Cześć, kochani!
Dzisiaj już drugi ode mnie. Tym razem przygotowałam dla was wskazówki, według których posługiwałam się, aby zdrowiej się odżywiać. Osoby wchodzące w odchudzanie, bądź rzeźbienie swojej sylwetki, wyobrażają sobie, że podczas tej całej drogi muszą wszystkiego co dobre, sobie odmawiać. Rzeczywistość jest trochę inna. Uważam, że wszystko jest dla ludzi, aczkolwiek ważny jest umiar. Jak stosuje to w praktyce? Kiedy mama upiecze ciasto, chętnie sięgnę po kawałek, a gdy znajomi zaproszą na pizzę, również pójdę. Wiadomo , nie wszystko na raz. Raz, maksymalnie dwa, pozwalam sobie w tygodniu na coś bardziej kalorycznego. Czy robię źle? Nie sądzę.
Pierwszym krokiem jest stopniowe zamienianie pewnych rzeczy. Z nie tyle doświadczenia, ale i obserwacji wiem, że nagłe odrzucenie pewnych rzeczy, spowoduje "szok" organizmu, przez co gdy się zapomnimy, potem będzie tylko gorzej. Trudno nam będzie to odstawić i nie wrócić.
Pomysłowość. Zdrowe odżywianie wcale nie musi być nudne i nie oznacza, że będziesz chodzić głodna/y. Poszukaj w internecie ciekawych przepisów, bądź pobaw się w kucharza.
Szukaj zdrowszych odpowiedników. Zanim po coś sięgniesz, zastanów się czy nie masz pod ręką zdrowszej przekąski, albo produktu do wykonania dania.
Trzymaj się "zasady pięciu dań''- jak to mówię. Rozplanuj sobie pięć posiłków co mniej więcej trzy godziny, a ostatnie danie spożyj trzy godziny przed snem.
Dużo pij. Nawadniaj organizm, najlepiej wodą. Przyśpiesza metabolizm.
Oto wskazówki, do których stosowałam się. Jeśli jakąś zapomniałam, to najmocniej przepraszam. Napiszcie w komentarzu swoje własne "zasady", bądź co sądzicie o tych, które powyżej wypisałam.
A pro po zdrowych dań, na moim blogu wkrótce pojawi się post z proponowanym zdrowym jedzonkiem, więc zainteresowanych serdecznie zapraszam. Na snapchacie mam również zamiar się udzielać z takimi sprawami, dlatego serdecznie zapraszam. Poniżej zamieszczam wszystkie linki.
Dziękuję za przeczytanie i zapraszam do czekania na następny!
Szukaj mnie tutaj:
wattad: lovesaparalyze
snapchat: sweetblackeye
instagram: lovesaparalyze
facebook: Lovesaparalyze
blogger: http://lovesaparalyzed.blogspot.com/ (link zewnętrzny)
CZYTASZ
Fit dziennik
Non-FictionTen poradnik prowadzi kilka dziewczyn. Nie jesteśmy trenerkami. Chcemy wam pokazać, że można zmienić swoje życie. Pomagamy, motywujemy i ćwiczymy razem. Tutaj nie ma przerw , ,,ja nie potrafię''. Każdy zasługuje na drugą szansę, więc nie poddawaj s...