19 fejezet: Élet nélkül...

524 48 0
                                    

Mikor hárman visszaértek a házhoz, Scott dühösen fordult szembe Derekkel.

- Tudod van egy életem is!

- Nem, már nincs. - Lépett el mellette Ann.

- Nem, neked nincs. - Helyeselt Derek.

- De igen! Felőlem mondhatod, hogy azt akarja legyek a játékszere, vagy ő...

- A falkája tagja...

- Mindegy! Meg kell csinálnom a leckét, el kell mennem a szülőire holnap, mert bukásra állok kémiából. Érted?

- Leckét akarsz csinálni? Vagy inkább életben maradni? Már alig egy heted van teliholdig, ha nem ölsz vele, ő megöl téged.

- Ne szórakozz! Ki találta ki ezt a szabályt?

- Ez a belépő a falkába.

- Tudod mi kell még a belépéshez? A gimnáziumi érettségi, s ehhez nem kell megölnöd senkit! Miért nem tudod egyedül megtalálni? Miért nem mész a szag után ha ember?


- Mert az ő szaga, ha emberi is, egészen más, de te ismered, mert köztetek kapcsolat van. Olyan kapocs amit nem értesz. Ha megtanítalak uralni a képességeidet, meg tudod találni.

- Ha segítek neked, le tudod állítani?

- Egyedül nem, többen erősebbek vagyunk. A falka teszi erőssé az egyént!

- De hogy segítsek ha gőzöm sincs mit tegyek?!

- Úgy, hogy majd megtanítalak. Emlékszel mi történt mikor először a karodba lőttek? Miután eltaláltak?

- Visszaváltoztam...

- És amikor elütött a kocsi ugyanígy volt. Igaz? Mi a közös nevező?

Derek megfogta Scott kezét, megszorította úgy, hogy hallani lehetett a csontok ropogását.

- Mi a francot csinálsz?!

- Meggyógyulsz...

- De most fáj!

- Ettől maradsz ember! A fájdalomtól.

A csontok összefortak.

- Talán túléled. - Derek megfordult, s a lépcsőn felfelé Ann szobájáig ment.

A lány nyitott ajtónál ült a koszos matracán, őt nézte.

- Durva voltál...

- Enélkül nem kapja vissza az életét...


The Guardian (Szünetel)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن