Simteam ca vreau sa-l vad din nou.Pe el. Vreau sa vad din nou ochii albastrii si carliontii aurii.De ce nu imi amintesc numele lui..Vreau sa mi-l amintesc.Fruntea mi s-a incretit,ma straduiam atat de mult sa-mi aduc aminte ceea ce se petrecuse noaptea trecuta.Am izbit coperta cartii,am pus-o in geanta si am iesit din banca.
-Hei,hei,hei!Unde crezi ca mergi?
-Agnés,te rog fii folositoare.Cum il cheama pe magar ?
-Dominic.Stai!Nu-mi spune c-ai picat si tu in plasa lui?
-Cum adica si eu?
La naiba cu toate curiozitatile mele.Nu aveam timp de ele.Am pus paltonul pe geanta si am iesit din sala de clasa.Ce ''inteligenta'' sunt.Odata intrata pe poarta scolii nu mai ies tot pe acolo decat la ora 3.La dracu!Singura solutie era intrarea profesorilor.E stupid ca nimeni nu pazea acea intrare.M-am grabit cat am putut,am geschis usa si am iesit.Am iesit din scoala purtand doar o maleta subtire,neagra.Nu imi era frig...straniu.Am lasat paltonul pe geanta.Era destul de inedit sa vezi o fata fara palton,cand afara ningea fara oprire si erau cel putin 20 de grade in minus.
-E nebuna!sopteau cativa oameni care au trecut pe langa mine.
Am zambit.Mi se parea amuzant,super sa fiu asa diferita.Langa scoala era un parc, iubeam sa merg in parcul asta vara.Vara in Finlanda e atat de speciala.
Am intrat repede in parc si m-am asezat pe o banca.Era acoperita de un strat subtire de zapada,dar nu ma deranja.Am scos cartea din geanta si mi-am asezat-o pe genunchi.Am deschis-o si am inceput sa citesc rand cu rand,desi nu puteam intelege nimic din ceea ce scria,erau tot felul de sisteme de scriere si un simbol...Un simbol in josul fiecarei pagini.Ce simboluri...interesante.
Am simtit ceva cald pe spatele meu.Ceva cald.Era o patura.Am lasat cartea din mana si m-am intors,nu era nimic.Interesant...M-am intors la cartea mea care parea mult mai interesanta decat o patura aparuta pe umerii din senin,ce persoana ciudata sunt.
-Aaa!Ce m-ai speriat!
Un baiat blond,cu pielea palida,imbracat in negru statea pe banca langa mine privindu-ma atent.Mi se pareau cunoscuti ochii lui..Foarte cunoscuti.Era el .
-Tu esti baiatul de aseara?
Continua sa pastreze tacerea,nu spunea nimic.Ma privea si atat.I-am apucat mana standa.Avea un insemn ciudat pe incheietura.Gasisem acel insemn si in carte cea groasa si prafuita pe care tot el mi-o lasase in geanta cred.
-Esti vrajitoare?
-Te simti bine?
''Vrajitoare''?!Doamne ce e in neregula cu baiatul asta?
-Te-am intrebat ceva!
-Doamne,cum as putea fi vrajitoare?
-Atunci de ce citesti din cartea asta,de ce nu simiti frigul si de ce ingheti ceea ce atingi?
-Dominic.
-Ce?
-Asta e numele tau.
Am simtit mana lui rece asezandu-se pe piciorul meu.Ma aparase de un derbedeu noaptea trecuta,imi pregatise un ceai si ma asezase pe canapea.El era baiatul de azi-noapte.
-Cum de iti amintesti numele meu?Si daca nu esti vrajitoare, cum stai in frigul asta fara palton sau geaca pe tine?Suntem in Helsinki la -16 grade.
-Uite nu stiu.Nu inteleg de ce ma intrebi chestiile astea.Nu inteleg ce sse petrece in ultima vreme cu mine.
S-a ridicat de pe banca si a inceput s paseasca neincrezator catre iesirea din parc.
-Hei asteapta!
S-a intors cu fata spre mine,privind in gol.
-Ai uitat asta!
Mi-am scos manusile,am apucat cartea care incepuse sa ma captiveze catre proprietarul ei.
-Ai de gand sa te duci acasa?
-Nu.
-De ce nu esti la scoala?
-De ce-ti pasa?
Tipam unul la altul,deoarece vantul sufla cumplit.Carliontii lui blonzi incepusera sa fluture rebel,acoperindu-i ochii.Era frumos.Foarte frumos.
-Vino la mine acasa.
-Nu!
Am spus ''nu'' desi imi doream cu toata fiinta sa merg...Imi placea sa il vad in jurul meu.Simpla sa prezenta imi facea placere.
-Unde locuiesti?
-Haide!
M-am ridicat de pe banca,am pus paltonul pe mine si geanta pe umar,incercam sa pasesc prin zapada care era destul de inalta,dar si viscolul si faptul ca era nemancata m-au facut sa cad in zapada.Aproape instantaneu Dominic era langa mine.
-Esti bine?
-Da,adica...ptiu,n-am nimic!imi intrase zapada in gura,uram gustul zapezii,uram faptul ca era atat de rece.
M-a ajutat sa ma ridic si a stat in permanenta langa mine.Iesisem din parc si mergeam pe o straduta destul de intunecoasa.Erau doar cateva blocuri de 4 etaje prin zona.In cele din urma Dominic urca scarile unei vile vechi,clasice.
-Stai.Locuiesti aici?
-Da.
Am urcat mirata scarile din marmura care erau cumplit de alunecoase.Erau mai alunecoase decat scarile caminului aseara.Dominic deschise usile.Era cu adevarat frumos.Am pasit peste pragul casei...Interiorul era mobilat frumos,cu gust.
-Uh...Iarta-ma cred ca am lasat urme.Sterg eu,adica daca nu te superi.
-Nu-i nimic.
M-a ajutat sa-mi dau paltonul jos si l-a agatat in cuier langa al sau.Purta o camasa albastra,descheiata la primi 2 nasturi si la maneci.
-Fa-te comoda.
Mi-am scos cartea din geanta si am inceput sa o rasfoiesc din nou de la pagina la care ramasesem.Nu am idee un a disparut Dominic.Ma simteam protejata cand ma aflam in preajma lui,ma simteam in siguranta,uneori simeteam un fior cald maingaindu-mi inima cand il auzeam vorbind.Dar nu sunt indragostita!
Un sunet stangaci a spart insa linistea odihnitoare pe care o regaseam in casa lui mai mult decat in apartamentul meu.Sunetul era facut mai mult ca sigur de doua clape de pian apasate gresit,in acelasi timp.Am asezat cartea,deschisa cum era,pe bratul canapelei pe care ma asezasem.
Am urcat pe scarile in forma de spirala..La etaj era o camera imensa,ca un living in mijlocul careia era un pian.Un pian si Dominic.
-Au!Pare ca pianul ala te-a cam suparat.
-Pare.
-Canti cu multa pasiune.
-Cu prea multa.
M-am asezat langa el.A continuat sa cante.Imi placea mult.Era ca si cum mi-as fi auzit viata in notele pianului,era inedit,frumos.Cu cat stateam mai mult pe langa el cu atat imi dadeam seama ca il plac.Dar nu eram indragostita,nici gand!
-Vino,as vrea sa-ti arat ceva.
Mi-a luat mana in palma lui si ne-am ridicat.Ma luase de mana.Waw! Nu mi-a dat drumul mainii pana nu am intrat in camera lui.Era o camera larga,vopsita cu un gri inchis,geamurile camerei erau acoperite de draperii cenusii lungi,dintr-un material ce nu permitea luminii sa treaca inauntru.
Dominic trase perdeaua lasand lumina sa intre in camera.Pe peretele din dreapta era un tablou imens,care reprezenta un insemn.
-Ce vrei sa-mi arati, Dominic?
Si acesta e un nou capitol.Sper din suflet sa va placa.Daca v-a placut nu uitati sa-mi lasasti parerile intr-un comentariu si un vot.