Baba - Anne

1.7K 79 17
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba okuyucularım.

***

Yazardan****

Polis bu soruyu sorduğunda ilk başta şaşırmıştı Ateş beklemiyor du böyle bişeyi. Ateş bi Ömere bi Defneye baktı ikiside Ateşe yalvarır gibi bakıyordu.

A:Hmmmm şey tabi ki OLUY ! Ama annem noyucak yani geyçek ayyem.

B:Annene bi şekilde ulaşıcaz canım.

Ö:Eğer anneni göremk istersen biz seni buluştururuz nas---

D:Nasıl olsa seni annen bu yaşına getirdi.

Ateş gerçekten çok mutluydu Hem onu sevmeyen bir kadından kurtulmuştu hemde onu daha yeni tanımalarına rağmen onu seven kişileri tanımış olmasıydı.Ateş birden koşa koşa defne ve ömerin bacağına sarıldı.biraz öyle kaldıktan sonra Ömer ateşi kucağına aldı.

A:Ama ben biyşey meyak ediyoyum.

B:Ömer ben dışarda işlemleri halledicem siz oturun konuşun.İstediğiniz bişey var mı ?

Ö:YOk burak saol.

Burak çıkar.

D:evet ateşçim senin merak ettiğin konu neydi ?

A:Iııı şey ben size anne baba diyebiliymiyim?

D:Tabi ki canım bu sorumu ?

A:Tamam Annecim :)

Defne duygulanmış bi biçimde Ömere bakıyordu.

Ö:O zman sana söylememiz gerekn güzel bir şey var di mi annesi?

D:Evet babası.

A:Ayh hadi şöyleyin meyak ettim.

D:Ben hamileyim.

Ö:kardeşin olucak.

A:Aaaa oyyey pekii kız mı eykek mii?

D:Bilmiyoruz canım daha çok küçük.

A:Ben tahmin ediyim mii?

Ö:Et bakalım.

A:Bence kızz.İçime doğdu.

Ateş içime doğdu diiyp karnını gösterir çiftimiz buna kahkaha atarak karşılık verdi.Ömer ise koltuğaa oturup Ateşi kucağına aldı ve gıdıklamaya başladı.

Ö:Buraya mı doğdu bakıyım?

A:ahaha baba yaa ahahaha .

D:Aa bensiz keyif yapıyosunuz ayıp cık cık cık.

A:Aytık evinize gidelim mi ?

D:Annecim orası seninde evin.

Ö:Evet aslanım.

D:ASlan değil o bir kere kartal.

A:Hayıy ya kanarya. (Hay aq bu ne biri gs biri fb biri bjk aileye bah mk)

Bzim aile gülerken içeriye burak girdi.

B:Bunları imzalamanız gerekiyor 1-2 gün mahkeme olucak ondan sonrada Ateşin kimliğini yeniliyicez.Artık İplikçilere biri daha katıldı.

A:O zaman Ben Ateş İplikçi

D:Yaa ben senin o iplikçi diyen ağzını yerim.Yerim demişken ben çk acıktım ya.

A:Bende acıktım.

Ö:Tamam bunları imzalayıp yemeğe gidelim.

İmzalanması gereken evrakları imzalayıp arabaya bindiler.

#araba#

Ö:Ne yemek istersiniz?

A,D:spagetti.

Yine hepsi aynı anda gülmüştü.Ömer Defneye ,Defne ömere ,Ateş ise annesine ve babasına bakıyordu.

          1 AY SONRA

A:Anneee hadi kaydeşimi döymeye didicezzz.

D:Tamam annecim hadi sen babanı uyandır kahvaltı hazırlıyım ben.

Ömer gözlerini açmadan;

Ö:Hazırlama hastaneden sonra dışarda yeriz.

A:Baba hadi kalk aytık kaydeşim kız mı eykek mi onu öğyenmeye gidiyoyujj.

D:Oğlum boş ver babanı biz seninle görmeye gidelim kardeşini.

Ö:Kalktım tamam.

Evet aradan 1 ay geçmişti artık ateş bir iplikçiydi şimdi ise minik iplikçilerini görmeye gidiyorlardı. bugün cinsiyetini öğreniceklerdi.Ailemiz hastaneye gelmişt(araba kısmını yazmadım gerk yoktu).Şu an ise sıralarının gelmesini bekliyorlar dı.

X:Defne hanım,Ömer Bey buyrun alabiliriz sizi.

Defne ,Ömer ve Ateş tekr teker girmişti odaya.

(Efe)E: Buyrun Defne hanım ,Ömer bey ve küçük bey.

A:Heey ben küçük değilim biy keye.

E:Özür dilerim :D Defne hanım ben Efe doktorunuz .sizi daha bekletmeden buyrun geçin.

Defne yatar ve karnını açar.Doktor jeli göbeğine sıkar ve Defne bi an ürperir.Ultrason cihazını biraz gezdirdikten sonra;

E:İşte bakın burda.(eliyle monütörü gösterir)

A:Eee ben bundan hiç biyşey anlayamadım.

defnenin gözleri dolmuştur. Ömer ise bir ateşe bir monitöre bakıyordur.

Ö:Eee babacım bende pek anlamıyorum bişey.

A:Efe amca bey (Ney ?) 

Ömer ve Defne güler.

E:Efendim 

A:KAydeşim kız mı eykek mi?

E:BAkalım göstericek mi?

A:Gösteyiy gösteyiy o benim kaydeşim:

E:Cİnsiyetiiiiiiiiiiii ..........................

----------------------------------------------------------------

En kötü yerde bitirmek benim favorim bakalım ne çıkıcak (bohta çıkabilir).Biliyorum minnoşlarım uzun zamandır yazmıyorum .Sınavlar ,hastalık falan derken ihmal ettim sizi.

Vote ve Yorum atmayı unutmuyoruz değil mi?

Bu arada Kiralık aşk 69.bölümde final yapıyor . Galiba 27 ocak ta. Söylenilenlere göre eğer reytingler çoğalırsa final yapılmıyacakmış.Kiralık aşk izlemeyenlere söyleyin izlemeseler bile kanal açık dursun belki çoğalaır.Bir de diziyi internetten izleyenler varmış internet reytinglere eklenmiyor bilginize.

En Önmlisi:Elçin Sangu hamile falan değil hepsi yalan haber.Barış Arduçun söylediği ise Ben iyi bir baba olmak istiyorum yani böyle demek istemiş.

Yarın akşam saat 20:00 da Kiralık aşkın 67.bölümü var.

Ne yapıyoruz internetten değilde Televizyondan İZLİYORUZ.

Sağlıcakla kalın. Tam 565 kelime oldu az olmuş olabilir özürler dilerim






Mafya Çocukları (DefÖm) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin