Yazardan***
Aradan 3 ay geçmiştir Defne ve Ömer çok iyi arkadaş olmuşlardır hatta mafya bile olmuş olabilirler sataşanları dövüyorlar . Ömer kızları zorla skiyo (Burayı yazarken gülme krizine girdim) .Kendilerine ait depoları falan da var .Babalarımız bizimle gurur duyuyo bizde onlar gibi mafya olduk diye :D.Ömer defneyi arar.
Ö:Şhh kız naber.
D:İyi sen .
Ö:İyi Akşam ...... bardayız gelip aliim mi seni hıh?
D:yine mi birini sikicen .
Ö:Hıhı beni ne kadarda iyi tanıyon .
Akşam olur Ömer defneyi alır ve bara giderler.Ömer ve defne aslında birbirlerine aşıktır ama kanka gibi davranıyorlardır.
Ö:Geldik.
D:Pekii.Kim bugünkü şanslı kız?
Ö:Şanslı ?
D:Iıı şey yani zevk zevk .
Ö:Bilemiyorum kim acaba ? (ACABAAA)
Bara girerler ve defne bir sürü şey içer viski,şarap,shut ve sarhoş olur.
Ö:Defne iyi misin
D:Hıhı niye ne oldu ki kötümüyüm sen şimdi bana kötümü dedin öyle olsun Ömer İplikçi.
ÖMer hemen çağrı amcasını arar ve şöyle der.
Ö:Alo Çağrı amca ..........Defne bugün burda arkadaşlar falan geldi takılıcaz merak etme ..........iyi hadi iyi geceler sana.
D:Lala la beni yakalayamazsın.
Ö:Gel şuraya
Ömer defneyi yakalayıp arabaya yatırır ve kendi evine götürür .Defne arkada mışıl mışıl uyuyordur.
Hatırlatma:Ömerin evcağızı sdfghj
Bundan sonrası +18 minikler lütfen çıkış yapsın
Ömer defneyi kucaklar ve eve sokar hemen yatak odasına götürür ve yatırır defne ömeri kendine çeker ve doya doya öpüşmeye başlarlar.Defne Ömerin gömleğini çıkarmaya çalışır ama çıkaramaz hemen yırtar Ömer ise boş durmayıp defnenin kıyafetlerini çıkarır.
Ö:Defne emin misin yani bende istiyorum ama ya acırsa.
D:Ömer boşver ben seni çok seviyorum.
Ö:Ne !
D:Duydun işte ömer iplikçi seviyorum seni.Ama çabuk gir çok şey oldum şey.
Ö:Ney (çarpık çarpık güler).
D:Ya Ömer utandırmasana .Ama ben şey ıı şey.
Ö:Bakire misin ?
D:Hıhı :(
Ö:tamam canım korkma bak acırsa söyle tamam mı kıyamam sana .
D:Doğum kontrol hapı?
Ö:Çocuk istemiyon mu :D
D:Ben isterim ama sen hayatını mahfederim sonra ya yüzüme bakmazsan.
Ö:Olurmu öyle şey .Hazır mısın ?
D:ayh evet .. ayhh hayır bilmiyorum.
Ömer defnenin hızlıca içine girer çok bağırmasın diye öpüyordur.Hızlı hızlı gel git yapıyordur.defnenin tırnakları uzun olduğu için ömerin sırtnı çizmiştir(Eee acıyo ne yapsın)
Ö:Bende seni seviyorum.
D:Nee ?
Ö:diyorum ki seni seviyorum.
Defne ömerin dudağına yapışır ve birlikte duşa girerler defne hala utanıyordur.
Ö:Defne?
D:Hıh?
Ö:Gel
D:Ne hııı tamam
Ömer defneyi yikar.Ömer defnenin kasıklarının ağrıdığını anlar ve kucağına alır yatak örtüsünü değiştirip yatarlar.İlk uyanan Ömer olur ve Defnesini İzler .Defne de kıpırdanmaya başlar ve bacakları falan çok ağrıyodur.
D:ahhh
Ö:Ne oldu ?
D:bacaklarım.
Ö:Hııı peki başın ?
D:ehh bi dakka biz dün şe....
Ömer çarpık çarpık güler
Ö:Neler neler dedin öyle sen ne kadar tatlıydın.
D:ne dedim ne yaptın ne oldu yha Ömer .(suyundan bi yudum alır alırken)
Ö:Aaaa SEVGİLİM hatırlamıyor musun.?
Ağzındaki suyu püskürtür.Ömer kahkalar atmaya başlamıştır .
Ö:Bu arada Elbisen biraz kan oldu gömlek veriyimmi o sırada yikarsın kururken falan giyersin gömleği.
D:Iııı ok.Ben dün ne dedim -,-
Ö:Bende seni seviyorum sevgilim.
Defne herşeyi hatırar yüzü kıpkırmızı olmuştur.Ve o sırada kapı çalar Defne gömleği giyer ve aşağı iner ömer bi ıslık patlatır. Ve birlikte kapıya giderler açtıklarında karşılarında hamile bir kadın görürler.
X:Aşkımmmm bizim canımız elma çekti.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Bu kadın kim mk.niye hep kötü bişi oluyor. Neyse vuslat kötüydü ilerleyen zamanda daha ateşli şeyler için takipte kalın eğer beğendiyseniz vote atmayı unutmayın yb en kısa zamanda gelicekk seviliyorsunuz kuzularım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Çocukları (DefÖm) +18
Romance+18 sahneler içericektir. 2 Mafya çocuğu birbirleriyle zorla evlendirilicekler. .Acaba büyük bir aşka dönüşebilecek mi ?