Môže môj život byť viac dojebaný? Jedna sprostejšia ako druhá. Keď som sa jej spýtal či vyštudovala aj vysokú školu (z dôvodu, že na stole mám bordel a nemôžem nájsť zložky) pozerala na mňa ako na debila a nakoniec z nej vyšlo či je potrebná. Samozrejme nezabudla zaklipkať mihalnicami. Myslel som, že ju hodím von oknom.
Oprel som sa do kresla a napísal Anne SMS-ku.
Koľko ešte?
Posledná.
Vydýchol som. Chvala bohu. Otvorili sa dvere a mne sa zastavil dych. Myslím, že aj keby bola vymletá obetujem to. Skoro mi spadla slina. Rýchlo som sa narovnal a nahodil profesionálny výraz.
"Dobrý deň. Ehm. Ja nesiem vám zložku." Vykoktala potichu a ja som jej ju zobral.
"Ďakujem. Pasaďte sa." Kívol som hlavpu ku stoličke.
Otvoril siom zložku.
Alexandra Evans.
ALEX POV.
Vážny, pekný, profesionálny a hlavne mladý. Koľko má preboha rokov? Veď nemôže byť o moc starší ako ja. Rozstrasene som sa posadila na stoličku. Otvoril si moju zložku a zamračene ju čítal. Zdvihol na mňa zrak a nadýchol sa, že niečo povie.
"Takže ste vyštudovali medzinárodný obchod. Prečo teda práca asistentky?" Spýtal sa chraplavým hlasom a mňa striaslo.
"Ehm. J-a nemám žiadnu prax a-a myslím, že toto je dobrý začiatok." Odkašlala som si. Áno Alex. Koktaj ďalej a môžeš na to zabudnúť. Skúmavo na mňa hladel a ja som sa cítila nepríjemne. Bol vážne sexy.
"No myslím, že ste zatial najlepšia. A lepšie to už nebude. Takže za pokus nič nedám. Zajtra o 8:00 tu. Nemám rád meškanie. Príďte sem do kancelárie. Moja asistentka má zajtra voľno, takže vám zajtra základné veci vysvetlím. Zmluva je nachystaná. Kópiu na preštudovanie vám da Anna. Preštudujte si ju a zajtra mi poviete vaše rozhodnutie. Ak by bolo kladné vysvetlím vám veci a môžte začať pracovať. Samozrejme do odchodu asistentky na materskú v skušobnej lehote."
Dohovoril a ja som sa čudovala ako ľahko to išlo. Asi som si pomaly začala uvedomovať, že som dostala prácu u slávneho Stylesa.
"Ďakujem." Povedala som a on prikívol. "Vidíme sa zajtra slečna Evansová." Povedal zasa chraplákom a ja som sa otočila na odchod.
"Tak čo?" Spýtala sa ma Anna ako som pochopila a ja som sa na ňu usmiala. Zdá sa mi milá.
"Vraj máš zajtra voľno ale od štvrtka ma zaúčaš." Umiala som sa a jej sa úsmev rozšíril.
"Vďaka bohu. Keby si videla čo za sliepky to tu dnes bolo." Zasmiali sme sa. Je vážne super.
"A gratulujem." Kívla som hlavou k jej bruchu (divneeee). Narážala som na jej tehotenstvo.
"Ďakujem. A aj ja gratulujem." Kívla hlavou smerom ku kancelárii pána Stylesa. Usmiala som sa na ňu. "Tak ja už pôjdem. Vidíme sa vo štvrtok." Zamávala som jej a odišla.
HARRY POV.
No páni. Pekná, múdra, mladá a zdá sa, že aj schopná. Aspoň niečo. Bola veľmi zaujímavá. Hnedé dlhé vlasy, krásna postava. Pokrútil som hlavou. Zas rozmýšlam nad debilinami.
Pozrel som sa na papiere od tej strigy zo sociálky. Zobral som ich do ruky a otvoril.
Veci potrebné na výchovu:
Postielka
Vanička
Hygienické potreby...Páni. Začali zhurta.
Adresa detského domova: *******
Pod tým bol napísaný odkaz rukou.
Čakáme vás 28.3.
Ďakujeme za vašu ochotu. Medzi papiermi je list, ktorý vám zanechal váš otec. S pozdravom K.Terrova
Spozornel som. List? Môj otec? Čo? Prehraboval som sa papiermi a s posledných vypadol zdrap popísaného papiera. Zo zatajeným dychom som čítal.
Drahý Harry,
Viem, že od ideálneho otca mám ďaleko ale dúfam, že ma ako otca berieš. Ja som na teba ako na svojho syna hrdý najviac ako sa dá. Píšu o tebe v každých novinách a ja si to vždy s úsmevom čítam. To všetko dokázal môj syn. Som na teba hrdý. Dúfam, že ti tvoja mama odkázala všetky moje pozdravy pri každom telefonáte. Ale to nie je to čo chcem povedať. Pred dvomi mesiacmi mi zistili rakovinu. Viem, že tu už dlho nebudem, ale niekto tu po mne zostane. Viem, že to čo od teba žiadam je veľa, ale prosím postaraj sa o tvoju sestru. O Rose. Krásnu, malú Rose. Prosím ťa o to Harry.
Tvoj hrdý otec.
Pozeral som sa na list a čital si ho dokola a dokola a dokola. On ma pozdravoval? Myslel som si, že od zákazu sa ani neozval. Zo dňa na deň sa dozviem, že mám sestru a že môj otec nestratil tak záujem ako som si myslel. Každopádne budem musieť vybaviť opatrovateľku alebo rovno náhradnú matku a kúpiť tie debiliny.
Obtelefonoval som všetko okrem opatrovateľky. Ako sa zdá tak v New Yorku ich je očividne málo. Treskol som do stola. Od zajtra mám na krku okrem seba aj decko. Budem žit ako správny 24 chalan. Pre boha celý život sa mi behom jedného dňa celý skurvyl.
Moja jedniná cesta bola zrejmá. Bar.
***
Na alkohol som už asi tak zvyknutý, že sa neviem ani skurvene ožrať!
Dvere výťahu sa otvorili a ja som sa chystal Anne sprostredkovať informácie. Ale ako si trklo, že to nie je možné. Dnes príde Alex. Ako by som ju nazval? Svetlo dňa? Možno. Je 7:56. Má ešte 4 minúty. Ak tu nebude o 8 tak svetlo dňa určite nebude.
7:57
7:58
7:59
7:59...46, 47,48,49,50,51,52,53,54,55...
Dvere sa otvorili a v nich stála Alex. Mala oblečenú kratšiu sukňu a bielu blúzku. Jednoduché. No bola sexy.
"Dobré ráno pán Styles. Zmluva je podpísaná. Ak mi vysvetlíte čo mám robiť môžem začať." Povedala a ja som udivene vytiahol obočie.
"Samozrejme. Vitajte vo firme. Zatial budú stačiť pokyny, ktoré vám nechala Anna pri jej stole. Ak od vás budem niečo potrebovať zavolám vás. Ak niečo budete potrebovať vy zavolajte ma." Pomaly prikívla a smerovala von.
Pozrel som sa na hodiny 8:06. O jednej si idem pre sestru. Bože znie to divne. Veľmi divne. Vôbec neviem čo s ňou spravím. A nemôžem tam ísť sám! Neviem ako sa zapína detská sedačka! Neviem ako sa drží malé dieťa! Doriti veď ja neviem nič!
V hlave mi bliklo. Je to blbý nápad ale nič iné ma nenapadá. Postavil som sa a mieril si to k Alex.
Zaklopal som na dvere a po tichom 'ďalej' som vstúpil.
"Ehm. Chcel som sa vás opýtať či máte skúsenosti s malými deťmi." Zamračila sa. Asi nechápala a ja sa jej nečudujem. Ani ja som nechápal.
"No ehm. Neviem síce načo vám to je ale povedzme, že áno. Pár krát som strážila bábätko mojej sestre." Odpovedala a v jej hlase bolo počuť nechápavosť.
"Super. Takže pre vás mám prvú robotu."
ESTÁS LEYENDO
Love Trough Sister (Harry Styles FF) ✔
Fanfic~~~ "Chcel som sa vás opýtať či máte skúsenosti s malými deťmi." "No ehm. Neviem síce načo vám to je ale povedzme, že áno. Pár krát som strážila bábätko mojej sestre." "Super. Takže pre vás mám prvú prácu." ~~~ Premýšlali ste aké by to bolo keby...