Befejező rész

1.3K 126 18
                                    

Reggel BamBam mellett ébredtem. Ó, szóval egymás mellett aludtunk. Vagyis hamarabb én aludtam el, akkor BamBam behempergett mellém. A kis sunyi. Felé fordúltam. Édesen aludt, de megérinteném az arcát. Mire kigondoltam ezt, addig kétszer gondolatban fejbe vertem magam, hogy ekkora liba, hogy lehetek? Inkább felkeltem, halkan ne, hogy felébresszem az alvó oroszlánt és kimentem a nappaliba.

JB és Mark már fent volt. A többiek bizonyára aludtak. Már a fél ház felvolt díszítve és lágy karácsonyi zene szólt a magnóból. Oda léptem a karácsonyfához és csak álltam ott ámúlva. Egyrészt, mert nagy volt és fel nem foghatom, hogy hogy hozták ezt be ide. Másrészt viszont gyönyörű. A hagyományokhoz megfelelően zöld színű volt, díszek lógtak rajta gömbök, angyalkák és..és. Itt megakadtam. Zokni??? Értetlenűl meredtem rá.

-JB mit keress a zoknitok a fán?-kérdeztem.

-Zokni?- ő ugyan olyan értetlenűl meredt rá.-Tegnap este Jackson és Junior díszítette a fát.

-Akkor már értem.-röhögtem el magam.

Normális karácsony a GOT7-nel? Hogy is gondolhattam én ilyet? Átléptem a konyhába, ahol eluralkodott a rendetlenség. Mosatlan edények hegyin hátán. Így neki álltam és elkezdtem elmosni őket.

Mire végeztem már mindenki fent volt és tette a dolgát. Vagyis majdnem mindenki.

-Neked külön kérvényt kell benyújtni, hogy megmozdúlj?-kérdeztem Jacksont. 
Elterűlt a kanapén és csak a tévét bámúlta.

-Tegnap letudtam a dolgom.-mosolygott rám angyalian.

-Aham és kihalna az emberiség, ha segítenél ugye?-kérdeztem gúnyosan.

-Áh, ne is mond.-íjjedt meg. Nem vette lapot. 
Inkább odementem JB-nek segíteni.

-Várj jövök.-mondtam és siettem, ne, hogy leborúljon a létráról. Instabíl volt, az egyik oldalt megtámasztottam. Próbálta a csillára rárakni azt a csilingelő kis játékszerűséget.

-Khm..Biztos, hogy jó ötlet azt fel rakni oda?-nem voltam benne biztos, hogy nem fog roncsolódni holnapig.

-Áh, nyugi. Magasan van. Nem érnek fel eddig.-nevetett, majd leszállt.-Azt hiszem végeztünk is díszítéssel.

-Remek. Akkor süssünk!-újjongtam, mint egy öt éves.

A pálya az volt, hogy JB és Youngjae segített nekem tésztát gyúrni a karácsonyi tortához. Jackson, igen erre már feltápászkodott, ő akarta begyújtani, majd a sütőt. A fiúk és én íjjedten néztünk rá. Elég, ha az égők égnek, nem kell hogy még a ház is égjen.-gondoltam. Ezt az ötletet el is vetettük és inkább Yugyeomra bíztuk. Utána Marké és BamBamé volt a konyha rendbe rakása utánunk. Ezt mi hárman ki is használtuk. Juniorra és Jacksonra pedig a megterítés jutott. Gondolván ezt csak nem szúrhatják?

Miután kiosztottuk a feladatot én, JB és Youngjae neki álltunk a tésztának. Nem volt zökkenő mentes. Első bonyodalom: JB szerint kevés lenne egy adag ennek a csapatnak. Ezt mi is beláttuk. Második bonyodalom: két adagra már nem volt hozzávalónk. Harmadik bonyodalom: ünnep van és a boltok zárva voltak. Megpróbálkoztunk egy kevésbé nehéz Brownieval.

Begyúrtam a tisztát addig Youngjae és JB pedig a tortát csinálta. Egy kis liszt repűlt a képembe. Megkerestem a tekintetemmel azt a hülyét. Meg is lett hamar. BamBam vigyorogva állt biztos távolságban tőlem.

-Cuki.-kacsintott.

-Még egy ilyen..-kezdtem volna, de Jackson megelőzött.

-Hééj, kaja csata!-ordította el magát.

Az egész konyha a feje tetejére állt. Én JB-vel próbáltam menteni a menthetőt.

-Fiúk ne már. Álljatok le.-kezdtem szépen, de ez nem hatott.-Basszátok meg valahol éheznek!-mentem át őrjöngő állatba. 
Mint, akik süketek folytatták tovább.

-Leader lévén szóljál rájuk.-mondtam mérgesen JB-nek.

-Srácok a fene vigyen el titeket! Ajándék alkalmából kidoblak az utcára mindannyiótokat.-mondta túlüvőltve a zajt.

Ez hatott. Mindenki abba hagyta amit csinált és visszakecmergett folytatni a dolgát.

A tésztával viszonylag hamar készen lettünk és már mehetett is a sütőbe. A fiúk kidőltek a kanapén én pedig kinyitottam egy kicsit az ablakokat. Igen hideg van, de kell a friss levegő. Valaki átölelt hátúlról és a vállamra helyezte az állát. Egyből tudtam, hogy ki az.

-Bátor lettél mióta nem vagyok a főnököd.-kuncogtam és megfordultam. BamBam csillogó szemeivel, a kis gödröcskékkel mikor mosolyog és az a cuki kis tekintettel találkoztam.

-Nem kell félnem, hogy melyik pillanatban ordítod le a hajam.-röhögött.

-Haha. De, khm köszönök mindent. Azt hiszem az adósod vagyok.-kínosan mosolyogtam.

-Hm, igazad van.-nézett bele sokat sejtetően a szemembe.-Akkor itt az ideje, hogy törlessz.-mondta és lassan közelebb hajólt és megcsókólt.

Nem tóltam el, mint a múltkor, ha nem átadtam magam. Átkaróltam a nyakát és visszacsókóltam. Nem engedtem volna el soha, de megszólalt a riasztó. A füstriasztó. A egy másodperc töredéke alatt rebbentünk szét. A konyhából füst gomolygott ki. Mindenki szaladt befele. Hát a végére nem Jackson égette fel majdnem a házat, ha nem mi.

A brownienak lőttek, de azt hiszem nem sajnáltuk, mert szegény nem nézett ki valami jól. A helyzetet konstantálva visszamentünk a kanapéhoz és leültünk karácsonyi filmet nézni. Az elengedhetetlen Reszkessetek Betörőket. Jókat derűltünk rajta. Végűl ott helyben keztünk elszenderűlni. Azt hiszem ez volt életem legjobb karácsonya és nem, nem bántam, hogy kirúgtak. Kaptam egy újcsaládot egy édi pasit egy lakótárs majmot. Igen ő is megmaradt a fiúkat nem érdekelte Mr.Young és kicsempészték, most már ő is velünk van. Odabújtam BamBamhez majd ezt suttogtam:

-Szeretlek.-és adtam egy lehellet csókot a szájára.

-Szeretlek.-suttogta.

-Vége-

Halihó, vagy jó reggelt!☺
Köszönöm aki olvasta a történetem. A votolásoknak és a kommenteknek pedig nagyon hálás vagyok☺ Remélem vannak akiknek teszett a sztori. További szép napot!☺❤

U Got Me • befejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora