Chapter 2

205 15 0
                                    

"Cinta datang dan pergi
cinta tak kekal lama"

+++

Hari dah malam, parti pulak dah datang. Yeay, hari ini aku dapat berparti dengan kekawang. Well berparti lagi sihat dari hang out. Kalau hang out pun dekat tempat biasa je.

Jarak rumah aku dengan rumah Jenny tak berapa jauh. So, aku xkena susah-susah drive untuk pergi rumah dia.

Mesti esok aku mabuk teruk, sampai tak boleh pergi sekolah. Aisyhh, aku minum sebab aku stress. Stress tau tak, dengan kerja sekolah belambak. Lepastu, periksa untuk grade lagi. Kalau tak lulus, nak tak nak kena repeat lah.

Aku tengok kat cermin. Wuu, hensem gak aku ni. Patutlah ramai peminat, berebut sana sini. Tapi, peminat aku malang. Sebab aku dah ada Jenny.

Aku selitkann rambut aku ke celah telinga. Ok perfect! Aku semburkan perfume di badanku. Minyak rambut yang mahal aku sapu sedikit ke kepala untuk menghasilkan bau yang wangi.

Hummm, sungguh wangi!

Aku bukak rak kasut, aku ambik kasut. Malam ni pakai kemeja kat dalam t-shirt putih, seluar ketat, kasut hitam. Fuhh, semua lengkap. Perfect!

" Omma! Saya pergi dulu! "

Tanpa menunggu jawapan dari omma, aku terus membuka pintu dan keluar.

" Park Jimin nanti! "

Reader POV

Ommanya berlari ke pintu utama untuk mengejar anak lelakinya itu. Kerana terlambat sesaat, anaknya sudah jauh pergi.

" Aku tak sempat nak cakap lagi. Eii geram betul lah budak bertuah ni. "

Ommanya menutup pintu rumah lalu pergi ke ruang tamu. Ommanya, mengambil tempat di sebelah appanya yang menonton siaran televisyen.

" Anak awak tu selalu pergi parti lah. Lepastu mabuk! Aishhh, perangai dia sebijik macam awak tahu tak? "

" Eih saya pulak. Bukan awak ke yang selalu buat parti kat rumah ni? Saya ikutkan je "

" Ish awak ni! Nak salahkan saya lah ni? Benci lah! "

" Mak dengan anak sama je. Like mother like son😌 "

Jelingan tajam Mrs.Park dihadiahkan kepada Mr.Park yang menyakat dirinya dari tadi. Mr.Park ketawa melihat isterinya yang sudah memuncungkan mulutnya.

+++

Kim POV

Kenapa lah aku masih tak jumpa identiti budak blonde tu ehh? Nak cari kat mana eh dia. Kalaulah aku tahu nama dia.

" Wa! Park Jimin lalu!! OMG! Semnya dia! Aku nak kawin dengan dia! "

" Aku punya!! "

" Aku lah wey! Ishh! "

" Hak alah tu pebenda pulak tu bising-bising tu. Macam mana nak lalu, crowded gila. Ni mesti kes berebut lelaki sem ni. Sape ehh? Nak tengok lah. " pikir aku yang melihat dari jauh

Crush → P.J.M✔Where stories live. Discover now