Bebek(Part 2)

1.1K 65 11
                                    

Doktor:Bebeğiniz iyi sağlıklı büyümüş annemiz daha fazla üzülürse düşük riski var.Lütfen anneyi üzzmeyin ve mümkünse çok ayağa kalkmasın.

Ömer:Tamam doktor hanım sağolun girebilir miyiz yanına.

Doktor:Tabiki.

Ömerden***

İlk kez Defneme bişey olucak diye çok korkmuştum.Çünkü kavga ettikten sonra giderken bayılmıştı.Belki Ateş orda olup onları söylemeseydi Defne benden habersiz bir yerlerde bayılmış olabilirdi.Hepsi benim yüzümden 

Hastane odasında girdiğimde Defne uyuyordu.Gittim ve yanında ki koltuğa oturdum.Ellerini sımsıkı tutum kafamı ise tuttuğum elinin üstüme koydum.Ardından konuşmaya başladım.

Ömer:Çok özür dilerim Defnem.Hepsi benim yüzümden oldu affet beni sevgilim.Seni çok seviyorum.

Defne yavaş yavaş gözlerini açmaya başlamıştı.

Defne:Ö-ömer 

Aniden ona döndüm ve eline bir buse kondurdum.

Ömer:İyi misin sevgilim.

Defne:Hıhı.

Ömer:Çok özür dilerim Defnemm

Defne:Bebeğimiz iyi mi.

Ömer:İyi annesi.

Defne:ahhh

Herhlade kızımız tekme atmış olucak ki Defnenin ağzından bir inilti çıktı.Çok canı yanmışmıydı acaba kızımla annesinin canı.

Ömer:Bak annesi burda olduğunu da belli ediyor kızımız.

Defnenin dudaklarında hafif bir gülümseme oluştu boşta kalan eliyle göbeğini sevmeye ve konuşmaya başladı.

Defne:Annecim,kızım,bebeğim iyisin demi güzel kızım.Beni bırakıp gitmediğin için teşekkürler anneccim.

Defne ağlamaya başladı.

Ömer:Defne....Defnem.... bak kızımız bizimle bir sorun yok hep birlik****.Ben sinanı Ateşi almaya gönderiyim mi?

Defne usulca başını salladı.Ben hemen kalkıp telefonumdan sinanı aradım ve Ateşi getirmesiini istedim.

--------------

Ateş:Beeeeeen geeeeldiiiiiimmmmm......

Defne:Hoşgeldin annecim :)

Ateş beni es geçip Defnenin yanına koşarak gitti.

Ateş:İyi misiniz anneciim.Bne sizi çoook merak ettim çünkü.Su nasıl o da iyi mii?

Ömer,Defne:Su ?

Ateş:Eeee kardeşimm.

Ömer:İsmi bile belirlemişsin kardeşinin.

Ateş:Evet benim adım Ateş oda Su.Hem ben ateş ve su oynamaya bayılırımmm.

Defneyle Ateşi alıp yatağın kenarına oturttu,konuşmaya başladı.O konuştukça şükrediyordum Allaha beni onsuz onlarsız bırakmadığı için.

Defne:Sen çok mu kokrtun annecim benim için.

Ateş:Sen ve kardeşim için.Babam da çok üzüldü.Ağladı hep.

Defne:Ağladı mı?

Defne bana masum masum bakıyordu.Bna sen ağladın mı diyormuş gibi bende usulca başımı evet anlamında salladım.

Ömer:Babacım anneyle beni yalnız bırakır mısın 10 dk .

Ateş:Tamam babacım.Ama Su ve annemi üzme.

--------

Ömer:Özür dilerim.

Defne:Bende özür dilerim.Hormonlar yüzünden fazla tepki verdim.Ama o kadın sesi.....O kimdi ?

Ömer:Senden önce hatta baya önce birlikte olmuştum onunla.Sen yoktun hayatımda çok eski bir hikaye.Telefon numaramı nerden buldu bilmiyorum ama eski yani.

Yazardan****

Ömer bunları söylerken gözlerinden boncuk boncuk göz yaşları akıyordu.Defne yerinden doğruldu ve ömerin göz yaşlarını sildi.Islak olan yerleri öptü.Ömer defnenin bu güzelliğine dayanamayıp(Üzüntüden) Defneyi sakince yatağa uzandırdı.ve dudaklarına yapıştı.Yavaş yavaş öpüyordu sandi dudakları kırılıcak gibi yavaşça........

Defne aniden durdu ve bişey söyledi.

Defne:Ömer

Ömer:efendim canım.

Defne:Benim canım Nutella çekti.

**********

*******

*****

***

*

Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

uzun bir aradan sonra sizinleyim.

Nasılsınız iyisinizdir inşallah.

Burda kesmek istemezdim ama böyle oldu idare edin.

Vote ve yorumları unutmayın.

Yeni hikayeme bakarsanız çooooooook sevinirim.

Sizi seviyorumm <3

Mafya Çocukları (DefÖm) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin