Yazardan***
Sabah Defne bulantılarla kalktı.Ömer ve Ateşi uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalktı, lavaboya doğru yol aldı.Yüzünü soğuk suyla yikadıktan sonra midesi bulanmaya devam etti ve tuvalete kustu.Ömer bunu duymuş olucak ki hemen kalktı ve lavaboya gitti.Kapı kapalı olduğu için Ömer içeri girmemişti bi süre sonra Defnenin kusma sesleri kesilince Ömer korkmaya başlamıştı kapıyı açtığında Defne yerde baygın bi şekilde yatıyordu.Ömer koşarak Defnenin yanına gitti ve kucağına alarak salona indirdi.
Ö:Defnee... Defnemm...
D:Ö-Ömer n-ne o-oldu b-bana
Ö:Bayıldın sevgilim.Bebeğimiz yordu seni galiba
D:Galiba sevglim :))
A:Anneeee...........Babaaa...........Nerdesinizzzz
Ö:Aşağıdayız babacımmm.
*Ateş aşağı iner*
A:Ben geldim
D:Günaydın annecim
A:Günaydın annemmmm şanada günaydın babacımm
Ö:Günaydın babacım
D:AŞkıım bize tost yaparmısınn
A:Evet evett tosttt.
D:Sonra da kızımızı görmeye gidelim.
Ö:İyi peki siz gidin hazırlanın aşağı indiğinizde tostlarınız hazır olurr.
Tostlarını yemişlerdi Ömer ise hazırlanıp ateş ve defnenin yanına inmişti.Ailemiz montlarını giyip arabaya geçmiştii.
A:Annecim müzik açar mısınnn ??
D:Tamam annecim
#Hastane#
Efe:Hoşgeldiniz Defne hanım,Ömer bey buyrun hemen bakalım isterseniz bebeğinize.
A:Olley kaydeşimi göyücezzz..
Ö:Evet babacım
Defne uzanır ve Ömerin elini tutar çok geçmeden aletin üzerine jeli döker ardından Defnenin karnında gezdirmeye başlar.Defne her zaman olduğu gibi irkilmişti.
Efe:Eveeeet bebek çok sağlıklı büyüyo.Kalp atışlarını duymak ister msisniz?
D:Hıhı
Doktor Efe cihazın sesini açtığında bebeğin kalp atışını duymuştu ailemiz ,Defne hamilelikten duygulanmış ağlıyoordu Ömer de sese odaklanmış dinliyordu Ateş ise hiçbişeyden anlamamış mal mal ortalığa bakınıyordu.Efe bi iki dk daha dinlettikten sonra kapattı ve yerine geçti.Defne de toparlanıp doktor masasının önünde bulunan sandalyeye oturdu.
Efe:Bebek ga-------
A:Efe abi beyy
Efe:Efendim
A:KArdeşim iyi di mii?
Efe:Bnede onu söylüyordum.Ateşcim sen bi dışarıya çıkarmısın hmeşire ablalar meyve suyu alsın sana ben annen ve babanla konuşunca gelirler yanına tamam mı ?
Ateş annesi ve babasına onlardan onay alırcasına baktı.Defne ve Ömer Onay verircesine göz kırptı.Ateş odadan çıkınca doktor Efe konuşmaya başladı.
Efe:Bebek gayet sğlıklı Defne hanım bu süreçten sonra daha fazla aşericeksiniz ama fazla yememeye dikkat edin yoksa hem bebek için hem sizin için zararlı.....
Efenin anlattıklarını Ömer Defneden daha iyi dinliyordu.
1 Saat sonra Ailemiz salon keyfi yapıyordu Ateş ise yine tv nin önüne oturmuş hem oyuncak oynuyor hem çizgi film izliyordu.Ömer artık sıkılıp uyuya kalmıştı.Defne de Ömerin göğüsüne yatmış çizgi film izliyordu.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Selam bebeqlerim nasılsınız?
Biliyorum 4-5 gündür atmıyorum bölüm ama işte şehir dışındaydık internet yoktu ben yazdım ama şimdi atmaya fırsat buldum.
İnşallah beğenmişsinizdir.
*Vote ve yorum atmayı unutmuyoruz*
seviyorum sizlerii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Çocukları (DefÖm) +18
Romance+18 sahneler içericektir. 2 Mafya çocuğu birbirleriyle zorla evlendirilicekler. .Acaba büyük bir aşka dönüşebilecek mi ?