Aku dah berbincang dengan isteri nak peri honeymoon.Aku nak pergi luar negara.Isteri aku nak dalam negara je.Satu negara ni aku dah rentasi.Bosan la dalam negara.Ada ke isteri aku nak honeymoon kat Melaka.Banyak kali pergi Melaka.Bosan tau tak?So,aku dah berbincang ngan isteri aku nak pergi honeymoon kat Paris.Baru la syok honeymoon kat Paris.Tapi isteri aku takut sangat duit aku habis.Hahaha duit aku banyak lagi.Duit tak mencerminkan kebahagian pun sayang.
So tengahari ni,kitorang akan berlepas ke Paris.Now,kitorang prepare barang nak pergi Paris.Dari bangun tidur tadi, isteri aku asyik senyum je.Tak tau la dia gembira malam tadi atau nak pergi Paris ni?"hehe.Tiket kitorang aku dah tempah awal-awal lagi.Sekarang aku ngan isteri aku nak bergerak ke airport.Isteri aku ni excited sangat nak pergi Paris.Aku dah pergi Paris dua kali.Pertama pergi ngan keluarga dan kedua pergi ngan kawan.Now,aku akan pergi ngan isteri aku pulak.Tak sabar rasanya.Semasa dalam perjalanan nak ke Paris.Isteri aku tertidur.Excited sangat nak pergi Paris.Bersiap tadi awal sangat sebab tak sabar punya pasal.Kesian isteri aku tidur kat tingkap.Jadi,aku pun kejutkan dia suruh tidur kat aku.Tingkap keras tapi tangan aku lembut.Hahaha.
Lepas sampai Paris je,kitorang terus pergi hotel mahal untuk mengianap.Isteri aku ajak aku pergi jalan-jalan kat Paris.Abang,jom jalan-jalan sini"pelawa isteri aku kepada aku.Malam nanti kita pergi jalan-jalan eh sayang.Kita baru je sampai.Sayang tak penat ke?"tanya aku.Penat jugak la"jawab isteri aku.Sini baring kat sebelah abang.Abang rindu la.So,kitorang pun berehat sampai malam.Sayang,jom solat Isyak lepas tu kita jalan-jalan.Lepas solat berjemaah,kitorang bersiap untuk berjalan-jalan.Isteri aku ni kalau jalan-jalan laju je.Maklumlah suami kaya"riak aku susah nak delete.
Malam ni aku merancang nak bawa isteri aku pergi suatu tempst yang sangat istimewa dan unique iaitu Seine River.Tempat apa tu abang?"tanya isteri aku.Ni sungai yang mengelilingi kota Paris"jawab aku.Kita akan naik kapal.Wah!Amazingnya.Hahaha of course la sayang.Kitorang dapat minikmati kecantikan kota Paris.Abang,sayang bersyukur sangat kita pergi Paris kalau pergi Melaka tak dapat tengok keindahan Paris ni"ujar isteri aku.Tu la abang cakap masa bincang nak juga pergi Melaka.Keputusan terburu-buru boleh mengundang padah.Sayang juga cakap kat abang masa kita belum kahwin"ujar aku.Semasa di atas kapal,aku peluk isteri aku.Dia membebel je dari tadi.Aku prluk dia bukan sebab membebel tapi sebab aku sayang kat dia.Lepas dalam perjalanan nak balik hotel.Abang,thanks tau sebab bawak sayang pergi sini.Kalau sayang tak kahwin ngan abang,mesti sayang takkan pergi sini.Muahh"isteri aku cium aku tanda terima kasih.Terpesona aku kene ciuman daripada isteri aku.Masa dia cium rasa best je kat bibir aku.Hahaha"gembira sangat.
YOU ARE READING
You Are My Everything
RomanceCerita ni mengisahkan aku dengan dia.Siapakah dia tu?Adakah cerita ni best?Apakah pengakhiran cerita ni?So now,aku nak ceritakan satu demi satu cabaran dan dugaan aku dan dia.