Desenul

303 24 5
                                    

Ce e desenul asta?Si de ce mi se pare atat de cunoscut acel semn pe care il reprezenta tabloul?Ma uitam pierduta,curioasa la tabloul cu fundal negru.Am continuat sa-l privesc asa timp de cateba minute timp in care Domnic a parut sa se hotarasca sa vorbeasca.

-Ti se pare cunoscut?Familiar?

-Da...Adica nu stiu,simt ca am mai vazut undeva chestia asta,simt ca ma leaga ceva de semnul ala desi nu am idee ce semnifica.De ce ma intrebi asta?

-Da-ti bluza jos.

-Stai...ce?

-Nu ti-am cerut sa te dezbraci,doar da-ti flaneaua jos.

Mi-am dat flaneaua jos si am lasat la iveala umerii goi care erau insemnate adanc doua semne.Mi-am privit umarul stang si m-am uitat apoi spre tablou.Semnele erau identice.

Dominic se plimba in jurul meu uitandu-se la semnul de pe umarul drept care era mai mic si mai putin vizibil.

-Ai idee ce inseamna semnele astea?il intreb eu vazandu-l atat de adancit in ganduri.

-Pai...Stiu ca cel din tablou e semnul vanatorului.Dar celalalt...Si eu aveam unul asemanator.

-Aveai?

-Da.Dar a disparut.

-Asa din senin?

Nu mi-a raspuns.M-a luat de mana si m-a scos din camera,a coborat in graba scarile si mi-a pus paltonul pe umeri deschizandu-mi usa.

-Ce e asta?

-Pleci.

-Stai...!

Mi-a trantit usa in nas.Ce a fost asta?!De ce m-a chemat aici si de ce m-a dat afara in stilul asta?Doamne cand ma gandesc ca incepusem sa ma indragostesc de el!Multumesc lui Dumnezeu ca nu am facut-o!Adica incepusem sa ma pierd in ochii lui si canta si la pian si desena si canta si la chitara si...Ma indragostisem!

O sa merg acasa,o sa beau un ceai neindulcit o sa ma joc cu pisica si poate o sa deschid pentru prima data laptopul.Ninsoarea se oprise.Macar un lucru bun pana acum.

Am urcat scarile blocului si acum descuiat usa.Tallulah statea pe masa din bucatarie.

-Hei pisi!Ti-a fost dor de mine?

Bineinteles ca nu i-a fost dor de mine!E o pisica!I-am pus niste lapte in farfuriuta ei si am dat paltonul jos de pe mine.

-Defapt mi-a fost dor de tine.

-Stai.Am inebunit eu sau tu chiar ai spus ceva?

-A doua varianta!

-Ce se intampla cu mine?

-Nimic.Esti un fel de vrajitoare fara puteri.Iar tipul de care-ti place nu e de tine.

-Am aflat deja asta

Am scos laptopul din cutia in care era impachetat de cand il cumparasem si l-am pornit.Am deschis ferestrele si am lasat vantul inghetat sa intre inauntru.

-Esti nebuna?Ichide ferestrele!

-Pai evident ca sunt nebuna!Vorbesc cu o pisica,imi place de un baiat pe care abea l-am cunoscut,am chiulit de la scoala am mers fara palton pe mine cand afaa ningea cumplit.Nu simt frigul!

-Nu esti nebuna,esti doar....diferita.

Am inchis laptopul doar dupa cateva minute dupa ce il deschisesem.Mi-am luat carnetelul si un pix.Aveam de gand sa scriu tot ceea ce se intamplase astazi.Am asezat creionul pe hartie si am inceput sa trag linii,sa conturez un chip,niste carlionti...Il desenasem pe el.

Nu imi puteam lua gandul de la el...De ce?De ce ma daduse afara asa?

Nu simt nimic.Tristete,frig,durere,caldura,nimic.Vreau sa simt ceva!Orice!Din toate astea primul gand a fost durere.Am asezat laptopul in cutie si l-am pus in dulap.Apoi m-am dus direct in bucatarie si am deschis un sertar.

-Elsa sper ca nu ai de gand sa faci ce ma gadesc eu ca vrei!

-Tallulah mai taci!

Am apasat lama cutitului pe incheietura si am asteptat sa simt ceva.Dar nu simteam nimic.Vedeam doar sangele care picura,incet din zgarietura facuta de lama cutitului pe incheietura.

-Ai facut o prostie Elsa.

-Serios?

-Sangele n-o sa se opreasca asa usor.

-E doar o zgarietura.Iar tu esti o pisica,ce stii tu?

Indiferent cat de lipsit de sens ar parea avea dreptate,sangele curgea,fluid,rosu,rece.M-am asezat pe canapea si mi-am pus mana pe perna.

-Voiai sa simti ceva.

-Da.

-Acum ce simti?

-Frica.

-Si esti multumita?

-Da.Uite,nu mai sangereaza.

Am luat creionul de pe masuta de sticla din mijlocul camerei si am inceput din nou sa desenez pana am auzit niste batai in usa.M-am ridicat si mi-am sprijinit urechea de usa.

-Deschide!

-Nu!

-Elsa,sunt eu!

Era vocea lui.Am deschis fara sa stau pe ganduri dar nu m-am dat la o parte,nu l-am lasat sa intre.

-Ce vrei?

-Lasa-ma sa intru si o sa-ti spun.

-Poti sa-mi spui si stand acolo.

Mi-a luat mana de pe tocul usii,a intrat in casa si m-a tras dupa el.M-a strans de incheietura care inca sangera incet.

-Auch!

-Ce e asta?

-Nu e nimic!

M-am asezat pe canapea si m-am uitat nelamurita cum Dominic se framanta sa-mi spuna ceva si nu reusea.

-Spune ce e si gata.

-Sunt vampir.

-Esti ...ce?Si ai venit sa-mi spui asta pentru ca...?

-Ea avea dreptate!Nu trebuia incerc!

-Ce sa incerci?Cine e ea?

A dat peste masa,nervos si a rasturnat-o.Ceasca de ceai a curs pe carnetul pe care il desenasem...Am ridicat repede carnetul si l-am strans la piept.

-De ce te uiti asa?

-Du-te dupa el!

Sa ma duc dupa el si sa ce?Ce sa-i spun?Nu stiu nici macar daca ar trebui sa-mi fie sau nu frica de el!Am deschis din nou ferestrele si m-am uitat in jos.

-Dominic!Vino sus!

Am inchis geamul si am tras draperiile.Carnetul in care desenasem cu atata pasiune zacea aruncat pe canapeaua stropita si ea de ceai.Am asezat masa,am inchis carnetul si am asteptat sa vina Dominic.Tallulah statea pe masa ca de obicei.Dominic a deschis usa,a intrat si s-a asezat langa mine.

-Am nevoie de o vrajitoare.Elsa imi pare rau,credeam ca ai puteri sau ceva de genul,altfel nu te-am fi deranjat.

Mi-am asezat mana pe bratul lui.Il simteam trist,desi nu era niciodata vesel.

-Esti rece!

-Stiu.Dar cred ca te pot ajuta.Ai spus ca ai nevoie de o vrajitoare.Trebuie sa o gasim pe mama.De ce ai nevoie de ajutorul unei vrajitoare?

-E complicat.Sora mea a...facut o prostie.

-Despre ce vorbesti...?

Si....un alt capitol.Sper ca va place.Stiu ca e cam scurt..Daca va place lasati-mi un vot si parerile voastre.

Elsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum