Egy cukrászdában voltam BamBammel. Yugyeom szülinapi tortáját készűltünk megvenni.
-Szerintem a csokis jó lesz. Vagy az epres? Bár a vaníliás-puncsos se rossz.-tanakodtam.-BamBam segíts.-néztem rá kétségbeesve.
Yugyeom átlépte azt a bűvös 18-ast ezért szervezünk neki egy amolyan baráti bulit. Jacksonék ott maradtak a házban és díszítették, Yugyeom-nak pedig bekellett mennie a céghez és csak este fele jön haza, úgy, hogy akcióba lendűltünk
-Tay, szerintem valami különleges torta kéne. Mondjuk...-és elnézett a hátam mögötti sorra.-Ez. Na ez tökéletes.-csillant fel a szeme.
Megfordultam és BamBam nem hazudott maga a cukiság volt. A tészta alján kék színezékű krémmel hullámos minta volt, maga a tészta pedig piros mázzal volt bevonva. A tetején körbe kis habcsókok voltak, amelyeken apró eper darabok voltak. A közepén egy kiskutya ült egy "Boldog Születésnapot" táblát tartva. Mint, ha Yugyeomnak találtak volna ki.
-Mi lenne velem nélküled?-kérdeztem a költői kérdést, nem számítottam válaszra, de kaptam.
-Hát még vagy 2 órán keresztűl keresgéltél volna.-mondta mosolyogva. Vissza mosolyogtam, majd szóltam az eladónak, hogy ez lesz.
Miután épségben haza szállítottuk a tortát csodálkozva néztem körűl. Meg kell hagyni, a fiúk jó munkát végeztek.
A nappaliban a függyönyökről, kis lampionok lógtak le, azok adták a fényforrást csak. A falra egy "Boldog Születésnapot Yugyeom" felírat díszelgett és ami a legkülönlegesebb az az, hogy tisztaság volt. Istenem mióta itt vagyok sose láttam még ebben a házban a padlót. Szinte könny gyűlt szemembe. Talán még is csak van remény, hogy ezek egyszer felnőnek?
-Héj ennyire rossz lett?-nézett rám íjjedten Youngjae.
Mosolyogva néztem vissza rá.-Szerintem ez lesz Yugyeom élete legjobb szülinapi partyja. Fiúk büszke vagyok rátok.-mondtam szememet törőlve. Azt a kósza könny cseppet neki!
-Taylor tudod, néha az agyunkra mész. Sőt, de nélküled nem lennénk itt. Szeretünk téged.-mondta Jackson mosolyogva.
-Oh én is titetek. Annak ellenére, hogy mindig nekem kell helyre hoznom a hibáitokat, güriznem kell egesznap miattatok, szinte csak leszidást kapok.-gondoltam végig. A fiúk meghökkenve néztek rám. Elnevettem magam.-Menjünk készülődni. Yugyeom nem soká jön.-mondtam.
Előszedtük a piát, mert azért buli pia nélkűl olyan, mint Párizs Eiffel torony nélkűl. Már mindenki megszokta.
Épp a konyhában rakosgadtam a sütiket a tányérra, mikor BamBam jött oda mellém.
-A srácok tényleg kitettek magukért. Őszintén szólva, azt hittem, hogy arra fogok haza jönni, hogy a ház romokba hever, de kellemeset csalódtam.-mondta mosolyogva
-Őő..Nekem is ez volt az eszembe.-mondtam felhúzott szemőldökkel.
-Huha már egy rugóra jár az agyunk is. Hm, kiváncsi vagyok, hogy misülhet ki még ebből.-jött közelebb hozzám BamBam. Mire akar ez kilyukadni? Ezt már nem tudtam megkérdezni, mert Junior rontott be a konyhába.
-Mindjárt itt van Yugyeom.-mondta, majd végig nézve rajtunk hozzátette:-Valamit megzavartam?-kérdezte mosolyogva.
-Nem. Már megyünk is.-mondtam és megindultam.
Éreztem, Junior tekintetét magamon. A francba. Nem történt semmi a konyhában. Vagyis inkább nem történt meg. BamBam nagyon közel volt hozzám és az arcunk csak pár centire volt egymástól és.. Bazdmeg hagyd abba szóltam gondolatban magamra. Nem, nem akart megcsókolni és én sem akarom őt. Biztos?
És Yugyeom belépedt.
-Boldog szülinapot.-kiáltottuk egyszerre.
Meglepve majd elérzékenyűlve jött be. Mi pedig oda mentünk és egy csoportos ölelés kíséretében letámadtuk.
-Jézusom srácok. Egyszerűen..Köszönöm szépen. Imádlak titeket.-mondta. És innét kezdődött csak a buli.
-Na akkor mivel most már mindenki nagykorú, ezért egy Jinro Sojuval kezdünk.-mondta Jackson majd egy kispukkanás és már öntötte is szét fele.
Mindenki ott volt aki számított. A srácaim, én, 2PM-es fiúk, Hyuna, Heo GaYoon, Nam JiHyun, Kwon SoHyun, Jeon JiJoon, vagyis a 4minutes lányok, a Twice, az újdonsült banda a Day6, és még egy jó páran.
Elindult a fiúk sikeres dala a "If You Do" és mindenki elkezdett táncolni.
Az italok, rekord idő alatt fogytak. Haha még jó, hogy van tartalék.
Épp Juniorral és Youngjaeval "táncoltunk", már amennyire 6 feles után lehet, amikor Bambam és Jackson, majd Mark és Yugyeom csaklatozott hozzánk. Együtt roptuk a "Tic Tic Toc" számra.
-"Let Me See You Want Me Baby. Let Me Se You Do"-énekeltük egyszerre Markkal egymásnak dőlve. Most mondja azt valaki, hogy ebben a számban Marknak nem szexi a hangja! Kidőltem.
-Azt, hiszem elmegyek inni valót keresni.-löktem ode a fiúknak és már húztam is. Nem vetten észre, hogy BamBam jön utánam.
Arcomat megmostam hideg vízzel a konyhában. Majd megfordultam és BamBammel találtam szembe magam.
-Csak nem meleged van?-kérdezte nevetve. Egy piros rövidnadrágban, egy szürke "Be My Boyfriend" felíratú aklétában voltam ami szélén hosszított lyuk van. Vagyis a kék melltartóm pontosan kilátszott. Egy fekete Converse tornacipő volt rajtam és igen melegem volt. Egy a helyzet miatt, hogy BamBam már megint vészesen közel állt hozzám. Kettő azért, mert tényleg meleg volt.
-Azt hiszem ja.-mondtam egyszerűen. Nevetett, majd felcsendűlt a "U Got Me" dal
Megfogta a kezem és kihúzott táncolni.Be voltunk rendesen baszva, mármint józanul sose csináltam volna olyat.
Magához húzott a kezemet a nyakába rakta az övét pedig a derekamra. Elkezdtünk táncolni. Először csak simán jobbra-balra lépek volt utána, ahogy mentünk bele fele már oldodtunk felfele.
"Just Trust Me Now. I'll Show You How."-énekelte. Kibaszott szexi volt, ahogy ki mondta. Épp ezen gondolkoztam, mikor hirtelen megcsókoltolt, és még szép, hogy visszacsókoltam. Édes, puha ajkai vannak, majd a keze lecsúszott a fenekemre.
YOU ARE READING
U Got Me • befejezett
Fanfiction❝ - Tudod, ha jobban bele gondolok nem is olyan rossz itt. Csak mi ketten az ég alatt. Még romantikus is lehetne. - mondta vigyorogva. - Tudod ne gondolj bele jobban. - hökköltem hátra. ❞