Simte.

161 17 2
                                    

                                                     Simte.

 Dominic nu vorbeste prea mult,nu vorbeste mai deloc daca stau sa ma gandesc mai bine.Conduce repede si eu nu am nici cea mai vaga idee unde mergem.Tineam pisica pe genunchi si imi plimbam degetele printre urechile ei negre si pufoase.

-De ce nu-l intrebi unde te duce?

-Tallulah,nu e momentul.

-Scuza-ma,vorbesti singura?intreba Dominic spre mirarea mea.

-Nu.Vorbeam cu pisica.

-Te simti bine Elsa?

-De ce nu m-as simti?

-Pai vorbesti cu o pisica si ai mainile complet inghetate.

-Nu sunt inghetate sunt doar...

 Mi-am coborat privirea si am observat cum mainile mele,palide ca de obicei erau mai mult de cat reci,erau acoperite de un strat subtire de gheata.Mi-am tras repede manecile camasii,astfel incat sa nu se vada pielea inghetata.

-Sunt bine.

-Dar n-am intrebat daca esti sau nu bine...

-Da,ai dreptate.

Am oftat si mi-am rezemat capul de geam...Orice in jurul meu era rece.Toti sunt nepasatori.

-Opreste masina.

-De ce?

-Am spus sa opresti.

Dominic a oprit,destul de nemultumit,ce-i drept.Am coborat din masina si m-am  sprijinit de portiera.Simteam o durere ascutita in piept,care ma forta sa respir sacadat si sa trag aerul brusc,ca si cum m-as sufoca.

-Elsa esti bine?

Nu i-am raspuns.Acum cateva minute mi-a demonstrat ca nu-i pasa...De ce i-as raspunde la o intrebare adresata din politete?

-Elsa ce ai?

Nu i-am raspuns nici de data asta...Am intrat inapoi in masina.Tallulah statea ghemuita la picioarele mele.Nu dormea,era pur si simplu sceptica,plictisita...Ma ignora ca toti ceilalti.Dominic a urcat inapoi in masina si a pornit...

                                                                    *

 Aeroportul era plin.Din difuzoare rasuna o muzica plictisitoare si invechita.Cat timp Dominic aducea o valiza din portbagajul masinii,am putut sa ii deschis buzunarul paltonului si sa scot din el doua bilete cu destinatia New York.Le-am pus la loc si a asteptat in liniste ca el sa vina,sa nu spuna nimic,exact ca de obicei,poate chiar sa-si treaca mana prin parul ravasit.Nu mai mersesem niciodata cu avionul,nu iesisem niciodata din Helsinki.Imi place aici.Frigul e ceva care ma face sa ma simt in largul meu.

-La ce te gandesti atat de intes?

-Nu am ratat avionul?

-Nu.Haide.

Dominic a indesat-o pe Tallulah intr-o valiza din care se auzeau in continuu mieunaturile ei nervoase.Mi-a intins mana,asteptand sa imi asez palma intr-a lui,dar am refuzat.Am tras camasa si mai mult si mi-am pus mainile in san.El n-a insistat.Si pus mana in buzunar.Am urcat in avion...Stateam unul langa celalt.Oare el planuise asta?Si ce voia defapt?Cu ce il puteam ajuta?

-Cred ca ai nevoie de astea...!mi-a spus intinzandu-mi o pereche de manusi.

Le-am luat si mi-am bagat mainile inauntru cat de repede am putut.Mi-am sprijinit capul in palme si am lasat lacrimile rece sa se scurga pe obrajii mei inca imbujorati.

-Uite Elsa,imi pare rau doar ca eu..

-Defapt e vorba de mine.Cred ca eu sunt cea vinovata de toate lucrurile care mi se intampla.Poate sunt nebuna.Adica,mainile imi ingheata dar eu nu simt niciun fel de frig,stau langa un vampir dar nu simt teama.Uneori mi-ar placea sa simt ceva.

-Ai avut vreodata un iubit?

-Eu?Da,adica...nu...De ce m-ar fi placut cineva?Sunt un dezastru,o dezordine,o cauza pierduta!am pufnit,printre cele cateva lacrimi care se scurgeau pana in dreptul barbiei.

Nu a spus nimic.Normal.Cred ca e de acord,vreau sa spun ca sigur e de acord!Imi pierd cuvintele,ma balbai,ma incurc si toate astea doar pentru ca el e prin preajma.Am vise prea mari..

-Ai spus ca vrei sa simti ceva.Nu-i asa?

Mi-a luat mana stanga,a scos incet manusa si a apropiat-o de pieptul lui.

-Nu!Opreste-te,nu vreau sa te ranesc in vreun fel!

-N-o vei face.

Mi-a asezat mana in dreptul inimii lui care batea ritmic,calm...

-Simti ceva?E caldura.Poate ca uneori trebuie sa inveti doar sa recunosti ceea ce simti,sa accepti,sa marturisesti,sa arati.Toate astea inseamna sa simti.Tu alegi ce simti fie ca e bucurie,tristete,disprerare,dezamagire,veselie,iubire.

In timp ce-mi spunea toate astea ma privea adanc in ochi,eu pierzandu-ma in albastrul lor inca de cand m-a atins.Mi-am coborat in cele din urma privirea spre pieptul lui unde mana mea se odihnea,simtea caldura...Stratul de gheata disparuse,simtisem ceva si acel ceva a topit gheata.

-Dominic,uite!

Am scos si manusa de pe mana dreapta si am asezat-o pe bratul lui.

-Nu mai esti rece!

O imbratisare spontana.O soapta la ureche si doua zambete sincere dupa atata vreme.

-Sunt asa de fericit ca esti bine!

-Multumesc.

-Pentru ce?

-Pentru ca m-ai ajutat,dar vreau sa-ti cer ceva.

Mi-a dat drumul din stransoarea imbratisarii si m-a privit in ochi atent.

-Sa n-o mai faci.Niciodata!Pentru ca ma voi indragosti de tine mai mult de cat am facut-o deja si ma va durea sa stiu ca pentru tine nu insemn nimic...Vreau sa te ajut si apoi sa te uit.

S-a apropiat brus de mine si nu am apucat sa spun nimic.Am simtit cum buzele lui moi apasa incet pe ale mele si cum bratele lui se incolacesc in jurul meu.Mi-am asezat si eu mainile pe spatele sau.

Zborul a fost obositor.Am adormit la un moment dat cred,pentru ca nu imi aduc nimic aminte decat ca m-am trezit sprijinindu-mi capul de umarul lui Dominic.

Si...acesta e un nou capitol.Scuze de intarziere...Sper sa va placa,daca v-a placut lasati-mi un vot si parerile voastre bine in comentarii.

Elsa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum