10.

40 9 5
                                    

Dedykuję ten rozdzialik:
- Sara_Dream_Believe
- Jelly_Queen
- michaldevilliers
- atramentowa_sowa

******

Biegnę od jakiejś godziny. Jednego jestem pewna. Ktoś mnie cały czas goni.

Muszę go zgubić. Nie chcę wracać.

Po chwili słyszę nierówny oddech. Rozlega sie z za moich pleców. Czyżbym zwolniła? Nie. To ten ktoś próbuje mnie złapać i na ostatkach sił przyspiesza. Ale ja mam jeszcze dużo siły. Nie złapią mnie.

-Zatrzymaj się! Proszę...- rozlega sie zasapany głos z za moich pleców.

Lekko odwracam głowę żeby spojrzeć na właściciela owego głosu i dobrej kondycji.

Ale i tak gorszej niż moja.

Ujrzałam policjanta któremu się wyrwałam, który zastrzelił mojego ojczyma. Był cały czarewony z wysiłku jakim był  godzinny pościg za mną.

- Po co mam się zatrzymać?! Po to żebyś do mnie lepiej trafił z tego czegoś?!- wykrzyczałam mając na myśli pistolet który policjant miał cały czas w ręku.

Oczywiście nie zatrzymałam się na ani chwilkę. Utrzymywałam cały czas moje ulubione tempo biegu. Na początku ucieczki biegłam sprintem. Dało mi to odległość między mną a policjantem. Potem byłam spokojna o to że mnie nie złapie i utrzymywałam stałe tempo. Moja ulubiona szybkość biegu jest szybsza od zwykłego truchtu ale wolniejsza od biegu. Takim spodobem mogę wytrzymać długo w biegu.

- Nie chcę... proszę zaufaj mi..- prosił policjant.

Zatrzymałam się. Wybuchnęłam płaczem.

- Ostatnią osobą która mnie prosiła o zaufanie jest mój ojczym, zaufałam. A on co zrobił? - wyszeptałam przez łzy.

- Nie wiem... co takiego zrobił?

- Najgorszą rzecz... zawiódł to zaufanie...- mówiąc to upadłam na kolana a potem sie skuliłam na trawie zanosząc się jeszcze głośniejszym szlochem.

- Dlatego już nie ufam...
Bo nie chcę... bo się boję... - powiedziałam starając się przełknąć dużą już gulę w gardle.

***

Wszystkim czytelnikom życzę wszystkiego dobrego w nowym 2k17 roku. Oby ten rok był lepszy niż ten co minął ale niech będzie gorszy od tego co ma nadejść, żeby też mógł być lepszy.

Historia prawdziwego życiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz