Yazardan*****
Defne artık korkudan ağlamaya başlamıştı.Ömer de ilk kez bu kadar korkmuştu kan lekesi,kafası kesilmiş bebek ve kıyafetleri de gitmişti en azından evde değillerdi.
Ö:Defnem gel eve gidip sana eşya alalım diğer eve gidelim tamam mı sevgilim bak sakin ol bişi olmıyıcak.
D:T-tamam s-sevgiliiim
Çağrılara tekrar giderler.Hizmetçi kapıyı açtığında Defne koşarak babasının yanına gitti ve sarıldı.Defne babasını uyandırmadan odasına gitti ve eşyalarını topladı.Tam kapıdan çıkıcaklardı Çağrı durdurdu.
Ç:Ne oldu çocuklar ,bir sorun mu var?
Ö:Evle ilgili bişey oldu daha sonra anlatalım şimdi başka bi eve gidicez.
Ç:Eee burda kalın çocuklar.
D:Yok babacım başka bir eve gidelim.
Defneden****
Eğer biri bize zarar vermek istiyorsa babamdan uzak dursun biz başka bir eve gidelim bu daha iyi olucak.
Ç:Tamam kızım siz nasıl isterseniz.
---arabada---
D:Ömer bişey olmıyıcak dimi çok korkuyorum.
Ö:Yok bişey sevgilim yarın gideriz polise herşeyi anlatırız tamam mı ?
D:Tamam aşkım.
---ev---
D:Ömer burası çook güzel.
Ö:Burayı yeni aldım sevgilim kimse bilmiyor.Sadece sen ve ben
D:Hadi yatalım çok uykum geldi.
Ö:Peki sevgilim hadi gel bakalım.
D:Aşkım burasıda çok güzelmiş.
Ö:Öyle mi (çarpık çarpık güler)
D:Ya sevgilim şöyle gülme
Ö:NAsıl (Yine aynı gülüş)
D:Böyle
Ö:Peki sevgilim hadi giyin de yatalım artık ?
D:Arkanı dönermisin
Ö:Yooo
D:Peki sen istedin
Ö:Oooo defne hanım bu ne cesurluk.
Yazardan****
Defne tam üstünü çıkarırken kapı çalınır.Hani burayı kimse bilmiyordu.hani sadece onların ikisiydi.Kapı çalındıktan sonra ikisinin de telefonu çaldı.Ömeri arayan Sinan Defneyi ise bir numara arıyordu.Konuşmaya başlarlar.
Sinan ve Ömerin konuşması;
S:Kardeşim nerdesin evine geldim heryer kan kıyafetleriniz çok kötü durumda bi sorun mu var.
Ö:Bilmiyorum kardeşim bizde defneyle kaçtık yeni bi ev almıştım ona geldik.
S:NAsıl ya kim yapar bunu.
Ö:Bilmiyorum sinan.Neyse görüşürüz kardeşim kendinize çok dikkat edin bişeyede dokunma yarın polisi arıyıcaz.
S:Tamam abi sonra görüşürüz.Defne numarayı tanımadığı için Ömerin konuşmasını bekliyordu .Onun konuşması bitince birlikte açtılar.
X:Şuan da bulunduğunuz evden hemen çıkın.
Ö:Kimsin lan sen ne istiyorsun bizden.
X:Ooo Ömer bey Ben Defne hanımı aramıştım.
D:Ö-ömer bişey yap.
X:Aaa defne niye korkuyorsun.
Ö:Rahat bırak bizi kimsen çık ortaya.Kapı tekrar çalınır.
X:Eee aç bakalım Kimmişim
D:Ö-ömer b-bırakma b-beni b-bende g-elicem
X:Aaa Defne bak hala korkuyorsun.Telefon kapanır .Ömer ve Defne Kapıyı açmaya gider bir fener ve yine kafası kopuk oyuncak bebek ve kan lekesi vardı.Defne yine korkudan ağlamaya başladı.Tekrar hemen arabaya bindiler ve herkesi aradılar ve Başka büyük bir eve gittiler kimseye bişey olmasın diye herkes aynı evde kalıcaktı.
Defne Nihanı,babasını ve abisini aradı Ömer ise sinanları ve babasını aradı.Bu seferde büyük bir eve geldiler.(bu evin fotosunu atmaya gerek duymadım)
Yine kimse konuşmadan herkes salonda otururken uyuya kalmışlardı.
**
**
**
Bölüm nasıldı çok korkunç olmadı ama eğer gece okursanız birazcık olabilir.İnşallah sevmişsinizdir.Yeni bölüm akşama gelebilir.Yeni bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yoruma yazabilirsiniz vote atmayıda unutmayın.
İnstagram hesabı
wattpad_hikayelerimmm
üç''m'' ile
Takip etmeyi unutmuyoruzzzzzzzzzzzz.
(Tam 400 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Çocukları (DefÖm) +18
Romance+18 sahneler içericektir. 2 Mafya çocuğu birbirleriyle zorla evlendirilicekler. .Acaba büyük bir aşka dönüşebilecek mi ?