Ma egy kisebb fan meeting volt készülőben Incheonban. Nekem sajnos más dolgom volt ezért a srácokat rábíztam az egyik kollégára, hogy menjen velük. Gondoltam nem történhet semmi rossz, mivel azért csak egy fan meeting. Oh én kis naiv. Legközelebb egy egyész commandó gárdát is utánuk küldök.
Reggel a fanmeeting előtt
-Ha valami arra késztetne legbelül titetek, hogy hülyeséget csináljatok, akkor gondoljatok arra, hogy én egyessével foglak titeket fellógatni.-igértem nekik és reméltem, hogy legalább az agyukig eljutott. Bár, ahogy elnéztem őket Jackson JB-t piszkálta, Mark BamBammel vitázott valamin, Yugyeom, Junior meg Youngjae pedig egymás hátán lógtak, amiből az lett, hogy Junior kicsit nagyobb erővel ugrott Yugyeom hátára aki előtt Youngjae állt és mind a hárman eldültel, mint egy domino. A többiek pedig azt, hitték, hogy kicsi a rakás van és szegény Youngjaet kilapították. Szóval nem, nem jutott el az agyukig se, de szerintem azt se hallották, hogy egyáltalán hozzájuk beszéltem.
-Jézusom palacsintát csináltok belőle.-jajjveszékeltem és próbáltam kiszabadítani Youngjaet. Több kevesebb
sikerrel sikerült.-Hallotátok, amit az előbb beszéltem nektek? Csak, mert bármily meghökkentő, de hozzátok beszéltem.-néztem rájuk dühösen.-Nyugi nem lesz gond, de most húztunk még mielőtt itt felrobbansz.-mondta Jackson vigyorogva és azzal el is tüntek.
Én pedig szememet forgatva megfordultam és elmentem dolgozni.A kocsiban
-Halljátok, amúgy mit mondott Taylor, mert én tökre nem emlékszem rá.-mondta elgondolkodva Youngjae.
-Halovány gőzöm sincs, hogy mit mondott, de már mindegy. Itt vagyunk.-kiáltott fel Jackson.
Azzal kiszálltak a kocsiból és amerre csak néztek rajongók vettél körül őket akik fangirlhez méltó módon meg is rohamozták őket. A fiúk persze megálltak és fotózkodtak velük. Utána megindultak befelé egy színház féle épületbe.
-Na srácok, remélem jó a memóriátok, mert jó pár csajnak meg kell jegyeznünk a teloszámát.-mondta Jackson körbe nézve. A többiek egyetértően bólogattak.
-Fiúk, 5 perc múlva kezdünk
Menjetek a helyetekre.-mondta a szervező.Elfoglalták 7-en a helyüket és kezdetét vette a fan meeting.
-Come and Get It. GOT7 Annyeonghaseyo Kamsahamnida.-mondták egyszerre, majd elénekelték a "Just Right"című dalt.
Utána lehetett odamenni a kedvenchez és aláírást kérni és itt jött a legesleghülyébb ötlet a fiúknak. A játék neve pedig, hogy flörtőlj a rajongókkal. A lényege az volt, hogy minnél több lányt magadba bolondíts.
-Oh, de kedves vagy. Ezzel fogok mostantól aludni és minden hova magammal viszem.-mondta Yugyeom egy ajándékba kapott macit ölelgetve.
-Milyen aranyos vagy mikor elpirusz. Egyelek meg.-adta tovább Mark.
-Figyi tudom, hogy fura kérdés, de van pasid?-kérdezte Jackson egy barna hajú lánytól, aki már így is ájulás szélén volt.
-Szép neved van. Régen kiskoromban az egyik kedvenc plüssömet, ami egy kis kutya volt pont így neveztem el, hogy Milly.-mondta Junior ábrándozva vagyis inkább úgy téve, mert ez a kistörténet az igazság határát se súrolta, de ugye ezt a lány nem tudta.
-Hűha ezt mindet nekem csináltad? Kawaii. Köszönöm.-örült JB. és egy puszit nyomott a lány arcára.
És ez így ment majd nem egy órán keresztűl, amikor is arra nem gondoltak, hogy a fél lány seregnek ugyan azt mondták.
Az egyik lány szinte sírva ment le az emelkedőről, persze örömében sírt, egy másik lány odament hozzá, mert ő azt hitte, hogy baj van. Az örömében sírok lány elmesélte, hogy mi van.
-Jézusom és azt mondta, hogy, ha vége ennek megihatnánk valamit.-mondta teljesen átszelleműlve.
-Héj, nekem is ezt mondta.-válaszolta a másik.
-Az előbb hallottam véletlenűl a beszélgetéseteket és ne álmodozzatok, mert Jackson velem jön randizni.-mondta lekezelően, a kis picsa.
Ezt még páran meghallották és odagyűltek. Majd elkezdtek veszekedni, hogy ki-kinek mit mondott. Sajnos az első három lány már annyira belemerűltek a vitába, hogy a végére már egymás haját tépték.
-Ott meg mi történt?-kérdezte JB. csodálkozva majd elszörnyedve. A három lány már a földön verte egymást, mire két securitys vetett véget ennek, de már késő volt úgyan is a fiúk annyi hülyeséget ígértek meg, hogy egy egyszerű fan meetingből kész csata mező lett.
-Most, azonnal le a színpadról és meg se álljatok a kocsiig. Vége a találkozónak.-mondta az egyik fotós.
Pont jókor, mert pár lány megpróbált közelebb férkőzni a srácokhoz, mármint az asztalról kellett lecibálni őket.
A fiúk szinte futva futottak ki, majd gyorsan be huppantak az ülésre.
-Mégis mi a franc volt ez?-akadt ki Mark.
-Hogy Taylort idézzem " a tettünk következménye".-mondta BamBam.
-Kifog nyírni minket.-mondta Junior kitágúlt szemekkel.
Ezután csöndben ültek, még meg nem érkeztek a JYP-hez.
Ahogy bejöttek, már láttam, hogy történt valami.
-Mi van veletek? Úgy néztek, ki, mint akik egy háborúból tértek vissza.-mondtam végig nézve rajtuk.
-Fején találtad a szöget.-mondta Youngjae. Kérdő pillantást vetettem rájuk.
-Szerintem elsőnek ülj le.-mondta Mark. Majd elkezdtek mesélni.
Én a végén a papír ami kezemben volt az már úgy nézett ki, mint, ha a kutya szájából húzták volna ki. Éreztem, hogy a fejem vörös, a homlokomon pedig az erek kidudorosodtak, a szívem meg úgy vert, mint ha Michael Jordan pattogtatná. Egy szóval is kibaszott mérges voltam. Lecsaptam a füzetet az asztalra és felálltam, közbe gyilkos tekintettel néztem rájuk. A fiúk megszeppenve húzodtak hátrébb.
-Ti...Ti...Ilyen nincsen. Hogy a faszomba lehettek ilyen hülyék? Bassza meg nem igaz, hogy ennyire fejre ejtettek titeket! Reggelre az összes csatorna az összes újság tele lesz evvel, mert ti játszottatok egy jót, hogy bebizonyítsátok még jobban, hogy eszementek vagytok. JB nem igaz, hogy neked, legalább neked nem volt annyi eszed, hogy leállítsd ezeket. Mark basszus te vagy a csapat legidősebb tagja és még úgy viselkedsz, mint egy 12 éves. Sőt mind annyian úgy viselkedtek. Nem igaz, hogy ti sose tanultok semmiből.-fakadtam ki teljesen és közbe heves kézmozdulatokkal támasztottam alá, amit mondtam. Az isten bassza meg ennyire fafejek ők se lehetnek.
-Tudjátok, én befejeztem veletek.-mondtam. A fiúk szájtátva meredtek rám.-Pontosan. Ennyi volt.-mondtam és kiviharoztam az öltözőből.
ESTÁS LEYENDO
U Got Me • befejezett
Fanfic❝ - Tudod, ha jobban bele gondolok nem is olyan rossz itt. Csak mi ketten az ég alatt. Még romantikus is lehetne. - mondta vigyorogva. - Tudod ne gondolj bele jobban. - hökköltem hátra. ❞