Nerdesin sen?(azıcık +18)

1K 36 5
                                    

Defne sabah uyandığında Ömeri yanında göremedi.Yatakta doğrulup etrafına baktı.Daha sonra ömeri belinde havluyla banyodan çıkarken gördü Defne rahatlamıştı.

Ömer:Noldu defne hanım daldınız.

Defne:Ha şey nerdesin sen ya gece geç geldin

ömer:toplantı uzadı defnem

ömer havluyla birlikte defnenin yanına geldi ve yatağa oturdu.Defne gözlerini ayırmadan Ömerin baklavalarına bakıyordu.

Ömer:Defne?

Defne:Ha şey efendim(hala bakıyor)

Ömer:Gözlerinle yedin ssevgilim 

Ömer her zamanki gülüşünü attı.

Defne:ha ben açım ya 

Ömer kahkaha attı.Ateş uyanır uyanmaz annesi ve babasının yanına geldi.babasını öyle görünce hemen gözlerini kapatıp arkasını döndü.

Ateş:Ay ben çıkıyoruuumm.Çıkttttııııımm.

Ateş koşarak odadan uzaklaştı.Defne ve Ömer ise kocaman kahkaha patlattılar.

Ömer:O neydi şimdi ya :D

Defne:Anneciim abi napıyo kızım.

Defne karnına bakıp konuşuyordu.Ömer gülümseyerek izledi onları daha sonra yataktan kalkıp dolabın önüne gitti ve giyinmeye başladı defne ise arkadan kesiyordu Ömeri.

Ömer:Dokunabilirsin 

Ömer defneyi aynadan görmüştü.

Defne:ay yok şey ben kahvaltı hazırlıyım ya

Defne yataktan kalkıp koştu kapıya doğru ömer ise üstü çıplak bi şekilde defneyi kapıyla arasına sıkıştırdı.
Bi elini defnenin karnına yerleşti diğer elini ise defnenin göğüsüne.Defne tip tip baktı Ömere.

Defne:Ömer napıyorsun.

Ömer:Defne ben sütün tadına bakmak isstiyorum.

Defne:Eee evde süt var koyarımm.

Ömer gözlerini devirip bakktı.

Defne:Haaaaaaaa şey olur ya.

Ömer birden defnenin üstündekileri çıkarıp kapıyı kitledi.Defne gece yatarken sütyen takmadığı için defnenin göğüsleri ömerin hemen gözünün önüne düştü.Ömer hemen bi göğsüne gömüldü defnenin.Her şey çok hızlı geliştiği için defne baka kaldı.

Defne:Ö-ömer

Ömer:ımmm

Defne:Ateşe kahvaltı hazırlamam lazım okulu vaar.

Öömer yavaşça ayrıldı ve dudakalrını yaladı.

Ömer:Beğendiiiim.

Gülümsediler.

Defne üzerini giyip Ömerin dudaklarına küçük öpüvük bırkaıp mutfağa doğru gitti.Ateşe kahvaltı hazırladı.Ymeğini yedirip aceleyle gönderdi okul servisine .

Defne:İyi dersler anneciiiiiim.

Daha sonra ömeri öpüp işe gönderdi.

Ömer:dikkat et kendine sevgilim

Defne:tamam aşkım kolay gelsinn 

Herkes gittikten sonra defne salonda filmini izlerken telefon sesi filmini böldü defne hemen hızlıca açtı.

Defne:Alo...

------------------------

***

**

*

Bölüm pek hoşuma gitmedi ama sizi daha çok bekletmek istmedim.

Vote ve yorumlrı unutmuyoruz 

sizleri seviyorummm. 

Mafya Çocukları (DefÖm) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin