79 fejezet: Szelek szárnya...

188 15 0
                                    

Ann aranyszín szeme előtt újra, és újra lepergett a jelenet. A két zuhanó test, és az a fájdalmas reccsenés, ahogy földet érnek a mozgólépcső fokain. Derek volt az egyik.

Utána elrohant. Pedig nem lett volna szabad. Peter megpróbálta visszatartani, de karcsú farkastestével kicsúszott a markaiból. Aztán Isaac kapta el. Őt pedig megharapta, és borzasztóan bánta tettét. Úgy viselkedett mint egy vadállat.

Ez órákkal ezelőtt történt. Azóta nem látta a barátait.

Farkasként sétált Beacon Hills utcáin, figyelmen kívül hagyva a járókelők félő pillantásait. Derekre gondolt. Utálta őt, mert megölte Petert, de a halálát egyáltalán nem kívánta volna. Ahhoz egykoron túl közel álltak egymáshoz. Mégis, mégis meg kellene találnia. Akár a testét... Akár... Maga sem tudta. Csak kell valamit találnia.

Egy pillanatra megállt. Érezte a szelet, a talaj dübörgését a lába alatt. És érezte az illatot is, azt amelyet Derekkel tudott összepárosítani, és most vérrel is. Vagy tényleg meghalt, vagy csak megsebesült. De ha él, akkor segítségre lehet szüksége.

Hosszú vonyítással lódult előre, hogy a szelek szárnyán érkező illatot kövesse...


Remélem nem zavart senkit, hogy ugrottunk egyet az időben... :3

The Guardian (Szünetel)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ