Av Zamanı

8 0 0
                                    

Yuvanın ağzına geldim burnumu havaya uzattım havada nemli bi koku vardı patimi dışarı attığımda kardeşlerimin yanımdan geçerek dışarıya koştuğunu fark ettim bende peşlerinden gittim patilerim çimenleri ezdikçe daha da mutlu oluyordum burnumu yere dayadım ve gezdirdim kardeşlerim benim bunu yaptığımı gördüğü zaman onlarda aynısını yapmaya başladılar kız kardeşim yerlerde yuvarlandı bende onu burnumla ittim ve tatlı bi hırlayış gösterdi bende kulağını ısırdım erkek kardeşimde bize katıldı ve akşam a kadar oyunlar oynadık annemin 2 kere havlayışı artık yuvaya dönme zamanının gelmesini belirtiyordu istemeyerek yuvaya yöneldik  hepimiz sırayla uzandık gözlerimi kapattım gerçekten yorulmuştum ve uykuya daldım..

Sabah olduğu kardeşlerimin gerinme sesinden ve gözümü alan ışıktan anlaşılıyordu gözlerimi açtım ve gerindim artık yemek yiyicek yaştaydık annem yuvada yoktu bizde dışarı çıktık gölün yanına gittik burnumu suya deydirdim ve içmeye başladı erkek kardeşim suya atladı ıslanmıştık kız kardeşimle silkelenmeye başladık ve yuvaya geri koştuk acıkmıştık yuvada ne annem nede yemek vardı şaşkın şaşkın baktık nerden yemek bulucaktık kız kardeşim yerleri kokladı belliki annem buraya gelmişti kokusu hala burdaydı yoksa bidaha gelmicekmiydi annemi seviyorum beni bırakmasını asla istemem yuvadan çıktık uçuşan kuşlara baktım annem bazen bunlardan yakalayabilirmiydim kardeslerim kuşlara baktığımı görünce fikrimi anladilar annem yemek bulurken bazen izlemiştim yavaşça yere uzandım ve ilerlemeye başladım yerdeki gümüş rengindeki kuşa yavaşca yaklaştım ama erkek kardeşim koşarak kuşun yanina gitti  ve kuş uçtu kalktım ve kardeşime sinirle havladım bazen herseyi mahfedebiliyor yuvaya başarısızlıkla döndük ve hepimiz birbirimize sokularak uyuduk..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CHRİS  O BENİM SAHİBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin