Cehennem Hikayeleri

849 21 12
                                    

Bir savaş düşünün. Birbirini belirli sebepler yüzünden öldürmeye çalışan iki taraf. Savaşın içindeki masumları, kıtlığı, kayıpları düşünün. Düşündünüz mü? Şimdi bunları çok daha büyütün.

İnsanlık "Gökten Gelenler" adını verdiği uzaylılarla savaşıyor. Öldürmek için geldiler,sadece kan dökmek için. Bilinen yaşamı yok ettiler. İnsanların artık bir işe girmek,güzel bir araba,ev almak veya evlenmek gibi amaçları yok. Tek amaçları hayatta kalmak.

Dünya'yı ve içindekileri öldürüyorlar. Etrafa radyasyon yayıyor,havayı kirletiyor,suları tüketiyorlar. Bu da Dünya'nın yapısını bozuyor. Türler ölüyor,yenileri oluşuyor. Evrim deliriyor. Bu yeni türler kana susamış,vahşileşmiş oluyor. İnsanoğlunun gün geçtikçe işi zorlaşıyor.

Amerika Birleşik Devletleri ölümüne savaşıyor. Savaşıyor ama her şey üst üste geliyor. Yenilgiye yaklaşıyorlar. Ellerindeki tek kozu kullanmaya zorlanıyorlar: Kendilerini nükleer bombalarla vuruyorlar.

Elektrikler,internet,iletişim,su kaynakları yok oluyor. Bitkiler yok oluyor. Coğrafya çölleşiyor. Dünya yıkılıyor..

İşte bu hikayeler onların,türünü devam ettirmek için kendilerini Gökten Gelenler'den,diğer "varlıklardan" ve kendilerinden koruyan insanoğlunun hikayesidir.

Cehennem HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin