"Terkadang kita merasakan dunia
bagai tidak menyebelahi kita"+++
Aduu, bosannya! Baik bukak wattpad. Boleh lah relax² otak yang berserabut ni.
Aku bukak aplikasi wattpad di telefonku. Aku membuka library aku. Wow! Semua cerita dah update lah! Ni tak sabar nak baca ni!
Aku bukak cerita kegemaran aku. Iaitu Untukmu Sayang JJK. Best giler cerita dia! Author tu cakap nak update last chapter hari ni. Aku kena jadi pembaca pertama yang baca cerita tu untuk chapter last.
Sedang aku hendak membuka cerita itu, aku tengok news feed aku. Eh ada satu. Aku pun bukak. Mata aku membulat!
Dah ada orang baca dan vote cerita tu! Sapelah yang kacau line aku ni! Emm, biar aku follow budak ni.
Aik! Ni kan bunian cantik tu. Dia pun minat citer ni jugak ke? Wow! Chemistry yang baik! BHAHAHAHA!
+++
Wahai budak blonde, i mean Jimin sunbae. Kenapa follow aku? Kau perasan aku selalu intai kau ke? OMG, malulah aku.
Aku tekan butang follow untuk follownya kembali. Whoa! Follower dia 1k. Fuyoo, kat wattpad pun terkenal .
Aku scroll dekat about dia.
'Taken by Jenny'.
Kan aku dah kata. Dia dah taken. Aihh, melepaslah pulak. Dunia ini tak adil betul! Setiap crush yang aku minat mesti taken! Asal wey!
+you can call me monster, im creeping in your heart babe+
"Mak kau meletop!"
Ya!!!! Sapa call ni?! Ganggu orang betul!
'Kim Taehyung (alien) '
Terpapar nama V di skrin phone aku. Aku pelik. Aik, sejak bila dia pandai telefon aku malam-malam ni. Kena sampuk ngn Jin mana ni? Aku tekan butang warna hijau di skrin telefon aku.
-OTP with V-
:Ya! Kau mengigau eh?
V 👽:Mengigau? Kenapa?
:Yelah yg kau call aku
kenapa?V 👽:Nak call kau pun takleh ke?
:Boleh tu boleh, tpi kenapa?
Selalu aku yg call kau,
nak tanya kerja sekolah.. HAHAHV 👽:Entahlah, aku rasa
rindu gile kat kau.:Jinjja? HAHAHA, hantu mana
sampuk kau ni V?V 👽:Aku cakap betul ni. Aku rindu
gile kat kau.:A--aku busy ni, nanti aku
call balik. Annyeong!V 👽: Nanti dulu, aku nk
Tutttt....
Aku matikan telefon. Peliklah aku dengan kelakuan V sejak kebelakangan ni. Dia cintakan aku ke?
YOU ARE READING
Crush → P.J.M✔
FanficCrush? Tak payah tanya, semua mesti ada. Paling kurang satu. Aku pun ada, ramai. Tapi, satu je paling aku sayang. Itu dia.