Defne:Alo......Aşkııııım sen misiiin........... çok özledim seniii......nerelerdesin sen........gelsene bizeeee........evet evet yalnızım.......işi gitti o.......tamam canım bekliyorum ben......atarım konum......görüşürüüüüz.
Defne çok heyecanlıydı mutlulukla koşar adımlarla mutfağa doğru yol aldı.Mutfağa girer girmez hemen konum attı.Kek için malzemeleri çıkardı ve kek yapmaya başladı. Arada kızıyla koşup gülüyordu.Gelen kişi hem yemeyi sevdiği için bir çok çeşit yapıp çıkardı masaya . Güzelce süsledi masayı 2 tane de tabak çıkardı.
Defne tezgahı temizlerken. Kapı anahtarla açıldı ,Ömer gelmişti ama Defne mutluluktan ve şarkı söylemekten duymamıştı.
Ömer sessizce gelip sarıldı defne ye arkadan.Defne irkilmişti ilk başta ama daha sonra Ömerin kokusunu alınca rahatladı ve döndü Ömere.
Ömer: Defne hanım çok mutlusunuz bakıyorum.
Defne:Öyleyiz Ömer beey.
Ömer gülümsedi
Ömer:Kim geliyor kime hazırlık yaptın bu kadar .Defne:Süprizzz . Hem sen niye erken geldin bakalım.
Defne güldü.Ömer elini Defnenin karnına attı gözlerine bakarak konuştu.
Ömer:Kızımı ve karımı özlemiş olamaz mıyım ?Defne Utanıp kafasını eğdi bi elini de yanağına koydu.
Ömer defnenin çenesinden kaldırıp.küçücük bi öpücük bırkaktı dudaklarına.
Defne gülümseyip döndü tekrar tezgaha silmeye devam etti.Ömer defnenin yanağına küçük bi öpücük bırakıp duş alıp üzerini değiştirmek için odaya doğru ilerledi.
Ömer gittiği anda kapı çaldı.Defne mutlu mutlu kapıya doğru ilerledi.Açtığında karşısındaki kişiye sarıldı sıkıca.
Defne:Aşşkkııım hoş geldiiiin.
X:Hoşbuldum canımmm
Defne ayrıldı yavaşça geçsene dedi eliyle gösterip.
X:Nereye otırıyım .
Defne:İstediğin yere otur bitanem kendi evin gibi.
X gülümseyip oturdu eve bir göz gezdirdi.
X:Eviniz çok güzelmiş canım.
Defne: Sağol canım Ömerle birlikte seçtik. Ömer demişken geldi eve duş alıyor gelir birazdan.
X:Tanışalım bakalım kocanla.
Güldüler.Tam o sırada Ömer merdivenlerden indi.
Defne :Ömer de geldi.
Gülümsedi.
Ömer karşısında gördüğü kişiye baka kaldı...
-----------------------------------------------------------------------------
Diğer bölüm heyecan yaratalım mıııı?
Selam bebekleriiiim biliyorum özlettim kendimi ama ben de sizi yazmayı çok özledim.
Bu bölümü ikinci yazışım sabah yazdım ama internetle ilgili bir sorun oldu atmadı. Bu yazdığım pek içime sinmedi ama umarım beğenirsiniz.
2.kısım yakında gelicek.
Sizleri seviyoruuuum
vote ve yorumları unutmayııın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Çocukları (DefÖm) +18
Romance+18 sahneler içericektir. 2 Mafya çocuğu birbirleriyle zorla evlendirilicekler. .Acaba büyük bir aşka dönüşebilecek mi ?