Egy értelmetlen veszekedés után feladtam a hadjáratot, hogy a majom vissza kerüljön oda ahonnan hozták. Így hát bizony lett egy új tagunk. Akinek a neve még folyamatban van.
-Legyen Jackson.-mondta Jackson. Egy kicsit se egoista.
-Ne már. Ennyi erővel már Marknak is nevezhetjük.-javasolta Mark.
-Szerintem legyen ChinLee.-mondta JB. Felnéztem.
-Ez nem is olyan rossz. Ez olyan majmos.-gondolkoztam. A fiúk furán néztek rám.-Most meg mi van?-kérdeztem.
-Tay, azt hiszem kezdünk téged megrontani.-mondta komolyan Junior.
-Lehetsges.-sóhajtottam.-De a ChinLee az tényleg szép név. Szóval én arra szavazok.-mondtam.
Eldőlt a majom neve hivatalosan is ChinLee lett. Youngjae mintha Dr.Dolittle lenne, a kis állat tudtára adta. Persze a majom nem értette belőle semmit és csak pislogva meredt a kölyökre. Fejemet ráztam és épp indulni készültem, amikor BamBam megállított.
-Hum, kösz, hogy maradhat.-mondta.
-Nincs mit.-válaszoltam. Egy kínos csönd következett, amit Mark tört meg.
-Héj srácok haza megyünk filmezni. Tay velünk tartasz?-kérdezte mosolyogva.
-Nem hinném, hogy..-kezdtem, de BamBam közbe szólt.
-Egy filmbe nem halsz bele velünk.-mondta mosolyogva. Ember nem értem a hangulat változásaidat.
-Oh, hát oké.-egyeztem bele.
-Srácok Tay is jön.-kiabálta Mark boldogan. A többiek egy "Éjen" kiáltásban törtek ki. Lopva BamBamre pillantottam, de ő is csak mosolygott. Mamám, pasik ki érti ezeket?
Összeszedtük magunkat és elindultunk. Persze már 9-en, úgyan is a kis csámpásunkat se hagyhattuk ott. Kellemes volt kint a levegő, de ezt nem élvezhettük sokáig, mert benyomtak minket a kocsiba. Én beültem Yugyeom mellé. A többiek meg, ahogy éppen jónak látták úgy helyezkedtek el.
-Na már csak egy fontos kérdés maradt.-kezdte Jackson. Felé fordultunk és vártuk, hogy folytassa.-Hogy mit is nézzünk?-kérdezte. Ennél mindenki gondolkodóba esett.
-Hát nem vagyok a romantikus filmek híve.-mondta Mark. Evvel mindenki egyet értett, hogy ilyet nem nézünk. Támadt egy ötletem.
-Nézzünk horror filmet.-mondtam. Pislogtak egyet kettőt, de bele mentek.
-És mit nézzünk?-kérdezte Yugyeom.
-Hm, gondolkodom.-feleltem. Majd hozzájuk fordultam.-Mit nézzünk?-kérdeztem. Erre elkezdtek nevetni.
-Na jó akkor nézzünk a Garfieldot.-mondta Junior. Értetlenül néztünk rá.
-Az nem horror film.-mondtam.
-Ja, de cuki.-mondta feldobódva.
-Akkor nézzük a Garfieldot.-mondtam nevetve.
Belépve a házba előtört az emlék a buliról. Gyorsan kivertem a fejemből és segítettem a fiúknak. Jackson elhúzta a függönyt, még mielőtt valamelyikünk felkapcsolhatta volna a villanyt. Így szegény Youngjae behasalt a kanapéra, utána hallottunk egy nagy huppanást. Leesett az ágyról. Jackson visszahúzta a függőnyt, JB pedig gyorsan fel kapcsolta a villanyt.
-Jól vagyok. Jól vagyok.-mondta Youngjae és már fel is pattant. Örömmel konstantáltuk, hogy mindenki életbe van.
-Elkészítem a pattogatott kukoricát.-mondtam és kimentem a konyhába.
Elővettem a zacskót a szekrényből és beraktam a mikróba.
-Kell segítség?-kérdezte egy hang. BamBam volt.
-Vedd elő a nachost és rakd tányérba. Én addig elő kerítem a kolát.-adtam ki.
-Amerikai mozi?-kérdezte mosolyogva.
-Fő a változatosság.-mondtam én is mosolyogva.
Ezután nem szólaltunk meg, végeztük a dolgunkat.
-Végre kész van.-mondtam, mert már azt, hittem, hogy elromlott a ketyere. Eléggé fura hangokat adott ki.
-Ez is.-mondta.
-Oké, akkor vigyük ki.-feleltem.
-Tay várj.-kezdte. Tudtam, hogy mit akar mondani, ezért megelőztem.
-Héj, ne. Tudom a délelőtti beszélgetés. Semmi baj. Megértem, hogy dühős voltál.-mondtam.-Nem felejthetnénk el? És mondjuk élvezhetnénk a filmet nyugodtan?-kérdeztem elmosolyodva.
-De. Menjünk.-mondta ő is mosolyogva. Remek. Ügy megoldva.
A fiúk már befoglalták a kanapét, mikor kiértnünk. Kitettük az asztalra az ételt és befurakodtunk közéjük.
-Fiúk húzzatok arrébb.-kértem. Így bekerültünk a szélére. Én Junior és BamBam közé.
Így keztük elnézni a filmet.
Épp annál a résznél tartottunk, mikor Garfield egy kuka tetejével gördeszkázik a házban és kirepül az ablakon egy lasagna kamionba. Ezen jót nevettünk. Hirtelen végig néztem magunkon. Se veszekedés, se kiabálás csak móka és kacagás, ahogy mondják. Két év alatt sose volt ilyen. Mindig volt valami ami miatt összekaptunk csúnyán és volt, hogy egy-két hétig nem is láttuk egymást. Nem voltak közös programjaink. Inkább a lehető legtávolabb voltunk egymástól, de most itt ülünk 8-an plusz ChinLee aki Youngjaen csimpaszkodott és ahogy láttam ő is élvezi a filmet, mint ahogy mi. Mi változott vajon most? Ránéztem BamBamre. Nevetett a filmen, majd felém fordult elmosolyodtam és visszafordultam a tévé felé, néztem tovább. Voltak gondjaink, de bevallva ezt a csapatot semmi pénzért nem cserélném le.-Mintha téged látnálak deszkázni.-mondtam nevetve Marknak.
-Ellentétben a macskával, én még sose zuhantam egy lasagna hegyre.-mondta röhögve.
-De egy dobozos kola piramisra már igen.-mondta Yugyeom.
-Ki is tiltottak minket abból a boltból.-emlékezett vissza Jackson röhögve.
Nevetve dültünk el az emlékektől.
-És arra emlékeztem, mikor Yugyeom sampon helyett piros hajfestékkel mosta meg a haját és az arcára ráragadt? Mintha Pókember jelent volna meg előttem.-röhögött Junior.
-Sose heverem ki. A hajam az nem volt gond, de az aromról egy hétig sikáltam a festéket.-mondta megrázva az emléktől.
Levegőt is alig kaptunk már. Pontosan emlékeztünk rá. A fotós azt se tudta, hogy mit csináljon így ráadott egy hülye maszkot, amiből az lett, hogy a fotózáson végig ezen röhögtünk és a fotós is kezdte beismerni, hogy ez így tényleg rossz ötlet volt Piroskának beöltöztetni.
-Piroska.-mondta ki kacagva Jackson. Yugyeom megdobta egy párnával. Amiből egy hatalmas párna csata lett. A kanapén ugrálva, a házban rohangálva, a függőny mögé bújva, ChinLee makogását hallgatva, aki örült ennek a kisjátéknak, mert velünk ugrált és futkározott. Visítva és röhögve kiéltük a mai napot.
Utána fáradtan huppantunk vissza.-Szusszanjunk egyet.-mondta Youngjae levegőért kapkodva. Egyet értettünk. Visszakapcsolta Mark a filmet és néztük tovább.
Teljesen elfelejtkeztem róla, és oda hajtottam a fejem BamBam vállára. Ő elmosolyodott, majd átkarolt, magához húzott és így folytattuk tovább. Mikor vége lett a filmnek addigra már mindenki kidőlt. Én BamBamhez bújtam és úgy öleltem át, aki erre csak szorosabban fogott magához. Majd éreztem egy kispuszit a homlokomon. Mosolyogva aludtam el.
KAMU SEDANG MEMBACA
U Got Me • befejezett
Fiksi Penggemar❝ - Tudod, ha jobban bele gondolok nem is olyan rossz itt. Csak mi ketten az ég alatt. Még romantikus is lehetne. - mondta vigyorogva. - Tudod ne gondolj bele jobban. - hökköltem hátra. ❞