-Junior, te azzal a pálcával mit szándékozol tenni?-kérdeztem és már előre féltem a választól.
-Youngjae-vel Star Warsosat játszunk.-nevetett.
Néha megkérdőjelezem, hogy ezek ketten 21 évesek.
-Ha lehet ne vágjatok pofán senkit, ne verjetek le semmit, és ne őljétek meg egymást. Ja és majdnem elfelejtettem, hogy fel van díszítve a folyosó, mert Mr.Young a vállalat főnökét várja, aki bár melyik pillanatban itt lehet. Szóval legalább csak ma húzzátok meg magatokat. És még valami, egész héten dolgoztam a díszeken és nem mellesleg a tisztaságon is, szóval ha valamelyikőtök is leszakítja vagy meglátok egy kávé foltot valahol vagy ehhez hasonlók azt saját kezűleg fogom kinyúvasztani.-mondtam fenyegetőzően.
-Nyugi Tay ígérem mindenki életben marad beleértve a díszeket is.-kacsintott egyet és már szaladt is megkeresni Youngjaet.
Oh istenem add, hogy legalább csak ma ne történjen semmi kalamajka. A mai nap úgyan is úgy mond különleges és nehéz nap is egyben, mert kb. egy hete jelentette be az egész vállalat vezetője, hogy eljön körűl nézni, hogy minden rendben folyik-e. Nagyszerű alkalmat választott rá. Konkrétan szalad az egész JYP vállalat, mert azt hiszem az a fogalom, hogy tisztaság, rend és fegyelem az valahol elveszett útközben. Legjobban a GOT7-nél. Két éve vagyok már nekik az úgymond másodlagos főnökük, igen két éve nézem és hallgatom végig, ahogy ezek tönkre teszik mások idegrendszerét, beleértve engem is. Szeretem őket, de néha egyesével tudnám kilőni mindegyiket.
-Mark már vagy legalább 100-szor elmondtam, ha nem többszőr, hogy ha gördeszkázni támad kedved akkor húzzál ki a szabadba és ott játsz. Még egyszer nem akarom elmondani.-mondtam a halántékomat dörzsőlve.
-Sorry Tay, de kint rajongók hada van és nem szándékozom még itt hagyni ezt a földet. És unatkozom, valamivel le kell kötnöm magam.-mondta széttárt karral.
-Oh unatkozol, akkor azt javaslom, hogy kezdj el válaszolni azokra a levelekre amiken már vagy egy hete ülsz. Hidd el, ha elkezded akkor nem fogsz.-mondtam mosolyogva és az asztal felé mutattam, ahol már toronyban állt egy halom üzenet.
-Őő tudod most jutott eszembe, hogy JB mondta, hogy segítenem kell neki. Szóval mentem.-mondta és el is húzott.
Gondoltam. Ha valamit csinálniuk kell akkor amilyen gyorsan lehet elhúzzák a csíkot.
-BamBam!- kiáltottam az említettnek.
Épp az egyik fotóssal beszélgetett.-Igen?-nézett rám, mikor odaértem.
Avval a kiscica szemeivel és az édi pofijával leengerlő látvány. És nem, nem vagyok belé szerelmes, de azt nem tagadom, hogy cuki.
-Hol van Jackson? Már vagy egy 20 perce itt kéne lennie a fotózáson.-mondtam dühösen.
Kezdtem már nagyon unni Jackson hülyeségeit. Folyton tartom a hátam érte, és mindig én jövök ki ebből szarul. Az őnagysága pedig ártatlan bárányka.-Őő Jackson? Nem láttam.-mondta feszengve BamBam.
Hazudott. Pontosan tudja, hogy hol van.-Ugye tudod, hogy rosszul hazudsz?-kérdeztem egyik szemöldökömet felvonva.
-A francba. Kifog herélni, ha elmondom.-mondta rémülten.
-Értem. Viszont, ha nem mondod el, akkor én foglak.-mondtam komolyan.
Nagyot nyelt, és beadta a derekát. Ennyi pozitívum van benne, hogy ha megfenyegetem őket akkor viselkednek, vagy dalolnak, mint a kismadár. Nem szeretem, de más nem működik ezeknél.-Jackson el..-kezdte, de az említett személy abban a percben szambázott be mosolyogva.
Egyenesen felénk tartott.-Mizújság?-kérdezte vigyorogva.
-Mi újság? Bassza meg már vagy 20 perce itt kellett volna lenned.-kezdtem neki a leosztásának.-Hol a francban voltál?-kérdeztem.
-Nyugi nem csináltam hülyeséget. És most már itt vagyok, szóval kezdhetjük a fotózást.-mondta kacsintva.
Mielőtt egy szónokot elmondhattam volna, hogy vagy megjön az esze magától, vagy én hozom meg neki, de akkor az fájni fog, egy hangos csörömpölés majd egy kiabálás végűl egy káoszt hallottunk a folyosóról.
Oh ti meg a hülyeségeitek a sírba tesznek.-gondoltam és elindultam a folyosóra, amikor kiléptem, jobb lett volna, ha úgy teszek, mint ha nem is hallottam volna.Halihó☺Hát akkor visszatettem a régi blogom.😊 Remélem tetszik majd ❤
YOU ARE READING
U Got Me • befejezett
Fanfiction❝ - Tudod, ha jobban bele gondolok nem is olyan rossz itt. Csak mi ketten az ég alatt. Még romantikus is lehetne. - mondta vigyorogva. - Tudod ne gondolj bele jobban. - hökköltem hátra. ❞