Az erdő...
Csöndes, csak a fák között fütyült a szél, s megzörgette a leveleket. Az avarban egy lány osont, kezében íj, csizmája szárába kést illesztett, szeme figyelmesen pásztázta a környéket.
Egy pillanat múlva megállt, meghúzta fegyvere idegét, támadó pózt véve fel. Tekintetében természetfölötti sárga fény csillant.
Hirtelen eresztette útjára a nyilat, minek száguldása kermos ujjak szorításában ért véget.
- Laura! - Káltotta a lány miközben idegesen barna hajába túrt. - Mit keresel te itt?
- Örködöm... - Válaszolta Laura Hale miközben nemtörődöm elhajította az eltörött vesszőt. - Peter bácsi nem ér rá, Malia miatt.
- Mert?
- Tudod Ann, eléggé gyorsan fejlődik, szóval figyelni kell rá.
Ann visszalökte a hátára a tegezt, s ketten indultak meg a sűrűben fekvő ház felé.
- Talia otthon van?
- Igen, Derek is. Cora még az iskolában van...
Ann gondolta ezt, bár ő leginkább Peter, s szűk családi körének védelmére esküdött fel, hisz velük találkozott először. Persze aztán Talia is alkalmazta, úgymond...
A magas, fekete falak apránként sejlettek fel előttük, aztán pár pillanat múlva az egész épület látszott.
Laura puhán szökdécselt fel a lépcsőn, mi az ajtóhoz vezetett, majd belépett, nyomában látogatójukkal.
Amint a küszöböt átlépték Peterbe botlottak, ki éppen, láthatólag, kifelé igyekezett, de amint a barna fürtöket megpillantotta, megállt.
- Ann! - A lány elmosolyodott a köszöntés hallatára.
- Peter..! - Körbe pillantott. - Maliát hol...
A férfi legyintett.
- Derek vigyáz rá.
Laura megforgatta szemeit, de nagybátyja minta meg se látta volna, úgy folytatta mondandóját.
- Épp utánad akartam kimenni, Laura, bár már úgy gondolom nem indulok ma útnak. - Annra nézett. - Még jó, hogy visszajöttetek...
A tekintetek tüzébe régi emlékek törtek felszínre, egy bizonyos, felejthetetlen nyári napról...
Malia akkor nem volt még, s Ann egyedül élt az erdőben, mi a táplálékot, az életet biztosította neki. Természetfeletti lévén nem szívesen merészkedett tisztavérű emberek közelébe, miközben más lényekkel fesztelenül tartotta a kapcsolatot.
Hisz nem is volt ő más, mint egy Őrző, életét az egyensúlynak áldozva harcolt azért, óvott mindent és mindenkit a vadászoktól, akik az erdőt járták esténként.
Azon a nyári napon is így történt ez, mert óvatlanságának jutalmaként, nyakát farkas karmai között találta. Ekkor találkozott Peterrel, aki elvitte a Hale házba, később pedig barátságuk jeléül a férfi Őrzőjévé fogadta Annt.
A lány azóta is minden nap látogatja a Hale házat...
Hát, új irámányommal jelentkezem, de ne féljetek... Ez a rész csak azért ennyire béna, mert történetet kezdeni (számomra) eszméletlen nehéz, szóval lesz ez még jobb is. Reméljük...
YOU ARE READING
The Guardian (Szünetel)
WerewolfAnn Őrző, Peter Hale Őrzője... Fogadalmat tett a természetfeletti védelmére, akár az élete árán is. De a tűzben elveszítik egymást, megváltoznak mindketten, s Peter nem emlékszik rá már többet... Évekkel később Ann még mindíg Beacon Hillsben lakik...