Vuslat

2.9K 84 18
                                    

Bu bölümün yarısı +18 olucak ve bölüm sonunda kötü bir süpriz var.İyi okumalar.

Üstteki müziği ben söyleyince açın canlarımm.

***

Elçinden***

Sonunda evlenmiştik aslında bizi zorla evlendiriceklerdi ama biz şuan kendi isteğimizle evlendik.Tam hayallerimdeki düğündü.Şuan Ömerin kucağındayım.

Yazardan***

Ömer Defneyi kucağına aldı ve öperek yukarı çıkardı.Yavaşça indirdi ve gelinliğinin iplerini açmaya başladı yavaş yavaş sadece Defneyi azdırmak istemişti.

D:Ya Ömeeer Hadi.

Ömer buna sadece güldü ve yavaş yavaş açmaya devam etti.Gelinlik düştüğünde Defne sadece iç çamaşırlarıyla kaldı.Defne de Ömerin gömleğini çözmeye çalıştı açılmayınca yırttı.Ömer Defneyi yatağa yatırdı ve kendini bastırmadan üstüne çıktı.Dudaklarından öpmeye başladı ve yavaş yavaş aşağı indi Südyenin kopçasını açtı göğüslerini öpmeye başladı daha da indi kilodunu çıkardı ve Defnenin kadınlığını öptü.Daha önce de yaptıkları için Defne bakire değildi.

Ömer Defnenin içine girdi Defne bağırmasın diye dudaklarına yapıştı.
Ömer bir kaç kez gel git yapıyordu Defne artık alışmıştı.

      2,5 Saat sonra .

Defne ve Ömer kan ter içinde kalmıştı ,Ömer Defnenin içinden yavaşça çıktı ve kendini kenarıya attı.

Ö:Defnem gel bir duşa girelim biz.

D:Birlikte mi?

Ö:Yok artık Defne Hala mı utanıyosun.

D:Iıı şey yooo hadi girelim.

Ö:Tamam hadi sen git ben çarşafı değiştirip gelirim.

D:Hıhı 

 Defne duşa girer ardından Ömer çarşafı değiştirp Defnenin arkasından gider.Arkadan aniden yaklaşır ve Defneyi duvara yaslar ve Öpmeye başlar Defne ayaklarını Ömerin beline sarar ,nefessiz kalana kadar öpüşürler.

D:Hadi KOCACIM çıkalım artık.

Ö:Ne dedin sen.

D:Çıkalım artık dedim.

Ö:Ondan önce.

D:HAdi dedim.

Ö:Onadan bir sonra.

D:Heee KOCACIM dedim demiyim mi.

Ö:De KARICIM de.Çıkalım yoksa hasta olucaksın.

D:Peki..

Ömer ve Defne duştan çıkarlar.Ömer Defnenin saçlarını kuruttuktan sonra yatırır ve üstünü örter . defne yatar yatmaz uyur Ömer ise biraz karısını izleidkten sonra ona Defnesine sarılır ve uyurlar.

      #SABAH#

İlk önce tabi ki Ömer uyanır Defneyi 10-15 dk izler ve aşağıya kahvaltı hazırlamaya iner. Ömer erken kalkmıştır çünkü bugün balayına gidiyorlardır. Ömer Milano da 2 haftalık bir ev hazırlamıştır.Defne uyanınca yanında Ömeri göremez ama aşağıdan çok güzel kokular geliyordur.
Ömerin gömleğini giyer ve aşağı iner.Ömer masayı hazırlıyordur. Ömer arkasını döner ve Karısını görür.

Ö:Gnaydın karıcım.

D:Günaydın kocacım.

Ö:Hadi hemen ye Uçak kaçıcak.

D:Uçak ?

Ö:Milanoya gidiyoruz.

D:Valla mı ?

Ö:Vallaa.

D:Eee valizler.

Ö:TAmam sevgilim sen ye hazırlarız.Uçak 3 saat sonra.

D:Pekii.

Yemeklerini yedikten sonra yukarı çıköarlar ve valizlerini hazırlarlar( Bu kısımları yazmıyıcam gerek yok)



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  ***  Valizleri üstteki Ömerin alttaki Defnenin.***

Arabaya binerler ve Atatürk havalimanına doğru ilerlerler.

D:Ömer ben çok korkuyorum

Ö:Niye Defnem

D:İçimde kötü bir his var 

Ö:Bişey olmıyıcak sevgilim eğer olursa ben seni hiç bırakmıyıcam.

Havalimanına vardıklarında valizlerini teslim ederler ve yerlerini alırlar uçak kalktıktan 1 saat sonra uçak bir sağa bir sola gitmeye başlar.

(Açın canlarım müziği)

D:Ö-ö mer ne oluyor.

Ö:Tamam Defnem sakin ben yanındayım.

Uçakta herkes bağırınıyordur.

hostes:Lütfen herkes kemerlerini taksın ve sakin olsun bulduğumuz ilk yere inmek zorundayız .

X:Aaaaaa

Q:Noluyooo.

D:Ömer korkuyorum.

Ö:Sakin ol sevgilim yanındayım bişey olmıyıcak.

Denizin üstünde oldukları için inicek bir yer bulamadıkları için uçak yavaş yavaş denize düşüyordur. Bütün yolcular ,pilot ve hostesler artık daha da korkmaya başlamıştı. 10 dk sonra UÇAK DÜŞMÜŞTÜ. Defne ve Ömer birbirinin yanından hiç ayrılmamıştı.

------------------------------------------------------

--Defne ve Ömer nasıl kurtulucak ?
--Uçak nereye düştü?

 büttün soruların yanıtı Yeni bölüm de  sakın kaçırmayın. Biliyorum iyi başladım sonu kötü geldi ama bence çok güzel oldu.Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyoruuum.

Mafya Çocukları (DefÖm) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin