A ház üres csendje valahogy szívfacsarítóan hangos volt. Ann a sarokban ült, gyászolva az elmúlt pillanatokat. Boyd meghalt, nincs többé, s ez a sokadik kudarca. Túl régóta szolgál, megkopott már. Lassan használhatatlan lesz. Elmerült a gondolataiban, meg sem hallva Cora és Stiles beszélgetését, mikor hirtelen fellángolt benne valami. Peter komótosan leballagott a lépcsőn.
- Derek igazából olyan volt mint Scott. Mint a legtöbb teenager. Nyálasan romantikus, pofátlanul nárcisztikus. Vagyis legfeljebb a többi tini volt képes megtűrni.
Ann csöndben maradt a sarokban, úgy látszott nem vették észre.
- És mi változtatta meg? . Kérdezte Stiles.
- Hát, ugyan az ami a legtöbb fiatal fiút. Egy lány.
- Ne már! Összetörték a pici szívét? Emiatt viselkedik Derekesen?
- Emlékszel, hogy korábban még kék volt a szeme? Te tudod, hogy néhányunknak miért kék?
- Azt hittem, hogy a génekkel függ össze. – Ráncolta a homlokát Stiles.
- Ha Derekre keresed a választ... Tudnod kell mitől lett más színű a szeme. – Peter megfordult, s ekkor látta meg a sötétben csillanó sárga szempárt.
- Ann...
A lány rőt bundájába öltözött, úgy lépett oda a férfi elé. Fejét lehajtotta, farka nem állt fel peckesen, mint ahogy megszokott volt. Peter Stiles felé biccantett.
- Egy perc. – Majd kilépett az ajtón, a lány utána. Odakint megálltak a folyosó ablak előtt.
- Hol voltál?
Ann felpillantott, s emberré változott. Még így is pár fejjel alacsonyabb volt a férfinál, ez most egy cseppet sem erősítette önbizalmát.
- Itt voltam végig. Megkerestem Dereket, aztán segítettem neki.
- Azt hittem, hogy az én Őrzőm vagy.
- Az vagyok.
- Akkor?!
- De az övé is.
Peter kezeibe temette arcát.
- Aggódtam érted. Valami barom le is lőhetett volna. Akkor mit csinálok?!
- Nem tudom! – Ann összéb húzta magát. – Nem gondoltam rá.
- Igen? Csodás!
- Figyelj! Bocsánat... Féltem, s nem akartam elveszíteni még valakit. Minden egyes halál az én kudarcom... És... - Ann hangja elcsuklott. Peter rá emelte tekintetét, úgy mint rég. Közelebb lépett hozzá, átkarolta.
- Nem vagyok dühös. Csak aggódtam érted...
- Használhatatlan vagyok...
- Tévesz...
ESTÁS LEYENDO
The Guardian (Szünetel)
Hombres LoboAnn Őrző, Peter Hale Őrzője... Fogadalmat tett a természetfeletti védelmére, akár az élete árán is. De a tűzben elveszítik egymást, megváltoznak mindketten, s Peter nem emlékszik rá már többet... Évekkel később Ann még mindíg Beacon Hillsben lakik...