňu. Neodlepí sa od nej ani keby na nich vylejete riedidlo. Znechutene som mlaskol a mieril si to rovno ku baru. Zayn zasa nevnímal a rozprával sa s nejakou blondínou. Po chvíli mi došlo kto to je. Pretáčať očami bolo zbytočné a ja som si to nakráčal priamo k nim.
"Čau Zayn. Drzaňa." Otočil som sa k Perrie. "Idiot." Kívla mi hlavou na pozdrav a ja som to vzdal. Stavím sa, že Alex by sa somnou tak isto rozprávala keby som nebol jej šéf. Obydve sú také isté.
"Prišiel som vás pozvať na večierok. Teda Zayna ale on sa od teba neodlepí tak pozívam obydvoch." Usmejem sa na drzaňu tak aby ten úsmev vyzeral čo najviac priateľsky a falošne zároveň. Oplatí mi ho.
"A čo bude na pitie, idiot?"
"Sunar a detský čaj." Povedal som s vážnosťou v hlase a tváril sa akoby to bola samoztrejmosť.
"Tak to nejdem." Povedala drzaňa. Zayn sa vlastne od môjho príchodu ešte ani neozval. Buď je tak moc ukecaná alebo už je pod papučou.
"Hej pokoj ano. Pitie vyberala Alex." V ten moment na mňa obaja vypúlili oči. Otrávene som si povzdychol. Čo som zas povedal?
"Vy dvaja už sa bavíte?" Opýtala sa blondína s nádejou v hlase. Čo s tým furt majú. "Nie. Bol to výnimočný prípad. Pozval som ju." Prevrátim oči po tom incidente minulý týždeň som moc nemal chuť s ňou komunikovať, keďže mi to bolo trápne.
"Tak kamoš veľa šťastia." Zasmial sa Zayn. Pripomeniete mi prečo som mu proste neposlal SMS? Podal mi pohárik a ja som ho do seba na ex hodil. Pozrel som sa na hodinky a vstal od stolu. Marii zachvílu končí pracovná doba. "Vidíme sa." Kívol som im rukov a utekal von z baru. (Až teraz mi došlo, že vlastne nezaplatil ale som príliš lenivá na to to opraviť. 😂)
Domov som dorazil o šiestej. Maria si už balila veci a Rose sa hrala na koberci s hračkami.
"Ďakujem Maria." Vďačne som sa na ňu usmial. "Nemáte vôbec zač pán Styles. Rose je zlatíčko. Veci má prichistané v kuchyni. Dovidenia."
Maria odišla a Rose sa na mňa usmiala s jedným zubom. Uškrnul som sa, pretože pohlad na ňu bol komický. Doplazil som sa k nej a dal jej pusu na čelo.
"Čau princezná." Brnkol som jej po nose a ona sa zasa roztomilučko zachichúňala. Kriste. To slovo asi ani neexistuje.
ALEX
Dnes je oslava Rose a ja balím posledný darček pre ňu. Perrie mi písala vraj tam ide so Zaynom takže tam aspoň nebudem sama. Balila som posledné roztomilučké tričko. Dala som ho vyrobiť, pretože viem že ním poteším hlavne Harryho. Prečo ho chcem pre boha vlastne potešiť? Nechápem samej seba. Ešte raz som sa pozrela na tričko. Veľkým čierny nápis
My brother is superhero sa úžasne vynímal na bielom podklade. Zabalila som ho a hodila do darčekovej tašky.Oslava začína o 6 a ja práve sedím v taxíku. Perrie mi písala, že vraj tam už sú a je sklamaná lebo skoval chlast. Zasmiala som sa nad jej esemeskou a vedela som si ju živo predstaviť. Taxi zastal pred Harryho domom a ja som sa zhlboka nadýchla. V spoločnosti Harryho mi nebolo celkom príjemne a paradoxne som s ním trávila väčšinu času. Zazvonila som na obrovské dvere, ktoré sa po chvíli otvorili.
Harry stál medzi dverami v košeli a čiernych jeansoch. Vlasy mal vyčesané do hora a vyzeralo, že bol dokonca učesaný. Na chvílu som onemela, pretože povedzme si úprimne vyzeral úžasne. Rýchlo som sa však spamätala a dúfala, že si Harryy nič nevšimol.
"Ahoj." Povedal potichu akoby sa bál mojej reakcie. Kívla som mu na pozdrav. Ak nebudem musieť, nebudem sa s ním rozprávať. Pochopil a ustúpil od dverý. Vošla som a zrak mi padol na veľkú vyzdobenú obývačku. Všetko tu bolo červené a ružové. S nefalšovaným šokom som sa otočila na Harryho.
"Neverím, že máš v byťe okrem čiernej a bielej aj niečo ružové. A tiež, že si to vôbec dovolil." Povedala som stále s šokom v tvári.
"Zayn si to dokonca odfotil s komentárom, že ma s tým bude vydierať." Zasmial sa a kráčal do obývačky. Na gauči sedela Perrie a na rukách držala Rose. Tá malá sa smiala a Perrie tým očividne stúpalo ego.
"Čaute." Pozdravila som ich s úsmevom a sadla si vedľa nich. Zayn prišlie s kuchyne a zvítal sa so mnou.
"Harry kam jej to mám položiť?" Opýtala som sa ho a čakala na jeho pokyny. "Sem. Myslím, že si to aj tak zachvílu rozbalí, keď vidím ako sa na tú rúžovú tašku pozerá." Zasmial sa a ja som strelila pohladom k Rose. Naozaj tú tašku hypnotizovala pohladom. Zasmiala som sa a podala som jej ju. Perrie jej z nej vyťiahla obal, v ktorom bolo zabalené to tričko. Rose obal roztrhala a Perrie vzala tričko do rúk. Uchechtla sa a pozrela sa na Harryho.
"Toto sa ti bude páčiť kapusta."
_______
Ahoj :) dneska veľmi nudný diel. Už mi asi došli nápady na dnes, keďže som 2 krát písala sloh.
Ďakujem za všetky komentáre k predošlej časti :) Budem rada ak mi necháte nejaký aj tu. 😂
Ďakujeeem :D
ESTÁS LEYENDO
Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔
Fanfic~~~ "Chcel som sa vás opýtať či máte skúsenosti s malými deťmi." "No ehm. Neviem síce načo vám to je ale povedzme, že áno. Pár krát som strážila bábätko mojej sestre." "Super. Takže pre vás mám prvú prácu." ~~~ Premýšlali ste aké by to bolo keby...