Eltoltam magamtól.
-Levegőre van szükségem.-mondtam és elszaladtam.
Na azt az elszaladásos dolgot úgy kell érteni, hogy árkon-bokron, mindenen.Friss levegő felüdülés volt, mikor leértem a lépcsőn. Neki vetettem a hátam a falnak és megtámaszkodtam a térdemen.
-Mi a jó francot csinálok?-kérdeztem hangosan magamtól.
Csókolóztam BamBammel, a GOT7 egyik tagjával, egy kpopidollal, a lányok egyik kedvencével. A főnök kifog nyírni, ha megtudja. Kínosan felnevettem. Gratulálok Taylor Lee Kim ezt jó elszúrtad.Ott hagytam a bulit és haza vettem az irányt. De kanyargós lett hirtelen a járda. Egy örökké valóságig tartó séta után végre megtaláltam a házam. Elővettem a kulcsom és kinyitottam volna az ajtót. Na itt volt egy kis bökkenő. Hol a faszomba van az a kibaszott kulcslyuk? Ne már, reggel még itt volt.
15 perc szerencsétlenkedés után végre beléptem a házba. Lerugtam a cipőm és úgy ahogy voltam kidűltem a kanapén. A szobám abban a pillanatban túl messzinek bizonyúlt, hogy eltaláljak oda.
Reggel, mint akit fejbe kólintottak úgy keltem fel. Az első lépésem a fürdőszobába vezetett. Egésznap a wc kagylót ölelgettem. Soha többet nem iszok.
Tegnap este óta BamBam 10-szer, ha nem többszőr azóta, hivogatott. Persze én nem vettem fel. Sőt a telom beraktam a sűllyesztőbe. Nem akartam vele beszélni, se találkozni, se semmi.
-Bezzeg tegnap meg simán vissza csókoltál neki, most meg futsz előle.-szidtam magam hangosan.
Mikor apám beajánlott a JYP-nél első kikötés az az volt, hogy az ott dolgozó idolokkal tilos randiznom, lefeküdnöm, smárolnom és minden ehhez köthető egyebeket csinálni. Első gondolatom az az volt, hogy nem vagyok kurva basszus.
2 éven át nem volt semmi gond. Most pedig..Elkellett szúrnom,mi? Gondoltam.-Bevonulok apácának.-töprengtem hangosan. Azt csak nem lehet elszúrni!
-Kiváncsi leszek, hogy ezt hogyan, oldod meg.-mondtam. Erre a válasz nagyon egyszerű. Sehogy.
STAI LEGGENDO
U Got Me • befejezett
Fanfiction❝ - Tudod, ha jobban bele gondolok nem is olyan rossz itt. Csak mi ketten az ég alatt. Még romantikus is lehetne. - mondta vigyorogva. - Tudod ne gondolj bele jobban. - hökköltem hátra. ❞